شناسه خبر : 34646
شنبه 02 خرداد 1394 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رئیس بنیادبه‌مناسبت روزجانباز

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر مرام و منش همه جانبازان غرورآفرین درود فرستاد و تأکید کرد: جانبازان با قافله شهادت گام در ره معشوق نهادند و در این مسیر به جانبازی رسالت ایثارگری یافتند.

به گزارش «ایثار» در پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت ولادت حضرت عباس (علیه‌السلام) و روز جانباز آمده است:
«جانبازان عزیز - آنان که ایثار و فداکاری‌شان، نشانه‌ای در جسم مطهرشان باقى گذارده و یادگار آن لحظه‌ى حساس را همواره با خود دارند - داراى سهمى ارزشمند در این تاریخ پرافتخارند.»
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)


زمانی که سخن از عشق و ایثار به زبان می‌آید نام علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (علیه‌السلام) بر اذهان و زبان‌ها جاری می‌گردد. بزرگ‌مردی که در راه دین و ادای تکلیف و عشق به ولایت در تاریخ نام و یادش جاوید و ماندگار شد.
به‌یقین جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی اسوه ایمان، صبر و صلابت و ایستادگی و رشادت هستند و ازخودگذشتگی و بردباری‌شان ریشه در عشق راستین و ولایت مداری و بلندای ایمان این حقیقت جویان راه حق و حقیقت دارد و چه نیکو صفت «شهید زنده» بر این انسان‌های وارسته و ثابت‌قدم گذارده شد. چراکه اینان با قافله شهادت گام در ره معشوق نهادند و در این مسیر به جانبازی رسالت ایثارگری یافتند.
همزمان با سالروز ولادت حضرت عباس (علیه‌السلام) بر مرام و منش همه جانبازان غرورآفرین درود می‌فرستم و از خدای متعال سربلندی و سلامتی برای ایشان مسألت دارم.
سید محمدعلی شهیدی
انتهای پیام/

اینستاگرام
سلام ، پیام جانبازان محروم و مظلوم نیز برسانید که این شعارهای تکراری و بدون عمل را هر سال شنیدیم لطفا از خودتان بگویید که فارغ از شعار در روز جانباز تا چه حدودی با قافله شهادت گام در راه معشوق نهادید !!؟؟
آیا برای انتقال پرونده جانباز به محل سکونتش باید 17 شرط و موافقت رسمی و کتبی بنیاد مقصد را طی کنیم بعد از 15 سال تلاش و دوندگی متاسفانه حریف کارشکنی یک نفر مریض و فاسد نفوذی نشویم که بیش از سی سال کارشکنی در بنیاد فسیل شده است؟؟؟.
دو سال قبل از طریق فشار مقامات عالی قضایی کشور حریف کارشکنی آن یکنفر نشدیم زیرا بنیاد کاملا خودمختار و تابع سلیقه تعدادی ... ، آشکارا استبدادی شده و به هیچکسی پاسخگو نیست اما به خواست خداوند متعال دور از چشم و دستان پلید آن مسئول بینار بیچاره با دستور مستقیم مدیر کل بنیاد از طریق طی مراحل قانونی و طرح در کمیسیون مربوط به راحتی مشکل حل شد آنوقت متوجه شدیم یک نفر مسئول بیمار فاسد چقدر میتواند در امور جانباز کارشکنی و ضدیت کند و بالعکس یک مسئول...چطور میتواند بطور سلیقه ای حق جانبازان را به فامیل و آشنایش بدهد حتی آب از آب تکان نخورد. (لعنت بر شیطان رجیم که اعمال شنیع و فاسد افراد ضعیف النفس را در نظرشان خوب تصویر میکند)
در این روزهای عزیز همراه با قافله شهادت گام در راه معشوق نهاده تا آرزوی شهیدان را از حق تعالی که همانا نابودی مفسدان نفوذی و مریضان فاسد الاخلاق است عاجزانه مسئلت نماییم. آمین ثم آمین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi