شناسه خبر : 33801
شنبه 29 فروردين 1394 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با خانواده ی شهید محمدرضا مشایخی

سرپرست استاندار استان مرکزی در دیدار با خانواده شهید محمدرضا مشایخی در خمین با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگ ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند، گفت: یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است.

به گزارش «ایثار»، شکرالله حسن‌بیگی در این دیدار، افزود: شهدای عزیز با ایثار و جان ‌فشانی در عرصه‌های بسیار سخت برای آرامش و اقتدار ایران اسلامی پا به عرصه حماسه گذاشتند.

حسن‌بیگی اظهار داشت: اقتدار، عظمت و سربلندی ایران اسلامی در بین ابر قدرت‌های شرق و غرب دستاورد خون شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران آرامش و آسایش و عزت امروز خود را مرهون رشادت‌های شهدا و ترویج این فرهنگ می‌داند، افزود: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخار امروز کشور مرهون خون پاک شهداست.

سرپرست استانداری مرکزی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاودانه و پایدار است و همه باید ضمن پاسداری، آن را به صورت یک فرهنگ معنوی سرلوحه کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا نزد خداوند از منزلت و جایگاه والایی برخوردارند چرا که با تربیت فرزند صالح، صبر، استقامت و از همه مهم تر اطاعت از خداوند بهترین نعمت خود یعنی فرزند صالح را در راه اسلام تقدیم کردند.

حسن‌بیگی تصریح کرد: این خانواده‌های بزرگوار به مسیری که انتخاب کرده بودند ایمان و اعتقاد قلبی داشته و هیچ گاه از این انتخاب پشیمان نشدند.

وی خطاب به سه فرزند شهید محمدرضا مشایخی که دو تا از آنها پزشک عمومی و دندانپزشک و دیگری وکیل پایه یکم دادگستری است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری پدران شما موجب شدند که اسلام، در چشم شیطان‌ها و طاغوت‌های عالم، ابهت پیدا کند.

سرپرست استانداری مرکزی تاکید کرد: امروز به برکت خون شهدا، امت اسلامی سربلند و آبرومندی است و ما قدردان خون شهدا هستیم.

گفتنی است این دیدار صبح روز پنجشنبه 27 فروردین 93 در منزل شهید انجام شد و علیرضا ساعدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خمین و تعدادی از مسئولان نیز حضور داشتند.

شهید محمدرضا مشایخی متولد سال 1323 در شهرستان خمین است که در سال 1361 در منطقه پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi