شناسه خبر : 37151
دوشنبه 09 شهريور 1394 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نصف سال94 رفت! اما

رضا زاهدی- در خصوص مصوبات مجلس شورای اسلامی در سال 94 برای رزمندگان عزیز برابر بند ز. تبصره 20 که حداقل دریافتی کارگران که حدودا"  720 هزار تومان است، از این مبلغ باید 75 درصد را به حساب رزمندگان که مبلغی در حدود 550 هزار تومن است که باید وزارت دفاع پرداخت کند متاسفانه از ابتدای سال عملی نشد امیدواریم فراتر این مبالغ، ایثارگران را دیده باشند.

و اما برابر بند ه . تبصره 15 بودجه جاری حداقل دریافتی کارمندان دولت که حدود 750 هزار تومن است را باید بنیاد برای جانبازان فاقد و شغل و درآمد از ابتدای سال پرداخت می کرد که تاکنون عملی نشده است.و درصد نیز ملاک پرداخت نیست و تا زمانی که دارای شغل نشدند این مبلغ باید پرداخت شود.

 اما از همه عزیزانی که به نوعی از این مزایا باید استفاده کنند و با اینکه تاکنون اقدامی صورت نگرفته و با توجه با اینکه نمایندگان مجلس در استراحت چند هفته ای هستند و قطعا" در حوزه انتخابیه هم به سر خواهند برد، باید بخواهیم و پیگیری کنیم که چرا علیرغم گذشت 5 ماه از مصوبه مجلس سازمان های متولی پرداخت عمل نمی کنند؟

 پس این قدرت نظارتی مجلس برای چیست؟ آیا خبر ندارند که این مبالغ پرداخت نمی شود؟ چرا در طول این 5 ماه فقط یک بار به دولت اخطار و از ادامه آن دست برداشتند؟  آقایان نماینده ای که به همراه سردار فتح الله حسینی در قالب 55 نفر از حق ایثارگران دفاع نمودید از یادها نخواهید رفت و جاودانه اید .

 اما دیگر نمایندگان گرامی چطور برای دستمزد میلیاردی فوتبالی ها  وامصیبتا را سر می دهید اما برای رزمندگان که می رسید سکوت اختیار می کنید؟ و باید تاسف خورد به حال خودمان که با گذشت چندین سال از پایان جنگ هنوز نتوانسته اند یک قانون مدون مصوب کنند که هرکس برای خودش تفسیر نکند! مخصوصا" که برای ایثارگران باشد.

 آیا شایسته نظام مقدس است .جانبازان و ایثارگران هیچ متولی نداشته باشند همین پرداختی را که برای رزمتدگان در نظر گرفتند را چندی قبل را بنگرید .آیا دیگر کشورها هم با مجروحان جنگ و رزمتدگانشان اینگونه برخورد می کنند.

اگر هست عنوان کنید تا ما هم بفهمیم و بدانیم.

اینستاگرام
رضا جان باور کن همه این وعده هایی که نمایندگان مجلس و بنیاد می دهد فقط یک سر گرمی بیش نیست معلوم نیست تا کی میخواهند دروغ الک کنند و به خورد من و تو بدهند اصلا مشخص نیست ....
من تمام کامنتهای زیبایت را یکی و یکی مرور میکنم خیلی زیبا و دلنشین می نویسی الان هم نیمه شب است و من سردرد عجیبی دارم نمی توانم بیشتر بنویسم ازت خدا حافظی میکنم عزیزم .................
غاش نیوز تشکر
برادرعزیز ضمن عرض سلام بایدبگویم که متاسفانه درمملکت ما متولی بیشترکارها افرادی هستند که نباید باشند وبنا به دلایلی مانندحزب وباند وقوم وخویشی پارتی وسفارشی و.. فعلا پست ومقام گرفته اند حالا ازچنین مسئولی چگونه باید انتظار عملکردی مانند شهیدان رجایی وباهنر داشت مجلس ما فقط به یک نماینده مانند مدرس نیاز داردتاکارها سامان یابد ومتولیان کار جانبازان ورزمندگان هم به یک نفر مانند سرداران شهید کاوه ، باقری وچمران و....نیازدارد که کارها درست گردد وما باید افسوس چنین روزی را بخوریم که به چشم نخواهیم دید.چون مسئولین ارزش های این انقلاب را که شهدا وخانوادهای محترمشان وجانبازان وآزادگان ورزمندگان می باشند به فراموشی سپرده اند .وآنها را درگیرودار مشکلات زندگی وپیچ وخم مشکلات اداری رهاساخته اند .بعدازگذشت 27سال ازجنگ ودفاع مقدس هر روز شاهد هستیم به جای کم کردن مشکلات این قشر بزرگ ازجامعه سنگ اندازی وایجاد مشکل تازه ای برایشان صورت می گیرد.به امید ظهورمولایمان مهدی صاحب الزمان (عج)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi