شناسه خبر : 33707
سه شنبه 25 فروردين 1394 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش پدران آسمانی در استان تهران

همایش بزرگ پدران آسمانی هشتم اردیبهشت‌ماه و در آستانه ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین(ع) با حضور پر شور خانواده معظم شهدا و مسئولان کشوری در استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش «ایثار»، هادی محمدی دبیر نهاد پدران آسمانی در ارتباط با همایش بزرگ پدران آسمانی استان تهران، اظهار داشت: نهاد پدران آسمانی از سال 84 با حضور جمعی از فرزندان شهدای سراسر کشور تشکیل شد و آغاز به کار کرد و امروز نیز مفتخر به حضور بالغ بر 20 هزار فرزند شهید در سراسر کشور است.

وی با اشاره به اینکه نهاد پدران آسمانی وابسته به هیچ نهاد، دستگاه و جریان سیاسی نیست، گفت: نهاد پدران آسمانی بدون هیچ‌گونه وابستگی به نهادها، دستگاه و جریان‌های سیاسی در راستای ارزش‌های دین مبین اسلام، آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش می‌کند.

دبیر نهاد پدران آسمانی استان تهران افزود: همایش پدران آسمانی هشت سال است که همزمان با روز ولادت حضرت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب(ع) در استان تهران برگزار می‌شود و سه سال متوالی است که این همایش باشکوه هرچه تمام‌تر در این استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: نهاد پدران آسمانی تلاش می‌کند با برپایی جشن با شکوهی به‌مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر فضای شاد مفرحی را برای فرزندان شهید که دلتنگ نبود پدران شهیدشان هستند ایجاد کرده و همچنین یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی را گرامی داشته و با پدر  معنویشان حضرت امام خامنه‌ای تجدید میثاق می‌کنند.

محمدی گفت: مجموعه اجرایی همایش بزرگ پدران آسمانی پس از چندین ماه تلاش و کوشش و برگزاری جلسات هماهنگی و ... تلاش می‌کنند جشن باشکوهی را برگزار کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه‌های مختلف، فرماندهان دوران دفاع مقدس و ... برای برپایی هرچه باشکوه‌تر همایش بزرگ پدران آسمانی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ پدران آسمانی با حضور یک هزار و 800 نفر از خانواده معظم شهدا و بالغ بر 200 نفر از مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi