شناسه خبر : 36904
پنجشنبه 29 مرداد 1394 , 12:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد راه اندازی شد

سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه اندازی شد.

حجت الاسلام مؤذنی، رییس ستاد برنامه‌ریزی طرح شاهد در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی «ایثار»، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد، سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی قدیم تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌استثنای دانشگاه جامع علمی و کاربردی فعال شده است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد در ادامه، افزود: با راه‌اندازی این سامانه، دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند بدون حضور فیزیکی و مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها و یا دانشگاه‌ها به‌طور دقیق و جامع اطلاعات تحصیلی مربوط به دانشگاه‌های مبدأ و مقصد خود را ثبت کنند، همچنین این موضوع سبب تسریع و تسهیل در امر رسیدگی به درخواست‌های نقل‌وانتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر شده است.
رییس ستاد برنامه‌ریزی طرح شاهد، خاطرنشان کرد: این سامانه به مدت 20 روز از سه شنبه، 27 مرداد ماه جاری تا روز شنبه، 14 شهریور ماه 94 فعال است و دانشجویان واجد شرایط می‌توانند به آدرس http://mad.saorg.ir/EDUS/STGallantry/STGallantryAgree.aspx مراجعه و با مطالعه دقیق شرایط و ضوابط نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
وی در پایان، اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نتایج ثبت درخواست در کوتاه‌ترین زمان از طریق سایت اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر اعلام می‌شود.
وی افزود: این نتایج پس از بررسی‌های انجام شده از طریق بخش پیگیری سامانه یاد شده و با درج کد رهگیری و کد ملی متقاضی قابل مشاهده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi