شناسه خبر : 38421
شنبه 25 مهر 1394 , 08:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ فرزند شهید همت به یاوه گویان درمورد شهید همدانی

متن این یادداشت بدین شرح است:
برای محکوم کردن سردار شهید عزیز ما ، سرلشکر شهید حسین همدانی ، استناد می‌کنند به مصاحبه‌اش که گفته است پنج هزار اراذل و اوباش را سازمان‌دهی کردیم برای سرکوب تظاهرات .
[ اما کاری به این ندارند که درست پیش از آن ، آن عزیز گفته است که این پنج هزار اراذل و اوباش ، خودشان جزو جمعیت معترض به نتایج انتخابات بوده‌اند !!! ]
 
حالا قبول حرف آن عزیز بدین معناست که برخلاف ادعاهای برخی معترضین ، در بین معترضین به انتخابات ۸۸ ، اراذل و اوباش قمه و قداره‌کش هم بوده‌اند ... که در یک فقره ، سپاه تهران پنج هزار نفرشان را کنترل کرده و بر علیه سایر معترضین به کار گرفته و با دسته�" چاقو ، چاقو را سر بریده!
مدعیان پرگو این تناقضاتشان را حل کنند بعد با ناجوانمردی به چنان مردی هجمه برند ...
 
پی‌نوشت ۰ : البته همیشه هم مشکلات از نداشتن عقل نیست ، گاهی اوقات هم فی قلوبهم مرضاست که آن دیگر علاجی ندارد ...
 
گاهی هم تکرار طوطی‌وار هر شنیده‌ای بدون ذره‌ای بررسی اصل ماجراست ...
 
پی‌نوشت ۱ : یکی دیگر از خلاف‌گویی‌های جماعت مذکور صحبت از قطع نخاع شدن هشتصد و اندی معترض توسط نیروهای تحت امر شهید همدانی با استناد به بیانات خود ایشان است .
مصداق تمام عیار ابله فرض نمودن شنونده ..
 
چرا که شهید همدانی گفته بود ، ۸۳۰ مورد قطع نخاع شده ، از نیروهای تحت امر ایشان بودند و توسط معترضین قطع نخاع شدند ...
 
پی‌نوشت ۲ : این‌ها به معنای کتمان آسیب دیدن معترضین نیست . کسانی که بنده را بشناسند و داستان آنچه بر ما در ۸۸ رفت را بدانند ، اشاره‌ای برایشان کافی‌ست .
 
اما برای بنده حساب بزرگ‌مردی مثل شهید حسین همدانی با آن تازه به دوران رسیده‌هایی که گردنشان تنها برای مردم خودمان کلفت است و با هر پرادعای پوک دیگری هزاران هزار بار فرق دارد .
مردی که تنها در دو فقره ، هشت سال جلوی ارتش صدام ایستاد و پنج سال اخیر هم جلوی وحشی‌ترین تروریست‌های حاضر در سوریه و عراق ...
   

 

منبع: شهید خبر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi