شناسه خبر : 39746
دوشنبه 09 آذر 1394 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صدای نارضایتی از گیلان بلند است!

در این مدت که صدای نارضایتی ها بلند است لازم دیدم از منظر یک همسر شهید زنده و بعنوان یک بانو نظر خود را در این هیاهوها به عرض خوانندگان برسانم.

شب افروزان ( همسرجانباز) - با عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و با تشکر از فاش. من بعنوان همسر جانباز 70درصد اهل رشت مطلب «بنیاد گیلان چهل و یکم شد» را بسیار بجا, دقیق, مستدل و پر احساس یافتم و در این مدت که صدای نارضایتی ها بلند است لازم دیدم از منظر یک همسر شهید زنده و بعنوان یک بانو نظر خود را در این هیاهوها به عرض خوانندگان فاش برسانم.

از منظر بیرونی خدمات بنیاد شهید به مخاطبینش یعنی جامعه هدف ایثارگران را باید از زوایای مختلف با سازمانها و شرکتهای دولتی مقایسه کرد: از زاویه ورزش, تفریحات سالم, تحصیلی, تقویت فرهنگ ایثار, ازدواج, کمکهای اضطراری, درمان و دارو, تکریم و تجلیل و انگیزه سازی به جامعه هدف, اشتغال و کارآفرینی, مددرسانی و مشاوره, مسکن و سایر خدمات. کافیست سطح خدماتی که بنیاد به جامعه هدفش که از آنان بعنوان صاحبان انقلاب هم یاد میکند را با بانک ملی, مخابرات, شرکت برق, شرکت آب و فاضلاب, شرکت نفت, شرکت گاز, صداوسیما و... مقایسه کنیم بروشنی درمی یابیم که متوسط سطح زندگی ایثارگرانِ حالت اشتغال بگیر، بمراتب در سطح پایینتری از سایر طبقه متوسط است. برای نمونه هدیه ازدواج و تشکیل زندگی در بنیاد را با مخابرات مقایسه کنید, میزان تسهیلات ارزان قیمت مسکن در بنیاد را با بانک ملی مقایسه کنید.

حالت اشتغال بگیران باید با کسب مشاوره شغلی و تسهیلات ارزان قیمت و با حمایت بنیاد و با تشکیل شرکتهای ایثارگری از بعد اقتصادی باید توانمندترین اقشار جامعه میبودند اما بروید به زندگی شان از نزدیک نظری بیافکنید. بسیار در سطح نازلی زندگی میکنند و این به حیثیت مدافعان وطن و نظام آسیب میزند. همین امروز در گیلان ما مدافعان حرم حضرت زینب اغلب فرزندان همین خانواده ایثارگران هستند. یعنی چشمه جوشان این خانواده درخت نظام را آبیاری میکند و بنیاد هم باید با به یاری گرفتن ارکان دولت توان اقتصادی اینان را تقویت میکرد. زمانیکه بنیاد جانبازان از بنیاد مستضعفان تفکیک شد توان اقتصادی اش را نیاورد و هنوز جانبازان دارند لطمه میبینند و بعد از ادغام توان بنیاد شهید هم کم شد و خاندان شهدا هم متضرر شدند. بزعم بنده بعنوان یک بانو باید امکانات گسترده بنیاد علوی, شرکت اموال و املاک سینا به توان فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران پیوند بخورد حتی شده بصورت قراردادهای توسعه ای و نه مالیکت سهام ها و زمین ، بلکه بصورت شرکتهایی که از توان بنیاد مستضعفان که اغلب استفاده نمیشود بهره تجاری و عملیاتی ببرند. ما مدیرکلی برای بنیاد شهید گیلان میخواهیم که توان بالای رایزنی برای ایجاد تحول حقیقی را داشته باشد. برنامه شفاف داشته باشد. تدوین برنامه را منوط به کاهش بودجه نکند. از مدیران میانی اش کار بگیرد. به مدیران و کارکنانش بیشتر برسد و انگیزه و نشاط ایجاد کند. با روحیه و اخلاق حسنه در محل کار حاضر شود. امیدوارم گیلان بزودی شاهد یک مدیرکل خلاق, ایثارگر, بابرنامه, خوش برخورد و پیگیر و با انگیزه باشد.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
بسیار عالی بود و بهع نکات جالب توجهی اشاره کردید.
کاش مسئولین بشنوند این صدای اعتراض را.
آفرین بر شما ای همسر جانباز دلاور و منطقی
آفرین بر این بانوی بزرگوار که تحلیل مناسبی در مورد بنیاد گیلان ارائه دادند. مرحبا
وقتی مدیریت هم امانتی است سنگین،باید به اهلش سپرده‏ شود.کسانی که بدون داشتن شایستگی‏های لازم در جایگاه اداره‏ امور قرار می‏گیرند و یا آنان که اداره کارها را به افرادی فاقد شایستگی‏های لازم هستند،می‏سپارند مرتکب بالاترین خیانت‏ها می‏شوند که بدون شک مایه هلاکت خود و دیگران شده و در دنیا و آخرت مغضوبند.البته سپردن مسئولیت و دادن اختیار به افراد بدون سنجیدن و آزمودن آنها از ضعف و بی‏بصیرتی مدیر به حساب می‏آید.زمانی که افراد ناشایسته در مصدر امور قرار می‏گیرند،خیر و برکت را می‏برند،اموال مردم را به خود و خویشان اختصاص می‏دهند و موجب گمراهی و ضلالت می‏شوند،پیوندهای میان مردم را می‏گسلند و نیازهای به‏ حق مردم را تأمین نمی‏کنند و بیت المال را حیف و میل می‏کنند و به‏ ناحق بعضی را بر بعضی دیگر ارجح می‏دارند و در اقامه حق‏ کوتاهی می‏کنند و سیره و سنت پیامبر(ص)را به تعطیلی‏ می‏کشانند.(برگرفته از خطبه 131 نهج البلاغه).مدیران و مسئولان‏ نظام اسلامی نباید چشم‏تنگ و حریص و ستمکار و سست‏اندیش‏ و طرفدار قدرتمندان و ثروتمندان باشند.مسئولین نباید کسانی‏ باشند که برای مستکبران کرنش و به مستضعفان ظلم کنند.به علاوه‏ مؤمن و اهل ایمان خود را با پذیرفتن مسئولیتی که شایستگی آن را ندارد،خوار نمی‏کند.امام صادق(ع)می‏فرماید:«سزاوار نیست‏ که مؤمن خود را ذلیل کند.سؤال شد چگونه خود را ذلیل می‏کند؟ فرمود پذیرفتن کاری که در عهده و طاقت و توانایی او نیست. (وسائل الشیعه،ج 11،ص 425).


باسلام.جناب حاج آقاشهیدی.سردارگرانقدرآقای انصاری مامدیردلسوزوخوش برخوردوپایبندبه اصول وتوانمند وپیگیرمیخواهیم.کسی که ازجنس ماباشدماراباورودرک کندنه اهانت .حق مابرخوردبدوتوهین نیست.ماتابع نظام وولایت ومدیران دلسوزنظام هستیم.حق مارنج ودردنیست.خامنه ای زنده باد..مهربان.گیلان.
آهای مسوولین....دنیازنگ آخرنیست .زنگ آخرحساب داریم.!!!!!!
احسنت به این قلم
به امید هوای تازه در بنیاد گیلان
ما شنیده ایم که سردار انصاری به طاهرنژاد زنگ زده است
ما به سردار عزیزمان میگوییم و میخواهیم که بداند کار بسیار بیخ پیدا کرده و چاره فقط استفاده از یک مدیر بومی ایثارگر است و بس
نگذاریم یک معظل به یک بحران بدل شود
سلا م به اطلا ع برسانم عامل 41 شدن بنیاد گیلان به دلیل عدم حضور معاونین بنیاد هست نه مشکل اقای طاهرنژاد ؟ فقط اقای مدیرکل بنیاد باید وقت خودشان را برای معاونین خودش بگذارد تا انها پاسخگوی ایثارگران باشند وظیفه معاون بنیاد ورییس بنیاد شهرستانهاست برای رسیدگی به امورات ایثارگران است یکی از اساسی ترین مشکل گیلان نظارت نداشتن مدیر به کارمندان خودشان می باشد یک از ضعفها حضور رییس بنیاد ها شهرستانها درسفر زیارتی عراق که 15روز درسفر زیارتی هستند این نشانه بیگاری در بنیاد گیلان است اکثریت روزها معاونین بنیاد بهدلیل مختلف در ماموریت بسر می برند بهتر است این موضوع نظارت بیشتر شود باتشکر التماس دعا
با سلام ودرود فراوان خدمت همسر فرهيخته ي جانباز وطن ، بدين وسيله تشكر خودرا از حضور پر بركت ايشان اعلام داشته و از اينكه بدينگونه فاش سخن گفته و نظر خويش را اذعان داشته اند مراتب قدرداني خود را ابراز ميدارم.
با سلام و تسلیت ایام اربعین حسینی و تشکر از فاش نیوز و بانو شب افروزان که حرفشان دقیق و درست است.
سخن من در اینجا با آقای امانی است. آیا نامه اخیر شما به مدیران کل بنیادهای گیلان, سمنان, خراسان رضوی, فارس, زنجان و ایلام که در آنها نماینده طرح تکاک فعال است مبنی بر اینکه باید مسئولان اشتغال رابط تکاک باشند را با چه منطق و استدلالی تنظیم کرده اید؟! در گیلان جانباز 70درصد با تحصیلات بالا پیگیر چند پروژه بزرگ است که ذیل تکاک تعریف کند و اشتغال جامعه هدف را یک تکان اساسی دهد اما این نامه اخیر او را بشدت دلزده کرده! جالب اینجاست که مدیرکل و معاون تعاون بنیاد گیلان یعنی آقای پاکاری بلافاصله و بدون مشورت و گفتگو با نماینده تکاک گیلان اقدام به پاراف جهت اقدام!!! کرده اند که سبب تاسف بیش از پیش ما ایثارگران گشته است و بر راست بودن انتقادات صحه دوباره گذاشته است. ما از طاهرنژاد اعلام شفاف موضعش در اینباره را خواستاریم.
احسنت بر این همسر شهید زنده
طاهرنژاد پریروز آخرین اقدام ضدایثارگرانه اش را سامان داد؛ او سعی در معلق کردن وضعیت کاری جانباز مبارکی نماینده تکاک کرده است. مبارکی زحمات زیادی برای تکاک کشید اما طاهرنژاد با هماهنگی امانی در تهران و پاکاری معاون تعاونش در یک نقشه مزبوحانه دیگر او را لغو ماموریت کرده اند! این اقدام را بگذارید کنار چهل و یکم شدن بنیاد, کنار گزارش تند بازرسی بنیاد کشور علیه بنیاد گیلان, نارضایتی های روزافزون از طاهرنژاد و ده ها مشکل دیگر.... ما از سردار انصاری که دیروز با طاهرنژاد تلفنی صحبت کرد انتظار تغییر فوری داریم. حتی اگر پاکاری مدیرکل بشود ما قبول داریم. ما همچنان امیدواریم.
آفرین بانو
درود بر ساقی بزرگ
اما صد افسوس بر آقای حسینزاده
صد افسوس بر طاهرنژاد
شما چگونه نماینده جانباز تکاک را کنار گذاشتید؟! الله اکبر
من اینرا از چشم آقای امانی نمیبینم من اینرا ضدیت طاهرنژاد, پاکاری و حسینزاده با مبارکی میبینم. ما از بنیاد کشور حمایت از نماینده شجاع و ایثارگر تکاک گیلان را خواستاریم. رفتارهای ضدجانبازی طاهرنژاد دیگر به نقطه خطرناکی رسیده. آقاجان برو رتبه ات را درست کن. برو پاسخ بازرسی ات را بده. برو به داد ایثارگران محروم برس. حاشیه درست نکن. بگذار وضعیت اشتغال تکانی بخورد. الله اکبر
من هم بعنوان یک بانو بسیار سپاسگزارم از این متن خوب.
پس از تنشهای اخیر در باب مسائل حول بنیاد گیلان که از مقاله آقای شهیدی گیلان را دریابید آغاز شد و هنوز ادامه دارد و گزارش بازرسی بنیاد کشور از گیلان به بیرون درز کرد و هویدا شد که گیلان ضعیفترین عملکرد را در میان بنیادهای کشور داراست و در سطح استان در قیاس با سازمانهای خدماتی بدترین رتبه طی 35 سال فعالیتش در گیلان را آورده بر آن شدم بنده نیز مطلبی به عرض برسانم. طی چند روز اخیر نامه ای با امضای آفای امانی مدیرکل اشتغال بنیاد شهید کشور خطاب به مدیران کل بنیادهای 6 استانی که در آنها نماینده تکاک فعال است به بیرون درز کرد که بسیار در جامعه ایثارگری سئوال برانگیز شده است. ایشان در این نامه خواهان استفاده از مسئول اشتغال بعنوان رابط تکاک شده است! این در حالیست در استان گیلان نماینده تکاک کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار و رتبه 8 کنکور سراسری مقطع کارشناسی ارشد علوم انسانی و دانشجوی سابق دانشگاه علامه هستند و مسلط به زبان انگلیسی و قاری قرآن هستند و با 32 سال سن جانباز 70% سالهای اخیر هستند. ایشان در این مدت 9 ماه از فعالیتشان چندین طرح اقتصادی را پخته کردند و تحویل تهران دادند اما در پاسخ چه دریافت کرده اند؟ این نامه عجیب و ضدایثارگرانه! بیشتر سبب تعجب شد که میدانیم آقای امانی فرزند بزرگوار شهید چه شخصیت دوستداشتنی هستند و معتقدیم مسئله ای در این میان پنهان است. نمیخواهم تئوری توطئه بکار برم اما آیا این را نباید از چشم آقای دکتر حسینزاده تفسیر کرد؟ بزعم بنده بدلیل پیگیری های موکد آقای مبارکی نماینده تکاک گیلان در مورد دفاع از گیلان و ایثارگران مورد غضب آقای حسینزاده و چند نفر دیگر شده اند و آقای امانی شاید بیخبر از همه چا این نامه را تنظیم کرده است. ما فقط امیدواریم این قضیه ختم به خیر شود و نامه دیگری تنظیم شود و بر همه شفاف شود که نماینده تکاک گیلان ماندنی است. ما به چنین مدافع جدی از حقوق ایثارگران نیازمندیم. امیدوارم صدایمان را مسئولان بشنوند.
متشکر از فاش نیوز و متشکر از خانم شب افروزان و آقای حسنی و علیزاده و مهربان و سایرین که از قلم برای بیان انتقادات بهره میبرند.
من مهربان را از سال 59 میشناسم
من علیزاده ها و حسنی ها را از اواسط دهه 60 میشناسم اما طاهرنژاد را نمیشناسم حتی اگر با من نسبت خانوادگی داشته باشد از این بابت متاسفم او با یک ازدواج با خاندان احسانبخش پیشرفت کرد و امروز پا بر روی گلوی جانبازان میگذارد! آیا این خواست و اراده آیت الله احسانبخش بود که خطبه عقد تو را خواند؟! هرگز.
مصیبتهای اخیر از تلاش برای برکناری جانباز 70درصد تا نتایج ضعیفش در رتبه بندی همه گواه بر ناتوانی اش است و بس. آیا گیلان قحط الرجال است. ما از آقای جعفرزاده تغییر ایشان را میخواهیم تا بیش از این نام خانوادگی ما هم لکه دار نگردد.
سلام. این مطالب صحیح است. گل بود به سبزه نیز آراسته شد!
نمیدانم گیلانی ها کی میخواهند بیدار شوند؟! مسئله زدن مبارکی توسط طاهرنژاد, در تهران طراحی شد. مهندس پناه معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر در لیست کارگزارنی هاست جهت نامزدی در انتخابات مجلس امسال از حوزه بویراحمد؛ حال مبارکی بعنوان یک جانباز 70درصد روحیه پیگیری عجیبی دارد و در پی کسب مشارکت سازمان اقتصادی کوثر و شرکت سامان نور کوثر در قالب طرح تکاک(توسعه کارآفرینی ایثارگران کشور) برای کارخانه آرسوخزر ایرانیان است آنهم بدلیل اشتغالزایی بسیار بالای این کارخانه که میتواند وضعیت اشتغال جامعه هدف ایثارگران را تکانی دهد اما کاملا هویداست که مسئولان درحال تقویت پناه هستند و منابع را با تبلیغات در بویراحمد میخواهند هزینه کنند تا بار تبلیغاتی برای پناه در انتخابات داشته باشد و از پیگیری های مجدانه مبارکی خسته شده اند از طرفی طاهرنژاد و معاون تعاونش هم از حضور مبارکی در بنیاد گیلان ناراحتند و با هماهنگی تهران و در بی اطلاعی امانی مدیرکل اشتغال بناید کشور در حال بریدن سر این جانباز باسواد و با غیرت بودند که البته خبرها حاکیست آقای امانی متوجه توطئه شده است و مانع اجرای توطئه شده است. ما در روزهای آتی پیگیری خود را به اطلاع فاش نیوز خواهیم رساند.
امروز در حال کار در مغازه ام بودم که یکی از دوستان جانباز و همرزمم آمد با یک تومار که متنش مخالفت با تصمصم اخیر مدیرکل گیلان آقای طاهرنژاد بود در خصوص تلاش برای برکناری و منزوی کردن جانباز محبوب مبارکی نماینده طرح تکاک گیلان که من هم سریع امضا کردم. این تلاشهای مزبوحانه طاهرنژاد مانند دست و پا زدن بیهوده شاه وقت سقوطش است. آقاجان تیرت به سنگ میخورد همین! فقط بگذار و برو
با سلام و عرض ادب
مطالب خواهر بزرگوار رو دقیقاً مطالعه کردم. ایشون رو نمیشناسم و نمیدونم این اطلاعات دقیق رو از کجا آوردن . دستشون درد نکنه . بدون غرض ورزی حرفاشون رو زدن . متأسفانه بعد از سال ۸۷ که بودجه ها متمرکز شد مشکلات بسیاری به وجود اومد. رتبه بنیاد شهید استان گیلان همیشه یکم تا چهارم بود . اتفاقات خوبی در سالهای مدیریت آقای مهندس جعفرزاده و آقای نصیری به وجود اومده بود. بودجه خوبی در سالهای مدیریت مهندس جعفرزاده وجود داشت که به نحو احسن ازش برای رفاه کارکنان وجامعه هدف استفاده شد . از ایشون تشکر داریم . با توجه به متمرکز شدن بودجه از سال ۸۸ آقای نصیری به نحو احسن تونست مدیریت خوبی رو از خودشون به جا بزارن. زمان آقای حاجی اسماعیلی با توجه به سابقه طولانی ایشون در بنیاد متاسفانه با عذر خواهی از ایشون باید به عرض برسونم مدیریت خوبی از ایشون شاهد نبودیم . حاصلش بلاعوضهای حساب و کتاب نشده ای بود که باری شد بر دوش آقای طاهرنژاد . متاسفانه آقای طاهرنژاد هم آنچنان مدیر مدبری نبودن که بتونن موضوع رو خوب جمع کنن. مشاورای خوبی دورو برش نبوده و نیستن . عملاَ کارکنان بنیاد هم با توجه به مشکلات مالی و عدم توجه به شایسته سالاری انگیزه خودشون رو رفته رفته از دست دادن . از طرف دیگه افراد دیگه ای هم که طمع مدیریت رو داشتن به این مسایل دامن زدن . افراد دلسوز رو از سمتهای مدیریتی بنا به علل مختلف دور کردن و به ضعف مدیریت کمک کردن. در بنیاد گیلان بجای خلوص نیت . روابط جایگزین شایسته سالاری شد . بنده خدا آقای طاهرنژاد هم دست تنها موندن . الانشم بجایی رسیدن که عملاَ دوست و دشمن رو از هم نمیتونن تشخیص بدن . خود ایشون هم الان به جایی رسیدن که تمایل به موندن ندارن و به این نتیجه رسیدن که توان مدیریت گیلان از دستشون در رفته . ممنون که حوصله کردید . از مدیریت فاش نیوز هم متشکرم که انعکاس میدن . خواهشاَ تحلیل بنده رو به رؤیت عموم بزارید
با سلام.
آثار سوء مدیریتی را می توان در چهره های بی انگیزه کارکنانش دید. بارها شاهد توهین به کارکنان خدوم بنیاد شهید از سوی جامعه هدف بوده ایم . من به عنوان یک جانباز از خودم شرم کردم . فرزند شهیدی را دیدم که به کارمند معمولی بنیاد که نه قانونگذاز است نه چیزی فحش و بد و بیراه میگوید و آن کارمند ساکت فقط نظاره گر بود. به نظرم مشکل از قانونگذاران ماست . آنها در صف و رو در رو با جامعه هدف کار نکردن . برای همین تصمیماتشون ناصحیح هستش
سلام.ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین.ع.وتشکرازسایت فاش نیوز وخواهرگرامی ..مدیرکل بنیادگیلان قول داده که تدبیرکندوبیشتروقت برای جانبازان بگذارد!!!!بنظرشمامدیری که یازده ماه همه رابه مسخره بگیردوبا وعده ووحیدوهزاران ترفنددیگرباقرآن واحادیث واسلام منافات داردآنهم دروغ وجوسازی واختلاف بین مسوولین وخانواده میتواندآدامه کاردهد؟میشودامیدوارم شد؟تاکی؟چندسال وچقدرطول میکشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ترابه خون شهداءجوابم رابدید..قضاوت بامدیرجانبازفاش نیوزومردان بزرگ ایثاروشهادت وخوانندگان گرامی.التماس دعا.
دنیازنگ آخرنیست.،زنگ بعدحساب داریم.به امیدقضاوت عادلانه وفردای قیامت.دردمندایثارگر.مهربان.
مطلب بسیار بجایی بود منظر مطالبی دیگر از شما هستیم
احسنت به بانو شب افروزان...
من هم به تغییرات در بنیاد امیدوارم
آقای انصاری باید صدای مان را بشنود
گیلان شده است محل بازنشستگی مدیران بی انگیزه بنیاد شهید!
لطفا از میان مدیران بنیاد گیلان یک نفر صاحب فکر و برنامه را جایگزین طاهرنژاد کنید.
چهل و یکم شدن, روزمره بودن بنیاد, افسردگی جامعه هدف, دلزدگی کارکنان, تلاش برای حذف جانباز 70درصد در بنیاد! همه و همه باعث نارضایتی ماست
طاهرنژاد باید برود....
گیلان جای بازنشستگی مدیران نیست!
الهی که پاییز بنیاد گیلان را پایانی بهاری در انتظار است...
با سلام من جانباز محمدزاده ساکن آسایشگاه ثارا.. هستم. آقای طاهر نژاد سال82 با هزینه شخصی خودش پرستار یک جانباز قطع نخاع گردنی که خودم باشم به عهده گرفت. من شناخت کامل از خودش و خانواده اش دارم.کمتر جمعه ای پیش می آید که ایشان در نماز جمعه شرکت نکنند.ایشان اهل ولایت و خود و خانواده اش بسیار مذهبی و کاردان می باشند. اگر نارسایی در بنیاد گیلان می باشد ناشی از مدیریت قبلی بوده که ایشان درصدد ترمیم آن می باشد با آن که یکسال بیشتر از مدیریت وی نمیگذرد خواهشمند است با نوشتن متنی بی سند با آبروی یک مومن بازی نکنید. با تشکر
برادربزرگی که جانبازمحمدزاده خودت رامعرفی کردی.چون آقای طاهرنژادسال 82 به شماکمک کردبقیه برند پی کارشان ؟مالال باشیم ودردهایمان راپنهان کنیم.؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دردبه مغزواستخوان مان رسیده که حاکی ازعدم مدیریت ایشان است.
اینبارتوپ افتادتوزمین بنده خداکارمندبنیادآقای عظیمی!!!!!!!!!!هرباربایک شیوه کارمدیرکل گیلان شده پاسکاری اول بسمت بنیادکشورحال کارمند.متاسفیم.!!!!!!!!!!!!!! افسوس.
امید واریم شیر دلی دیگر مثل میرزاکوچک خان ازگیلان برخیزد وبنیادشهید درسطح کشور متحول کند وگرنه با خواهش ونصیحت هیچکس به داد ما نخواهد رسید
با تشکر از خانم شب افروزان
الان روزهاست که بنیاد شهرستان رشت بی مدیر مانده آنهم بخاطر سفرهای هرساله حسنجانی به عراق
اخوی آخر بفکر ثواب هستی بفکر خدمت به ایثارگران باش
این ره که تو میروی به سرای ثواب راه ندارد
به محل کارت برس
یکبار که غیبت کبری گرفت بخاطر پایش یکبار بخاطر بیماری دخترش یکبار برای عراق فردا بخاطر چه میخواهی بر سر کارت حاضر نباشی؟ خدا میداند...
در جواب به جانباز محمدزاده. اگر اين اقاى طاهرنژاد كه شما ميگيد ادم درستى است. چرا يك جانباز ٧٠ درصد را از بنياد كنار ميگذارد؟ ايه اين كار نشانگر زديت ايشان با جانبازان نيست؟ مگه كسيكه هر جمعه به نماز جمعه ميرود ادم خوبيست؟ خيليها نماز خواندن را فقط از روى عادت انجام ميدهند. و اصلاً به اعمالشان نه كارى دارند نه نوجهى؟؟؟؟؟؟
یک بار دیگه نظرها رو ببیبید همگی شخصی و بر مبنای مقایسه کل با فرد است. یعنی مخالفان برای خود مخالفت می کنند و نه برای خدا. پس اگر بر چنین گروهی خدا هم مدیریت کند مخالف خواهد داشت زیرا خود پرستی خداپرستی را هیچگاه بر نمی تابد.پس طاهرنزادها ناراحت نباشند و بگذرند.
اگر شما اقای محمدزاده رو می شناختید این حرفا رو نمی ردید . او اهل خدا و خدا ترس است و اگر به کسی ایمان نداشت واکنش نشان نمی داد. من اگر بخواهم حق را با اهلش بشناسم ان را با محمدزاده جانباز خلبان قطع نخاع گردنی خواهم شناخت شما را نمی دانم.
کمک به یک جانباز دلیل بر اینکه ایشون به وظایفشون کامل رسیدگی میکنند ,نیست. ما به کسی تهمت نمیزنیم که اگر اینگونه باشد آخرت خود را سوزانده ایم. ایشون به امورات جانبازان رسیدگی نمیکنند و بر کارمندان خود تظارت درست ندارند. مدیریت این نیست که با غرور رفتار کنی مدیریت یه مرحله پرتگاه است که اگر اشتباهی کنی دنیا وآخرت را بر باد داده اید . یادم نمی آید کسی از بنیاد حتی یک بار به من یا منزل من تماس گرفته باشد و حال خانواده رو پرسیده باشد چه برسد به آنکه قدمی برای خانواده 70% بردارد. عید نزدیک است کارمندان بانک , مخابرات, دارایی و... علاوه بر دریافت عیدی کمک هزینه خرید آجیل دریافت میکنند و از فروردین افزایش حقوق قابل توجهی دریافت میکنند اینها از سردولتی شهیدان و جانبازان دیروز وامروز است که دارای شغل و امکانات هستند. حال, خانواده ایثارگران نه تنها که مزایایی ندارند حتی تبریک هم نمیشنوند. به راستی آیا وظیفه مدیران کل و شهرستان این نیست که حال جویی کنند! آیا آنها که مزایای خود را دارند لحظه ای به این فکر نمیکنند که جوانی که اکنون پا یا دست ندارد اگر داشت هرگز شرمنده خانواده نبود!؟ آیا این مدیران حاضرند جوانان خود را برای دفاع از کشور به لب های مرز یا برای دفاع از حرم به سوریه بفرستند؟! یا آنکه دختر خود را به همسری مردی که پا یا دست ندارد برسانند؟! خوب است یادمان نرود که امنیت امروز و آینده را از وجود مردان باغیرت این مرز و بوم داریم.
سلام جناب طاهر نژاد خواستن عدالت را رعایت بکنند دچاره این مشکل با برخی ایثارگران زیادخواه ومعاونین جای طلب برای رسیدن به هدفها خودشان که همین افراد پدر مدیرکل قبلی رادر اوردن تنها راه برداشتن تیم که درواقع معاونین بنیاد هستندتنها راه اصلاح بنیاد هرمدیری بیاید بهتر ازاین نمی شود اگر اقای طاهر نژاد به تنهایی بهتر مدیریت میکند.ولی این هرمدیری بیاید حق سکو ت خودشان رامی خواهند اگر پروند افراد رابررسی شود بیشترین خدمات رادر نمودند یا علی
سلام از مسولان میخواهم جواب بدهند ما بدون هیچ مزدی رفتم برای اب وخاک وناموس مان من جانباز اعصاب وروان هستم که بعداز مجروحیتم نرفتم گمیسیون اخه اون وقتها ........... ولش کن دست رو دلم نزار حال بعداز سالها که رفتم به من 15 درصد جانبازی داده اند حال که ناتوان شده ام این حق من وامسال من هستش چون در ان زمان نرفتیم گمیسیون نه زن نه بچه نه دولت هیچگس درک نمیکنه در جامعه چه زجری میگشیم به امید ان روز که مسولان به داد این قشر از فراموشدگان که حق شان پایه مال شده برسند
تهمت و افترا یکی از افات ایثارگری است مواظب افکارمان باشیم
جانبازمحمدزاده ازافنخارات گیلان است وپیش همه احترام دارد.بااحترامی که به ایشان داریم بایدعرض کنیم که درموردمدیران ومدیرکل تحقیقات بیشتری به عمل آوردند..مامدیریت ایثارگرمیخواهیم کل حرف مااین است وحق ماست.التماس دعا.
اگر در استان شما (گیلان) یک جانباز همکار را تحت فشار قرار داده اند و او را کنار زده بدانید گوشه ای از درد پرسنل بنیاد یزد را که به لطف و عنایت آقایان انصاری و شهیدی مدیری را برای استان یزد منصوب کرده اند که کوچکترین انتقادی به عملکرد و اعتراض به نحوه مدیریت ضمن تبعید ٬ برکناری و تنزل تهدید و حتی فرزندان انقلاب را مخالف با اندیشه های امام راحل میداند لذا تنفس در این جو اختناقی که بوجود آمده بسیار سخت است و عجیب تر اینکه همه کسانی که در زیر فشار مدیریت قرار دارند علاوه بر جانباز بودن همگی از پرسنل بنیاد جانبازان هستند لذا باید بر انتخاب و انتصاب آقایان مرکز نشین احسنت و دست مریزاد گفت !!!!
خشت اول چو بنهاد معمار کج / تا ثریا میرود دیوار کج

بنیاد یزد بنیاد شیرین کاریها و شاهکارهای فوق مدیریتیست
1-انتصاب برادری در مسئولیت معاون فرهنگی استان با یک سال سابقه کار مدیریتی و فرهنگی و عزل برادر جانبازی با بیش از بیست و چند سال سابقه معاونت فرهنگی
2- عزل مسئول کارکشته بازرسی با داشتن سابقه جبهه و جانبازی و چندین سال سابقه بازرس بودن و انتصاب برادری که بیش از ده سال مسئول چاپ پوستر بوده است .
3- انتصاب برادری با مدرک فوق لیسانس زراعت و ابیاری در پست مدیریت اداری علی رغم بودن چندین نفر از همکاران تحصیل کرده در رشته مدیریت اداری
4- جابجایی فرزند شهید با مدرک فوق لیسانس حسابداری از بخش مالی به قسمت صدور گواهی ها و انتصاب برادری با سابقه کارپردازی یک شهرستان و با مدرک لیسانس علوم قرانی به جای وی
البته بر اساس تصمیم مدیر کل محترم بناست که ایشان جایگزین رییس اداره مالی و ذیحسابی هم بشود
5- انتصاب برادری با مدرک فوق لیسانس حسابداری در مسئولیت قسمت اطلاعات با وجود اینکه نامبرده هیچ تخصص رایانه ای ندارد و برادری متخصص در قسمت مربوطه مشغول بوده است
6-انتصاب برادر پزشک در مسئولیت معاون مالی در حالی که نامبرده هیچ تخصص مرتبط ندارد و بیش از ده سال در قسمت بهداشت و درمان بنیاد بوده است
7-انتصاب برادری با مدرک مدیریت حج در مسئولیت ساخت و ساز گلزار شهدا
8-اتصاب خواهری در مسئولیت واحد نخبگان با وجود اینکه ایشان مامور تحصیل هستند و در اداره نمیباشند
انتصاب برادری در مسئولیت معون فرهنگی شهر یزد با وجود اینکه وی بیش از بیست سال در قسمت درمان بوده است
9- انتصاب برادری در مسئولیت معاون تعاون شهر یزد در خالی که وی از اول استخدام در قسمت فرهنگی کار میکرده
10- انتصاب برادری در مسئولیت مرکز توان بخشی جانبازان با وجود اینکه هیچ تخصصی ندارد
11-استفاده از کارمندان بازنشسته بنیاد شهید سابق و عقد قرار داد با انها در قالب شرکت ایثار
12- بیکار نمودن نفراتی از کارمندان به دلیل اینکه با سلیقه مدیر همراه نبوده اند
13- ایجاد فضای جاسوس بازی در بنیاد و خبرچینی برای مدیریت محترم
14- تعطیلی و بلا تکلیفی شرکت تعاونی کارمندان با وجود اینکه رییس بازرس شرکت هم هستند
15 - .......
بگذریم چون مثنوی هفتاد من کاغذ شود
جانباز - همکار تبعیدی را نگفتی که چه برخوردی که باهش نکردند
داستان غم انگیز اضافه کار و پاداشها و مساعده به نور چشمی ها را نگفتی
موضوع خانه سازمانی نشستن مدیر را نگفتی در حالی که خانه دو میلیارد تومانیش توی بهترین نقطه یزد هست
موضوع برخورد با روحانی همکار که بیشترین سابقه جبهه در بین روحانیون یزدی را دارد را هم نگفتی
و
بعداز عرض سلام و تبریک فرارسیدن ربیع الاول خدمت شما عزیزان, به استحضار میرسانم که بنده هم بعنوان جانباز این مرز و بوم که برای دفاع از میهنم جان باقیمانده را نیز فدا خواهم کرد آنهم در جبهه های نبرد با میل و اختیار خودم , همچون آقای طاهرنژاد و حسنجانی و.... نه مانند او که با شروع جنگ تازه متولد شده و در یک امر اجباری به درجه جانبازی رسیده و همسرش خود را مسر شهید معرفی میکند, آیا شما واقعا به آرمان شهیدان و جانبازان جنگ آگاهی داری و واقعا راه آنها را در زندگی پیشی گرفته ای؟ من این دو مدیر لایق و مدیران دیگری که نام بردید را خوب میشناسم و خوب میدانم که چگونه زحمت میکشند , اینهمه اعتراض فقط برای برکناری مبارکیست؟ برادران مومن چطور به برادر مومن تهمت میزنید وقتی آنها را از نزدیک نمیشناسید و در عین حال مدعیه جانباز بودن و خانواده اش هستید, اگر ما جانبازان که الگوی این سرزمینیم اینگونه رفتار کنیم چه انتظاری از باقی ملت و نسل های آتی داریم؟ آقای طاهرنژاد , برادر گرامی شما با خیالی آسوده همچون گذشته پابرجا باشید , ما حامی شما و مدیران عزیز دیگر هستیم و شما خواهر گرامی, بانو شب افروزان , اینگونه طومار نوشتن علیه جانبازان و مدیرانی لایق و مومن, شایستهء همسر شهید نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi