شناسه خبر : 39162
چهارشنبه 20 آبان 1394 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خاطره هنرپیشه ای که فرزند جانباز است

امیر مومن پور، بازیگر فیلم های هوش سیاه، قدرت مجازی، شاه کلید و فعال تئاتر و همچنین هنرپیشه تئاتر شام نیمه تمام آخر در حوزه دفاع مقدس و فرزند جانباز شیمیایی اب حضور در غرفه شهید خبر گفت:ما هیچ وقت نمی توانیم مانند شهدا باشیم و آرمان های آنان را پیش ببریم چون فکر و آرمان آنها متعالی بود و ما کوچه اول هستیم در وادی عشق ایشان.
 
 
 
مومن پور به بیان یک خاطره تلخ از جانبازان دفاع مقدس پرداخت و گفت: یکی از مجروحان شیمیایی جنگ تحمیلی می گفت به خاطر حالت تهوع و خس خس سینه ای که داشتم کسی مرا سوار ماشین خود نمی کرد، گوشه خیابان که بالا می آوردم مرا با انگشت نشان می دادند یا بخاطر حالت و تغییری که پوستم داشت نگاهم نمی کرد.  همین مجروح برای مداوا به ایتالیا رفته بود و در بیمارستانی که بستری بود یکی از پزشکان خواهر مالدینی بوده است، دفاع چپ  باشگاه آث میلان و تیم ملی ایتالیا. این جانباز از پزشک می خواهد بخاطر علاقه ای که به این فوتبالیست دارد عکسی از برادرش به او بدهد و فردا صبح که از خواب بیدار می شود می بیند مالدینی با یک دسته گل برای ملاقاتش آمده است.
 
وی افزود: قصدم از تعریف این داستان این بود که بگویم ارزشی که مردم خودمان باید برای عزیزان قائل باشند توصیف کردنی نیست.
 
مومن پور گفت: میان پیشکسوتان هنرمند جمله ای معروف است، می گویند روزی روز مرگ ماست که در خیابان مردم ما را نشناسند و به نظر من روز مرگ یک جانباز روزی است در خیابان این کشور حرمتشان حفظ نشود و برایشان ارزش قائل نباشند.
 
http://uupload.ir/files/fb91_1_(18).jpg
 
وی ضمن توصیه به فعالان خبر در حوزه ایثار و شهادت گفت: کار برای شهدا در هر حوزه ای توفیق می خواهد وشما که در این خصوص قلم می زنید مورد لطف وعنایت شهدا هستید پس قدر خود را بدانید.
منبع: شهید خبر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi