شناسه خبر : 40434
سه شنبه 01 دي 1394 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کفر نعمت...

عباس مهتابی- شکر نعمت نعمتت افزون کند/ کفر نعمت از کفت بیرون کند. سلام به همه ی ایثارگران وطنم. هم قرآن کریم و هم احادیث از پیامبران و اولیاء و انبیاء و هم دانشمندان و اندیشمندان به این نکته تأکید نموده اند که وقتی خداوند نعمتی را  به انسان عطا می کند، بدون شک اگر انسان قدر آن نعمت را نداند و آن را سبک شمارد روزی نه چندان دور خواهد آمد که آن نعمت از دستش خواهد رفت و انسان حسرت میخورد که چرا قدر آن نعمت را ندانسته و بدون هیچ و مفت آنرا از دست داده و وقتی آن را از دست داد، دیگر به هیچ وجه دوباره به دستش نخواهد آورد. حال چه بسا آن نعمت در وسع بزرگ و بسیار مهم باشد یا اینکه کوچک و ناچیز باشد.

 در اطراف و دور بر کشور اسلامی ما امنیت دست نیافتنی شده و می بینیم به عین که این کشورها چندین سال است که برای بدست آوردن دوباره ی این امنیت چقدر شهید و مجروح و ویرانی هایی که تا صدها سال نخواهند توانست آن را دوباره بسازند بر آنها تحمیل شده است. عزیزانم. با این وجود و در حال حاضر به شکرانه ی خداوند عزیز و مهربان امنیتی که هم اکنون در کشور جمهوری اسلامی ما حاکم است و تمام همسایگان ما حسرت آن را می خورند و آرزوی آن را در دل دارند، این امنیت و نعمت به این سادگی به دست نیامده.

 خون هزاران شهید پاکباخته و صادق و بسیار با ارزش ریخته شده تا الان ما مردم ایران در سایه این امنیت با آرامش و خیال راحت زندگی کنیم. هزاران جانباز دست پا قطع شده و بیش از چهل هزار اسیر که سال های متمادی در دست دشمن بعثی و متجاوز چه شکنجه ها و چه درد و رنج هایی را متحمل نشدند تا این امنیت هم اکنون بدست آمده.

 و اما ای دولتمردان و ای کسانی که خود را صاحب ما و این مملکت می دانید. اخطار به شماها. به گوش باشید و بدانید دارید قدر این امنیت بسیار گران و بسیار با ارزش را از دست می دهید و اگر بیشتر از این آن را فراموش کنید و بهش بها ندهید روزی حسرت آن را مثل همسایگانتان خواهید خورد. چه بسا دشمنان و آنهایی که چشم دیدن ما و شماها را ندارند در کمین هستند تا ضربه ی خود را به انقلاب و اسلام و میهن عزیز ما بزنند. اگر قدر این نعمت گران را ندانید از دستتان خواهد رفت و دیگر به هیچ وجه دوباره آن را بدست نمی آورید. تنها به فکر خود نباشید. تنها به راحتی و معیشت و تحصیل فرزندان خود در خارج از کشور نباشید. و تنها به فکر نان سفره ی شب خود نباشید. کمی هم به فکر کسانی باشید که این امنیت ذی قیمت و با ارزش را برای شماها فراهم نموده اند.

  کمی هم به فکر این باشید که هم اکنون خانواده های کشوری ها و شیرودی ها و حسین ادبیان ها چگونه زندگی می کنند. به خود آیید. به هوش آیید. اگر که بیهوش نیستید به معیشت نابسامان رزمندگان. جانبازان. اسرا. خانواده ی شهدا توجه خاص بکنید. و اگر که تا بحال به هوش نیامده باشید دیگر به هوش نخواهید آمد و آن وقت خیلی دیر است و همه چیز از دست خواهد رفت. شعار دادن در محافل و سمینارها و جلسه های کذایی دیگر بس است. هزاران شعار به ذره ای عمل نمی شود. بخدا قسم این را جدی می گویم. مگر اینکه عقلم را از دست داده باشم. من فرزند انقلابم. من رهبرم را خیلی دوست دارم. و من یکی از هزاران سرباز خمینی کبیرم که الان دلشکسته در گوشه ای از مملکت افتاده ام و کسی از من و ماها حالی و احوالی نمی پرسد.

موفق و پیروز باشید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسلام درکشورماقوانین تصویب میشوددرابلاغ بصورت ناقص هست امادراجرای ان بصورت دلبخواهی میباشداگربه مصلحت وبنفع خودمسولین باشدفوراقانون تصویب شده اجرامیشوداگرقانون جهت فقط نمایش باشداصلامسولی به ان توجه نمی کندازسال 57تا67راماانتظاری جهت ظم وقانون نداریم که درست ودقیق اجراشده باشدامابعدازجنگ واقعادولت مردان ونمایندگان چه توجهی دارند27سال وقت کمی نیست امااختلاس ومعوقات بانکهاوزمین خواری وکوه ودریاوجنگل ومحیط زیست وانواع موادمخدروبی حجابی وغیره کدامشان چندبرابرنشده فقط اقایان توجهی کردن ودیگران رامقصردانستندووووجالب هست ازبعدانقلاب این چندصدنفرفقط پست ومقامشان جابجاشدوهرکدامشان دارای چندمسولیت هستندواقعاقحط الرجال شده درکشورامام زمان یارسانهاوصداوسیمادروغ میگویندکشورماگل وبلبل هست ایااین اتفاقات درکشورمامقصراصلی نداردیعنی مردم عادی این کارهاراکرده انداقای مسول شماقسم یادکرده ایدکه ازحق وحقوق مردم جامعه خوددفاع کنیدایادرخلوت خودفکرمی کنیدکه چقدرمال وثروت دراین کشوربه ناحق به عده ای بیسوادوبدون هیچ سودی درکشوررسیده است چندشب پیش سیمای کشورانقلاب اسلامی ایران برنامه دوردورزدن بچه پولدارهارانشان میدادالبته این برنامه هافقط جهت تخریب روحیه جوانانی که توان خریدیک دوچرخه راندارندهست خودمجری معلوم بودکه چکاره هست یکی گفت ماشین راباباداده دیگری گفت با24سال سن خودم خریدم اگردرحکومت حضرت علی این مدل ریس وروساومسولین بوده اندپس بایدخداراشکرکنیم باباصدرحمت به خانهای زمان شاه حداقل ان بنده خداهابه چندنفریاخانواده سودی داشتندولی خانهای الان فقط ازمردم وکشورونظام سواری میگیرندوهیچ سودی برای جامعه ندارندفقط برای خودم متاسف هستم که چرااینهمه بی عدالتی وظلم وتعویض درکشورامام زمان هست پس برای چه ماانقلاب کردیم طرف زمان انقلاب خارج بوده وبعدازاتمام جنگ سال 69به کشوربازگشته والان بایک املاک مسکن بامدرک سیکل زمان شاه اشپزهتل بوده الان سرمایه این اقاحساب وکتاب نداردازکجاوچطوردرکشورماملاک نیست این اقازمان انتخابات چه نهاروشامی میدهدودرظاهردرمجالس ومراسم مذهبی نذری میدهدچندین بارمکه رفته موردمعتمدمحل هست باباغریبه نیست عموی خودم هست هروقت من رامی بیندبقول معروف تیکه می اندازدکه چطوری برادره رزمنده اگردرکشوری هرمسولی فقط یک پست ومقام داشته باشدانوقت میتواندبهتربه مسولیت خودرسیدگی کندوقتی خودشان قانون رااجرانمی کنندپس بی خیال
بزرگترین نعمتی که از سایه سر ائمه اطهار داریم ولایت مطلقه فقیه است وتا زمانی که ما با ولایت باشیم امنیت همچنان پایدار خواهد بود این وکیل الدوله ها می ایند و جیبشان را پر میکنند فرزندانشان را به اروپا میفرستند وبرای جناحشان کار میکنند ومثل کف روی اب میروند تنها سودی که برای ملت دارند اختلاصهای میلیاردی وتورم وگرانی است بجرات میتوانم بگویم وکیل مردمی انگشت شمارند بهتر است ما بهوش باشیم افرادی خدا ترس وغیر جناحی انتخاب کنیم دوستان عزیز عده ای از همین مسئولین چشم دیدن این امنیت را ندارند ومرتب اب به اسیاب دشمن میریزند وتلاش دارند مردم را بیسواد وکلاغ و....معرفی کنند وبا جان مال واولادشان در خدمت کدخدایان هستند وخود را صاحب قهری کشور میدانند چون شکمشان سیراست ودلارهای انگلیسی فراوان که به قول ایت الله یزدی سرریز حوزه های علمیه هم شده است ایا از خودشان پرسیدن صاحب اصلی این انقلاب کیایند ایا به شهدا وجانبازان وایثارگران فکر میکنند که روزی ناجی وطن شدند امروز کجایند مسئولین محترم این امنیت از سایه سر شهدا وجانبازی ایثارگران وصبر خانواده شهداست لطفا نمک خور ونمکدان شکن نباشید واجازه بدهید با حرفهای شورائی و......کشور را متشنج نکنید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتمان اسیب وارد نشود

...

حسرت هم نمی خورند ؟!

زیرا آنقدر به ثروت رسیده اند که :

تا قیام قیامت خود و نسلشان در رفاه می مانند ؟!

قدر ثروت را دانستند که ظالم به رزمندگان و جانبازان شدند ؟!

...

سلام ، آقای خاکپور یقین داریم این ثروتها به قیامت نخواهد رسید و بزودی وعده حق تعالی عملی خواهد شد و با امر الله تعالی ضعیفان با ایمان بر جای مستکبران خسیس خواهند نشست و بسیار انفاق و مرحمت کنند. خداوند متعال هرگز اجازه نخواهد داد تا ظلم و ستم و استکبار مانع از کمال و تعالی انسانها شود مگر ندیدند آنها که با مجاهدان فی سبیل الله وارد نزاع و جنگ شدند چطور از جانب خداوند متعال خوار و ذلیل شدند؟ آیا برق سیم وزر و خوی کاخ نشینی مانع از عبرت شد؟ پس مجاهدان و سربازان ولایت در تمام دورانها پیروز هستند تا امتحانات الهی در عصرهای گوناگون همانطور که در قومهای پیش از ما بودند تکرار شوند و باعث عبرت و بصیرت و ایمان به حق تعالی و کمالات معنوی انسان شوند.
نفرین بر همه ضد ایثارگران ...
نفرین بر همه بی دینان ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi