شناسه خبر : 38466
شنبه 25 مهر 1394 , 13:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شما را چه می شود؟!

گروهی از این افراد بد حجاب فقط بر اثر عدم آگاهی بد حجاب هستند و با یک تذکر حجابشان را درست می کنند ؛ ولی تعدادی دیگر مأموریت دارند که حرمت شکنی را عادی جلوه دهند

مرتضی شکوهنده -  خطاب به مسئولین : شما را چه شده؟ روزی ظاهراً یک زن وشوهر را در خیابان می گیرید و از آنها درخواست سند ازدواج می کنید ! روزی از یک تذکر خیلی عادی و یادآوری معمولی ابا دارید ! واقعاً چه تصوری از مردم دارید؟ آیا نمی فهمید که همان افرادی که کروات دیپلمات ها را با قیچی می بریدند! همان افرادی هستند که از زن و شوهرها در خیابان سند ازدواج می طلبیدند! و صد البته همان افراد و گروه ها هستند که اشخاصی را اجیر می کنند که با وضع زشت و زننده فضاهای قدسی مانند مزار شهداء را ارزش زدایی کنند؟

بیش از 20 سال است که داریم این نکته را تذکر می دهیم : «گروهی از این افراد بد حجاب فقط بر اثر عدم آگاهی بد حجاب هستند و با یک تذکر حجابشان را درست می کنند ؛ ولی تعدادی دیگر مأموریت دارند که حرمت شکنی را عادی جلوه دهند و ... دشمن همیشه به شکل مأمور مستقیم برای کسب اطلاعات و تخریب و بمب گذاری ، جاسوس را اجیر نمی کند .... گاهی بعضی را اجیر می نماید فقط به قصد ضربه زدن به عفت عمومی از طریق اشاعه بد حجابی و فساد ، گروهی را برای بد رانندگی کردن و تخریب امنیت عمومی ، گروهی را برای ایجاد فساد اقتصادی و حتی گروهی را برای فساد آشکار مدیریتی و به قصد بدبین نمودن مردم به انقلاب و نظام و.... » وگرنه :

1- فضاهای به اصطلاح فرهنگی ورزشی یا تله کابین و ... برای اظهار بد حجابی کافی نیست که اصرار دارند فضای معطر به عطر شهیدان و مزار شهداء را نیزآلوده کنند؟

2- یعنی واقعاً هیچکس نیست که با این رانندگان متخلّف و تهدید کننده امنیت ملّی برخورد کند؟ ......

3- آیا مسئولین نمی دانند که زن و شوهر رسمی و قانونی نمی توانند هر حرکتی را در بازار و خیابان از خود بروز دهند؟ چرا بعضی اصرار دارند محیط به ظاهر عاشقانه خلوت را در انظار بروز دهند ؟؟؟؟؟.....

4- آیا واقعاً این همه فساد مدیریت قابل کنترل نیست؟

5- چرا به محض اینکه مسئولی روش مردم داری را پیش گرفت ، باید به بهانه های واهی خلع ید شود؟

6- یعنی مسئولین نمی دانند و یا نمی دانستند که : «فردی که دارای تابعیت دوگانه است ، حتماً جاسوس است؟ حتّی اگر خلافش ثابت شود ؟!!!! آیا قضیه استفاده از افراد با تابعیت دوگانه در پست های مدیریتی کلان آنهم در پست های کلیدی اقتصادی بودار نیست؟ »

7- آیا .... و آیا و آیا .....

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
باسلام اینها ازانجایی شروع شد که مسئولی رده بالا بجای ادامه فرهنگ ایثاروشهادت که هنوز توجامعه عطراگین بود گفت بس کنین دیگه خسته شدن مردم ازبس شهیدشهید شنیدن وتشیع جنازه رفتن ومتاسفانه از خانواده شهداهم دم در نیامد اینه بعداز 25سال که میبینید.سلام ودرود خدا برشهدا وامام شهدا لعنت خدا هم به کسانیکه باعث ترویج این بی بندباری شدن در پایان افراط وتفریط هم بی تاثیرنبود
سلام آقا مرتضی .. ببخشید لطفا به عرض بنده کمی توجه کنید !!
عده کثیررررررری از جماعت نسوان بی عقل با یه خیال خام و نسنجیده ای اینطور خودشونو در ملاء عام خفیف و خوار می کنند . و آن موضوع اعتماد به نفس کم خانم هاست . اینها فکر می کنند زشتند ... می خوان با بزک و دوزک کردن خودشون به زیبایی مورد نظرشون برسند ..
اما چه کسی باعث این احساس حقارت در آن ها شده ؟؟؟
مردان ظاهر بین ... مردان کم ایمان ... کم خردتر از از این خانمها ...
چند روز پیش یکی از بچه های فعال بسیجی برام درد دل می کرد که با دوستش رفته بودند تو یه کتابخانه ای که کتب مذهبی می فروشند ... آقا اصلا بذار بگم رفته بودند کتابفروشی تبلیغات اسلامی ..،
آن دختر جوان می گفت از شانس ما آن لحظه در آنجا پر بود از آقایان با تیپ موجه بسیجی و چند روحانی جوان ...
در بین آن جمع خانمهایی هم بودند ولی یکی از آنها دختری جوان بود که چادری بود اما یه آرایش ملیحی هم کرده بود . ولی چند تا خانم دیگه بچه بسیجیا بودند ..
گفت : دختر جوان پشت سر ما در طبقات کتاب دنبال کتاب مورد نظرش بود . در همین حین یه رو حانی جوان خیلی محترمانه به سمت آن دختر با آرایش ملیح رفت و با شرم خاصی گفت : خانم اگر اجازه بدهید شماره شما را بگیرم با خانواده خدمت برسیم ..
آن دختر بسیجی با دلخوری به من می گفت : یه دوره ای شده که حتی حاج آقا ها هم دیگه دنبال این نیستند که دخترا چر ا دست به ابروشون می زنند یا آرایش می کنند .. بلکه دنبال این هستن کی خوشکل تره ... وجدانا اگه من هم با آرایش ملیح !!! بیرون بیام و این ابروهای پاچه بزی را قیطونی کنم خوشکل نمیشم !!

جگرم از این درد دل مظلوانه و معصومانه آتیش گرفته بود!!
شما بودی چی جوابشو می دادی ؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi