شناسه خبر : 33450
سه شنبه 18 فروردين 1394 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پربازدیدترین یادمان‌های کرمانشاه

به گفته مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه یادمان مرصاد و شهدای قصرشیرین بیشترین زائرین را در ایام نوروز امسال داشتند.

علی یوسفی راد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، گفت: نوروز امسال بیش از 150 هزار نفر از زائرین راهیان نور از سراسر کشور از زیارتگاه‌ها و یادمان‌های استان کرمانشاه بازدید کردند که این رقم در مقایسه با سال گذشته 10 هزار نفر رشد داشته است.

 

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با بیان اینکه میزان حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دارای رشد قابل توجه نسبت به سال های گذشته است، گفت: یادمان مرصاد و شهدای قصرشیرین بیشترین زائرین را در ایام نوروز امسال داشتند.

 

یوسفی راد با بیان اینکه حضور بیشتر کاروان‌ها و زائرین به صورت خانوادگی و با استفاده از خودروهای شخصی تفاوت اصلی کاروان‌های راهیان نور با سالهای گذشته است، گفت: این اتفاق نشان از فرهنگ سازی صورت گرفته در جامعه دارد.

 

یوسفی‌راد اشاره‌ای هم به اعزام اقشار مختلف مردم استان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب داشت و گفت: در ایام نوروز امسال بیش از 2500 نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi