شناسه خبر : 36757
یکشنبه 25 مرداد 1394 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با ما هم مذاکره کنید

رییس جمهور محترم حاج آقا روحانی ما را دریابید. آقای شهیدی! آقایان نماینده مجلس! اجحاف در حق جانبازان بس است. ما روزهای سختی را از سر دولت شما می گذرانیم. آخر شما را چه شده که فراموشمان کرده اید؟! از درد مشکل درصدهای پایین بگوییم و یا از درد بی درمان و بدون متولی درمان جانبازان؟! هر سال با بخشنامه ای تازه دربه درمان می کنند. دیگر سنی از ما گذشته. به خاطر دارو ودرمان ما را پاس کاری نکنید.

 ما 16 سالمان بود در خط مقدم بودیم. با عشق واز خاک وناموس وطن ونظام اسلامی دفاع کردیم. حالا از فرط بیماری حتی ما از خانه نمیتوانیم بیرون بیاییم. ضایعه نخاعی داریم. شیمی درمانی می شویم. مشکل ریوی داریم. کلیه ها ناز می کنند. خوب کار نمی کنند! آیا برای درمان ودارو هم باید التماس کنیم؟!

 از برخوردهای تحقیرآمیز کارکنان بنیاد با ما بگوییم و یا از درد خجالت و سرشکستگی پیش زن و فرزند از زور نداری؟! از درد طعنه های مردم که ما همه حق آنها را خورده ایم و یا از طعنه فامیل و آشنا که خوب دستمزد این همه رشادت هایتان را گرفتید!!

 ریاست محترم جمهور! برای مشکلات عدیده رزمندگان و ایثارگرانی که مدرک همزمان جمع نکرده اند!! و درصد ندارند و یا درصدشان پایین است هم تدبیر کنید. باور کنید توقع زیادی نیست. یک بار هم شده با ما مذاکره کنید. نه در وین در یکی از خانه های استیجاری ما. توافق با ما راحت حاصل می شود. تیم مذاکره کننده شما بسیار قوی است و پرزور. البته همیشه موفق وما هم خوشحال می شویم اقتدار ملی ما حفظ شود ولی جماعت ایثارگر و رزمنده را هم دریابید تا دیر نشده وتا نفسی بر میاید. ما حاضریم در مذاکره با تیم شما 6تایی شویم ولی حداقل حقوق قانونی ما که یک رفاه نسبی است را بدست آوریم البته اگر عمری باقیمانده باشد.

اینستاگرام
فاش عزیز از اینکه بدون نام امده ببخشید فکر کردم نامم را نوشته ام باز هم از خوانندگان وشما عذرخواهی میکنم من عادت ندارم بدون نام مطلبی بفرستم
سلام. ای بابا یک جنگ بیشتر نبوده، چند ماه که بیشتر جبهه نداری.یکی دوبار هم مجروح شدید@@چرا اینهمه منت؟؟؟؟
جواب یکبار بیشتر بدنیا نیامدم... یکبار بیشتر جوانی نداریم...یکبار بیشتر سلامتی و نیروی خوب جوانی نداشتیم...همه را برای رضای خدا خرج کردیم.
یا الله از خودت می خواهیم، حق را به حقدار بده.
خدایا ظلم ظالمان را به خودشان و نسلشان برگردان.
خدایادشمنان ایثارگران را رسوای خواص و عام بفرما.
خدایا روحیه ایثارگران را حفظ و بر قدرتشان بیفزا.
خدایا هر کسی نیت خیر دارد، عمر عمل هم بهش بده و هر کس نیت شر دارد نیست و نابود و ریشه کنش بفرما.
در پایان بعضی ها خوب در پناه انقلاب اسلامی پنهان شدند و سو استفاده می کنند. خدایا به عزت خون شهدا نیست و نابودشان بفرما.
آمین یا رب العالمین
6 تایی شدن رو خوب اومدی بابا ما 10 تایی شدیم ینها ما را به رسمیت نمیشناسند تا با ما مذاکره کنند
جونی هم بهاری بود وبگذشت خدایا به داد ما برس از دست این قدرناشنسان
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها
حسرت ها را می شمارم
و باختن ها
وصدای شکستن را
... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم
وکدام خواهش را نشنیدم
وبه کدام دلتنگی خندیدم
که چنین دلتنگــــــــــــــــم
اقایان حرفهای ما شنیدن دارد گوش کنید تا دیر نشده
به نسل های بعد بگویید ...
که نسل ما نه سر پیاز بود نه ته پیاز ...
نسل ما خود پیاز بود ...
که هر که ما رو دید گریه کرد
مسئولین کجایند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حـقـیـقـت دارد !
کافـی سـت چــمـدان هــایــت را ببــندی
تــا حــاضـر شــونــد ، هـمه
بـــرای ِ از یـــاد بــُـردنــت !
آنـکه بــیشتـر دوستـت میــدارد ، زودتــــر !!!
سلام ماباید متشکر باشیم از دولت ها که ما را گذاشتن در ایران بدون محاکمه و آزادانه زندگی کنیم.
آخه زوره که به ما رسیدگی هم بکنند،عقیده دارند شما باعث ادامه جنگ شدید و چیزی نمانده بود محاکمه بشیم، که از این بابت متشکریم.
و الان آزاد زندگی می کنیم خدا را شکر کنیم و باز هم از شما مسولین محترم سپاسگزاریم.

سلام خدمت همه دردمندان که چه بلایی سر رزمندگان آوردند .که باید خوار و ذلیل شویم .شرمتان باد .اما از این دوست گرامی بابت 6 تایی متشکرم .البته ما مخلص آن دوستان هم هستیم ..آقای ساقی نیک میدانم و یقین داریم که مطالب ما حداقل طبق فرمایش خودتان به بنیادی ها منعکس میشود جناب حاج آقای شهیدی مگر این مریدان امام و رهبری چه گناهی را مرتکب شدند که برای دلخوشی ما و برای رضای خدا یکی از ما را به نمایندگی به حضور نمی طلبید که آخه اینا چه درد و مرض دارند .جاج آقای شهیدی همکاران شما در کمسیون پزشکی تعیین درصد ما تحقیر و قانون را اجرا نمی کنند این درد را باید به چه کسی بگوییم مگر شما متولی این نهاد نیستید .بابا خدا خوش نمی آیید که با وجود مدارک متقن باز هم از دادن حق چشم پوشی می کنند .نمی خواهید بدانید چه بر سر این رزمندگانی که دنیا را انگشت به دهان و جهان را متحیر کردند مستحق این همه خواری و خفت نیستند اینان روزی برای خود کسی بودن .امروز موم در دستان بی رحم آقایان..
بنياد آمار بده - چند نفر از جانبازان مدارك بالاتر از ليسانس دارند وچند كارمند جانباز دارد وچند نفر از مسئولين و ادارات بنياد از جانبازان تحصيل كرده هستند ودرصد آنها را در كل كارمندان خود اعلام كند. 2-كل بودجه بنياد چند تومان هست الف-چند تومان آن به جانبازان پرداخت ميشود ب-چند ميليارد آن مصرف كارمندان ميشود.
ج-درصد ها را بطور شفاف اعلام كند 3- اگر بنياد را تعطيل كنند وبودجه كل آن را از طريق بانكها به خود جانبازان بدهند هر نفر با كمترين درصد هرماه چند ميليون گيرش مي آيد.
دولت مردان ومسئولين بدانند چوب اين بي احترامي ها كه به جانبازان ميشود در دنيا وآخرت خواهند خورد.چند وقت پيش ازشبكه دو سيما فيلمي پخش شد كه نگهداري ازمجروحان بازمانده جنگ كشور كره را نشان ميداد.جه احترامي وخدماتي براي آنان وخانواده آنان در نظر گرفته بودند.ما مدعي مسلمان بودن را داريم.ما خود خواه شده ايم. خداوند عاقبت همه را ختم به خير كند.
متاسفانه تفکر حاکم بر بنیاد و مدیران آن تفکر حمایت از ایثارگران نیست و در اکثر مواقع حمایت که نمی کنند تبدیل به موانعی در مسیر خدمات ایثارگران می شوند . در بنیاد مدیریت عالی آن و سایر کسانی که نقش سیاستگزاری دارند از دیدن جلوی پای خود عاجزند چه رسد به اینکه برنامه بلند مدت داشته باشند و بتوانند نیازهای ایثارگران را بررسی نمایند اما برای خود و همپالکی هایشان بسیار تلاش میکنند و از هر فرصتی سو استفاده می نمایند.
سلام
بنده هم ازمسولین محترم دولت وکسانی که پیش نویس قوانین را می نویسند عاجزانه استدعا دارم قبل ازنگارش با جانبازان زیادی مذاکره کنند آنوقت بااطلاعات کامل اقدام به نوشتن کنند چه بسی اگر قوانین با بررسیهای کامل نوشته میشد اینگونه دستخوش برداشتهای متفاوت نمی گردید وهر مسوولی به سلیقه خودش از آن برداشت نمیکرد
مثل قانون حالت اشتغال وحقوق ایثارگری
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر چه گفتـــــــــیم از جبــــــهه و جنگ همه اش کشک شد .گفتیم مدارک در بیمارستان صحرایی ماند، گفتیم شرایط پزشک معالج در خط مقدم جبهه و پشت جبهه برای نوشتن تمام ضایعات مهیا نبود، گفتیم بعضی از مجروحیتهای مشهود را میدیدند و ما در کما بودیم .گفتیم در مسیر اورژانس به بیمارستانهای پشت جبهه مدارک مفقود گردید، گفتیم مجروح شدیم اما حفظ جبهه از جان خودمان مقدمتر بود و می بایست در جبهه ماند و مجروحیت را نادیده گرفت، گفتم بهمین دلیل ترکش خوردم و محل ورود گلوله و خروج آن مشخص است ، گفتم شیمایی شدم و نمیدانستم که چه بلایی بعدها بر سرم خواهد آورد ، گفتم موج گرفتم و دهها متر از زمین به هوا پرتاب شدم و گنجشک در گوشهایم جیک جیک می کند .گفتم همه ی همرزمان در آن عملیات شاهد حماسه من در مقابل دشمن بودند و شهادت می دهند که مجروح شدم و با اصرار همرزمان هم به اورژانس مراجعه نکردم . گفتم قبل از اعزام کوچه و بازار و دوست و دشمن می دانند صحیح و سالم به جبهه رفتم و معلول برگشتم و همه ی این گفته ها را گفتم و گفتید .جواب بنیاد: مدارک پزشکی همزمانت کجاست !!!شما ها قضاوت کنید؟
غیبی جان باور اینها خیلی سنگدل تر از این حرفها هستند پزشکاشون رو طوری شستشوی مغزی دادن که انکار همه ما دروغ میگوییم
سلام خدمت همه دردمندان که چه بلایی سر رزمندگان آوردند .که باید خوار و ذلیل شویم .شرمتان باد .اما از این دوست گرامی بابت 6 تایی متشکرم .البته ما مخلص آن دوستان هم هستیم ..آقای ساقی نیک میدانم و یقین داریم که مطالب ما حداقل طبق فرمایش خودتان به بنیادی ها منعکس میشود جناب حاج آقای شهیدی مگر این مریدان امام و رهبری چه گناهی را مرتکب شدند که برای دلخوشی ما و برای رضای خدا یکی از ما را به نمایندگی به حضور نمی طلبید که آخه اینا چه درد و مرض دارند .جاج آقای شهیدی همکاران شما در کمسیون پزشکی تعیین درصد ما تحقیر و قانون را اجرا نمی کنند این درد را باید به چه کسی بگوییم مگر شما متولی این نهاد نیستید .بابا خدا خوش نمی آیید که با وجود مدارک متقن باز هم از دادن حق چشم پوشی می کنند .نمی خواهید بدانید چه بر سر این رزمندگانی که دنیا را انگشت به دهان و جهان را متحیر کردند مستحق این همه خواری و خفت نیستند اینان روزی برای خود کسی بودن .امروز موم در دستان بی رحم آقایان..
سلام خدمت بردارم جتاب آقای غیبی عزیز . شما گفتید و گفتند اما بنیاد گوشش به این حرفا بدهگار نیست .آقایان .من مدرک دارم صورت سانحه همزمان.با مدارک اولیه طول درمان همزمان را دارم اما پزشک کمسیون هیچ توجهی نمی کند ما مانده ایم این آقایان چه منطق و وجدانی دارند که اونی دارد را هم درصد نمی دهند اونی هم که ندارد را هم درصد نمی دهند .اونی که مثل این بندگان خدا شاهد و دارد را هم قبول نمی کنند پس این بندگان خدا که یک نوجوان بودند و تجربه ای هم که نداشتند چنین روز را پیش بینی کنند آخه شما چه منطقی دارید فردای حساب و کتاب را در پیشگاه احدیت چه میخواهید بدهید .حالا در سنی قرار گرفتند که کهولت سن دارند عوارض جنگ حالا نمایان شده حالا یقه رزمندگان را هزار نوع بیماری گرفته ..بعد در بوق و کرنا میکنند که ایهاناس هر که فاقد مدارک هست به بنیاد مراجعه کند تنها هدف این حضرات فقط تحقیر بچه هاست ولاغیر...درد زیاد است اما هیچ توفیقی نداشته که این آقای شهیدی یکی ازین دردمندان را بخواهد و مدارکش را بررسی کنند که حراقل خیال خودش راحت شود اما ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi