شناسه خبر : 39867
یکشنبه 15 آذر 1394 , 15:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تذکر کتبی نمایندگان به عدم اجرای کامل قانون جامع

نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی مسئولان درخصوص علت عدم اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در لایحه بودجه سال جاری شدند.

فاش نیوز - نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی مسئولان درخصوص علت عدم اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در لایحه بودجه سال جاری شدند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،ثروتی نماینده ایثارگر بجنورد در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 15 آذر ماه در تذکری کتبی ، پاسخگویی مسئولان ذیربط در مورد علت اجرا نشدن قانون جامع خدمات رسانی را خواستار شد.
نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی خود که از سوی ُُُُُُُُُُُُُُعضو هیأت رئیسه مجلس به عنوان تذکرات کتبی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور در صحن علنی قرائت شد توضیح در مورد علت عدم اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در بودجه سال 94 راجع به پرداخت حق ایثار به بسیجیان و سربازان با حضور شش ماه در جبهه را خواستار شد.
همچنن نیره اخوان نماینده اصفهان و قاضی پور نماینده ارومیه و دهقان نماینده طرقبه در خصوص توضیح در مورد علت عدم اجرای قانون در خصوص مستمری والدین شهید دارای فرزند معلول، محجور و صعب العلاج تذکر دادند.
پیش از این حاجی نماینده شاهین شهر به وزیر صنعت در خصوص لزوم واگذاری خودرو به جانبازان در موعد مقرر و متناسب با وضعیت جسمانی آنها و به وزرای کشور و راه در خصوص لزوم مناسب سازی اماکن عمومی برای استفاده جانبازان و معلولان و به وزیر راه در خصوص ارائه بلیط نیم بها از سوی تمام شرکت های مسافربری به جانبازان و معلولان بر اساس بودجه 94 و به رئیس جمهور در خصوص اجرای ماده 38 قانون در خصوص اعطای خدمات کامل به ایثارگران تذکر داده بود.
 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام
از نمایندگان محترم تمنا دارم درخصوص اصلاحیه تبصره 2 ماده 39 ازبنیاد توضیح بخواهند
چرا عده ای ازسال 1375 ازحقوق ایثارگری برخوردار هستند وعده ای چون من محروم هستیم
به قانون باور داشتیم باخود گفتیم حالا که تبصره را اصلاح کردند قطعا حقوق ما را هم میدهند اما متاسفانه با برداشت سلیقه ای امثال مرا ازحقوق قانونی محروم میکنند
ازنمایندگان محترم میخواهم اگر واقعا طرفدار جامعه ایثارگران هستید با جدیت این معضل را حل کنید
در جايي ديگر گفتم نحوه برخورد دولت با ايثارگران ديدگاه دولت را بيان مي کند که ظاهرا ديدگاه مثبتي نيست.
...
قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران .

اینجا یک اشکال ماهوی وجود دارد ؟!

باید می نوشتید : قانون خصوصی انحصاری مجموعه ای از افراد خاص ؟!

زیرا هیچ رزمنده ای که ایثارگر اصلی باشند در این قانون نیستند ؟!

و جانبازان هم نیستند 5 % .

پس این قانون جامع ایثارگران نیست ؟!

که اجرا نمی کنند ؟!

و نباید هم اجرا کنند ؟!

از کسانی که اجرا نمی کنند تشکر می کنیم ؟!
خیلی تنگ نظر هستی به اندازه همون 5 درصد فکر می کنی واقاً براتون متأسفم. اگه آموزش و پرورش لایحه جامع رو اجرا نکنه شماخوشحال می شین؟ همه ادارات اجرا کردن اعتراض ما به این شکل از اجرای قانونه. واقعاً که اصلاً نفهمیدید چی نوشته؟
واقعا ازمدیریت فاش نیوز متاسفم که اینگونه پارازیتها را ثبت میکند اصلا معلومه چی میگه وچه می نویسه مثل بچه کوچلوها
اتفاقاً نه پارازیته و نه مثل بچه کوچولوها نوشته. واقعیت تلخ و دردناکه. وقتی یک انسانی از اجرا نشدن قانونی خوشحال میشه چون به خودش تعلق نمی گیره اسمش میشه پارازیت؟
اگر واقعا نمایندگان این دوره هم تعلل کنند وقانون جامع را تمام نکنند خیانتی بزرگ به ایثارگران کرده اند معلوم نیست تا کی باید بعضی ازاین اقایان کارشکنی کنند وهزار طرح ولایحه بی محتوا وپوچ ارایه بدهند بس تا کی باید تبدیل به قانون دراید
ما که از این دولت نا امید شدیم
آقای روحانی و وزرای ایشان در تاریخ بعنوان بد قول ترین دولت در ذهن مردم بخصوص ایثارگران نقش می بندند.
ما که از دولت امید نا امید شدیم!
چه کسی با ایثارگران آموزش و پرورش دشمنی دارد؟ وزیر یا سازمان مدیریت و برنامه ریزی؟
افزایش حقوق ایثارگران آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای معلم، با خلاصه خبری پانا، محمدحسین کفراشی، مدیرکل دفتر شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: بیست و پنج هزارشاهد و ایثارگر آموزش و پرورش، تا ۲۵ درصد(۱۸۷ هزار تومان) افزایش می یابد.
محمدحسین کفراشی، در مصاحبه خبری با پانا، در پاسخ به زمان اجرایی شدن این افزایش حقوق پاسخ داد که طبق ماده ۵۱ قانون جامع ایثارگران، جانبازان و ایثارگران آموزش و پرورش علاوه بر حقوق خود، شاهد بیست و پنج درصد افزایش حقوق خواهند بود که این قانون به زودی اجرایی می شود.
وی تعداد فرزند شهیدان را چهارده هزار نفر و تعداد جانبازانی که شامل قانون ایثارگری می باشند، نه هزار و پانصد نفر برشمرد که با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، آموزش و پرورش این افزایش حقوق را اعمال می کند.
چرا تنها وزراتخانه ای که موافقت می خواهد و منتظر آیین نامه است باید فقط آموزش و پرورش باشد؟ آقای روحانی چرا ایثارگران آموزش و پرورش فراموش شده اند؟ مگر پدران ما نرفتند تا شما و امثال شما حکومت کنید؟ در همه کشورها با بازماندگان جنگ اینگونه برخورد می کنند؟
جناب آقای خاکپور باسلام مطالب شما همیشه به دل می نشیند خدا کند مسئولین کمی هم به فکر رزمندگان باشند ولی کو گوش شنوا مگر تواین سی سال برای رزمندگان کاری کرده ان که باز امید داشته باشیم - هیچ گونه امیدی نیست همه اینها فقط برای انتخابات هست والسلام
چرا برادر پور مختار رئیس کمسیون اصل 90در خصوص عدم اجرای اصلاحیه تبصره 2 ماده 39 قانون جامع ایثارگران به آقای شهیدی و ایزدی تذکر نمی دهند اگر شما جلوی اینها ار نگردید فردا منتظر حذف جانبازان به ترتیب اولویت در صد و سپس ازادگان باشید رزمندگان که حذف شدن
قانون غير جامع و غير كامل قسمتي از ايثارگران نياز به اصلاح فوري بدست حقوق دانان با انصاف و عادل دارد.

خواهشمند است نمایندگان محترم به این قشر اعظیم ازجانبازان توجه فرمایند ما که آفتاب لب بامیم فررزندانمان هم خاطره ای از پدرانشن نبردند بنیا شهیدبعدازگذشت 37 سال هنوز تسهیلات فرهنگی به فرزندان جانبازان 20 درصد ارائه نمی دهد از نمایندگان محترم تقاضا داریم کف درصد جانبازی به 20 درصد کاهش بدهند در آستانه لایحه برنامه ششم وبوجه 95 سقف بردارند خداوند کلیه خدمتگذاران به اسلام ومسلمین راموفق وپیروز بگرداند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi