شناسه خبر : 40735
دوشنبه 07 دي 1394 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرکل بنیاد گیلان!... غایب!

برادر شهید و جانباز 25% علی مهربان - بارالها تو خود میدانی که عزم بر نوشتن این مطلب نداشتم اما چه کنم که اگر همین چند خط را روی کاغذ نیاورم این بغض مرا از پای در می آورد. اگر همین اندک درد دل را با همرزمانم نکنم قلبم از تپش بازمی ایستد و مینویسم که شاید از بار آلامم کاسته شود. مینویسم از یک کلاس که من شاگرد آخرش هستم و آن کلاس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان است ،آنگاه که ما جانبازان برای بیان دردهای مان آنجا میرویم و بدنبال مردی میگردیم که پای درددل مان بنشیند و شاید چاره ای بجوید یک به یک اسمها را میخوانیم و آنگاه که به اسم مدیرکل میرسیم کسی نیست بگوید حاضر! مدیرکل ما باز هم غایب است! غیبت در کلاسی که سردرش نام و تصویر شهداست و جانبازان و اولیای شهدا و فرزندان ایثارگران در حیاطش تکیده و غمگین گوشه ای کز میکنند و از در و دیوار این بنیاد فقط غم است که میبارد.

میگویند چرا به مدیرکل خود میگویید مدیر پروازی؟ مدیر غیربومی؟ مدیر غیرایثارگر؟ ما هیچ نمیگوییم فقط از خواننده محترم و از مدیران ارشد بنیاد کشور میخواهیم تعداد روزهای غیبت مدیرکل بنیاد گیلان را بشمارند و به ما بگویند که این مدت غیبت طبیعی است و ما خواهیم گفت سمعا" و طاعتا" و سکوت میکنیم. من سکوت میکنم مادر بیمارم که رنج بیماری صعب العلاجش مرا به دوری از خانواده ام و پرستاری و نوکری او واداشته هم سکوت میکند و رفقای جانبازم هم سکوت خواهند کرد . اما پس از بیش از 3 دهه جانبازی و 35 سال حضور مستمر در دفاع از آرمانهای انقلاب و امام (ره) و رهبری (مدظله العالی) چنین مدیریتی ندیده ام.

مدیری که به هربهانه و فرصت از رشت راهی تهران نزد خانواده و دوستانش است. حال میخواهد بهانه اربعین باشد که از روز قبل غیبت آغاز میشود تا خدا داند کی ایشان عزم بازگشت داشته باشد چه هر بهانه دیگر.
مدیریت در بنیاد شهید امری است سخت و جانکاه و رسم انصاف نیست که بی استدلال سخن بگوییم اما آنچه ما از مدیران قبلی دیده ایم حضور مستمر در باسابقه ترین نهاد انقلاب است و همین انتظار را از مدیرمان داریم و اگر بر ایشان این حضور سخت می آید بنیاد کشور چاره ای بیاندیشد. چاره ای که هم خطر این رفت و آمد مکرر را برای آقای مدیر نداشته باشد و هم ایثارگران را با در بسته ایشان مواجه نکند.
ما از آقای شهیدی و سردار انصاری تدبیر میخواهیم و یک امید و نه سراب!

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام خدمت برادربزرگوارساقی استدعامیکنم به عنوان یک جانبازکوچک وارادتمند مطلب بالارادرتیتراول قرارداده تاهمگان بخوانند.باآرزوی طول عمرباعزت وسلامتی شماوتمامی ایثارگران عزیزوخاندان بزرگ شهداء.
این معنی درد دل همه ایثارگران است
با سلام. اينطور كه از نارضايتيهايى كه از مدير كل بنياد گيلان نوشته ميشود. مشخص است كه اين اقاى مديركل از حمايت بيدريغ اين اقايان كه نام برديد. شديداً برخوردار ميباشد و بس. و كاملاً مشخص است كه شما و ديگر جانبازان گيلانى زور الكى ميزنيد؟ يا به عبارتى ميتوان گفت در گيلان فريادرسى نيست؟
خداهست وناظروشاهددلاور.
با سلام متن شما بسیار زیبا و دلنشین بود. از درد دل های چند ساله ما رو بیان کردی واقعا مدیریت بنیاد شهید گیلان ضعیف هست. با تشکر
با سلام متن شما زیبا هست از درد دل چندساله ما بود واقعا بنیاد استان خیلی مدیریت ضعیفی دارد با تشکر
جانباز ۲۵٪ هستم.لطفا این مطلب رو تیتر اصلی سایت قرار بدین که به دست مسئولین رده بالا‌ برسه....این درد اصلی ما جانبازان هست که حتی مدیر خودمون به درد دل و مشکلاتمون توجهی نداره.ما همونایی هستیم که جلوی توپ و گلوله می ایستادیم و ترسی نداشتیم و اگر سکوت کردیم از نجابتمان است نگذارید صبرمان لبریز شود
فاش نیوزممنونیم.دعای ماهمیشه باشماست.ازدرج مطالب حق.ولادت پیامبرگرامی.ص.به فاش نیوزیهاوکل ایثارگران جان برکف مبارکباد.السلام علیک یاامام صادق.ع.
آقایان مرکز نشین اصلا فریاد ایثارگران و کارمندان بنیاد را اصلا نمی خواهند که بشنوند و فقط با صدای لالایی مدیران و قصه های هزار و یک شب مدیران در خواب هستند فعلا که مقدرات ما چنین رقم خورده بنیاد یزد هم اگر چه مشکل دوری مدیر را ندارد ولی تبعیض و عدم صداقت حرف اول است .
با سلام. اينطور كه از نارضايتي ها از مدير كل بنياد گيلان نوشته ميشود. مشخص است كه اين اقاى مديركل از حمايت بيدريغ اين اقايانی كه نام برديد. شديداً برخوردار ميباشد و كاملاً مشخص است كه ما جانبازان گيلانى زور الكى ميزنيم يا به عبارتى ميتوان گفت که برای آقایان، مشکلات جانبازان گیلانی مهم نیست .
جانباز‌۲۵٪ هستم.درد ما جانبازا همین که مسئول خودمون درد دلمون و مشکلاتمون رو گوش نمیده.ما همونایی هستیم که جلوی توپ ایستادیم پس سکوت الان ما از نجابتمون هست پس نگذارید صبرمان لبریز شود.
سلام ، جانبازان گیلان از مدیر کل بنیاد گوش دادن به درد دلها را میخواهند؟ اگر مدیر کل حضور ندارد میتوانید به معاونین ایشان مراجعه کنید و درخواست خودتان مطرح کنید. جانباز بایستی در وحله اول راستگو و با صداقت باشد لذا اگر مدیر کل دیگری در آب نمک خیس کردید با این حرفها به مقصود نمیرسد. اگر مشکلی در انجام درخواست دارید و معاون و جانشین مدیر کل کوتاهی و قصور داشتند آن را بگویید و به مسئولان کشوری بنیاد پیام بدهید و اطمینان داشته باشید مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز ضمن امانت داری کامل مشکلات را بطور مستقیم به گوش تمام مسئولین کشور میرساند. خوبست به سخنرانی مسئولین توجه کنید که از گفتگو و تذکرات ایثارگران در این سایت استقبال و استفاده میکنند یعنی اکثریت مسئولان کشور از فاش نیوز بهره برداری میکنند زیرا بسیار تاثیر گذار است زیرا از فرمول امانت داری و صداقت برخورداری میباشد.
سلام.مطالب زیبایی بود.امانت داری وصداقت شرط اول میباشدومابه فاش نیوزهم ایمان داریم هم اعتقاد. چراکه ازجنس مابودندوهمدردیم..باتشکرازشما.
مطالب تان زیباست .خواستم بدانیدکه تمام این راه هاوپیگیریهاشده ولی افسوس برادرفریادرسی جزخدا نیست..متاسفانه ماامروزه اسیربعضی ازمدیران هستیم که بافرهنگ ایثاروشهادت بیگانه هستند.دردما این است.ازفاش نیوزومدبرجانبازش ممنونیم.خداپشت وپناهشان باشد.
گیلان مظلوم.گیلان محروم.گیلان فراموش شده.ایثارگران مظلوم.!!!!!!!
آقای شهیدی سردار.انصاری بداد ما برسید تا کی سکوت این متن جانباز مهربان واقیعت گویای.از زبان ماست ؟؟؟افسوس تاکی سکوت شما همم در سکوت ریاست محترم بنیاد تاکی سکوت؟؟؟متن بلای دردهمه ماست آقای شهیدی بداد ما برس؟ گیلان
فاش نیوزکسانیکه به جانبازوخون داده ظلم وبی توجه ای میکنندبافرهنگ جهادوشهادت بیگانه اندومااینهاراخودی وطرفدارنظام وانقلاب نمیدانیم.حال چه مدیرکل بنیادگیلان باشدچه جای دیگر..متن بالالایق تیتراول سایت فاش نیوزمیباشد!!!!!!!زنده بادولایت.
دوستان عزیز از ایثارگران فقط اسم باقی مانده آن هم برای تبلیغات
اسمان همه جا یک رنگ است . شاهکارههای مدیر کل یزد را بخوانید کم کم شاخ در نیاورید عجب است
مهمترین شاهکار مدیرکل یزد حذف ایثارگران کارمند است
باسلام از متن آقای ناطق که همه چیز را همیشه عنوان میکنید؟ همه این جمله ها یا گفته ها رو بارها چه دیگر دوستان چه خودمان گفته.ایم از قبل پیام داده ایم متنهایی از قبل اعلام هم کرده ایم ونوشیم اولش معاونین که تو استان ما اختیار طام ندارنند مجدد باز گرداننده میشود به مدیر کل در کل کسی دادرس نیست ؟دادرس نیست:گیلان
فاش نیوزصدای بلند ماایثارگران است..
بی کسان کس خداست.دلاور.آه مظلوم جواب دارد.نفرین مظلوم تابانی سخت..خداهست دلاورتوکلت به اوباشدولاغیر.
باسلام.برادران ایثارگر.دردهایتان رابه فاش نیوزبگویید.فاش نیوزتنهاسایت حامی ما ایثارگران است وازجنس ماست.رازدارومسلمان وازجان گذشتگان این نظام ومورد اطمینان همه.بادرودوسلامتی همه جانبازان دفاع ازمیهن وولایت.
سلام.باتشکرازهمه وفاش نیوزبخاطرزحمتهایشان..سلامتی همه راازدرگاه حضرت حق خواستارم..یک جمله ختم کلام.شهداء شرمندهم.دعاگوی همه علی مهربان.
سلام وخسته نباشید مارا گروه ایثار گران پاک به همراه دبیر گروه آقای انتظام تقدیم شما مدیر زحمتکش سازمان می کنیم
اقای انتظام ومدیر کل شما حاظرید اما وجدان ما غایب
اقای انتظام ومدیر کل ازشما ممنون یم
اقای مدیر کل حاضر است وبرهمه چیز ناظر است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi