شناسه خبر : 42756
دوشنبه 03 اسفند 1394 , 16:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سوء استفاده انتخاباتی فتنه گران ازشهدای مدافع حرم!

درخبرها آمده بود که بازوی انتخاباتی جریبان فتنه اقدام به سوءاستفاده از تصاویر سرداران و شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام برای رسیدن به اهداف سیاسی و نفوذ در ارکان و نهادهای نظام کرده اند.

فاش نیوز - درخبرها آمده بود که بازوی انتخاباتی جریبان فتنه اقدام به سوءاستفاده از تصاویر سرداران و شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام برای رسیدن به اهداف سیاسی و نفوذ در ارکان و نهادهای نظام کرده اند. جریانی که پیش تر ها راه خودرا از نظام و انقلاب جدا نموده و با عناد و تفکر ستیزه جویانه قصد براندازی نظام مقدس را با انقلاب رنگی یا مخملین داشت.

در ابتدایی ترین واکنش پس از مطالعه این خبر، سوالات گوناگونی برذهن چیره می شود. چه اتفاقی افتاده جریانی که با مسایل ارزشی مشکل دارد، به دنبال استفاده ابزاری ازارزش ها و محبوبیت و مظلومیت سرداران و مدافعین شهیدحرم آل الله می باشد؟

جریانی که تا سرحد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی فکر و عمل کرد و اگر همین مدافعان شهید حرم و سردارانی که درحال حاضر گمنامانه، هزاران کیلومتر آن طرف تر از وطن خود درحال جنگند نبودند و فتنه آنان را خاموش نمی کردند، ایران بجای سوریه میدان جنگ نیابتی فتنه گران وتکفیری ها بود. در ابتدای شروع فتنه شام علیه محور مقاومت توسط جریان تکفیری و داعشی و حمله آنان به مقدسات مسلمانان و مسیحیان و اقوام و عشایردر سوریه، همین فتنه گران سبز از مخالفین سرسخت حمایت مادی و معنوی از مقاومت جهانی اسلام در این کشور بودند و مجریان طرح آمریکا وانگلیس و رژیم صهیونیستی درسوریه را انقلابیونی معرفی می کردند که از جنبش سبز آنان الهام گرفته اند و مقابله با عناصر تکفیری و داعشی را برنمی تابیدند. حالا چه شده است که عَلَمِ "سردارانِ شهیدمدافع حرم" رابرافراشته و سنگ شهدای آنسوی مرزهایمان را به سینه می زنند؟

این اعجوبه های سیاسی!، ملت ایران را چه فرض کرده اند که اینگونه بی محابا با ارزش های ارزشمند مردم بازی می کنند؟ آنهم بازی سیاسی!

فراموش نکرده و نخواهیم کرد که درچندسال گذشته همین سیاسیون زالوصفت دست دردست اپزوسیون خارج نشین وحامیان خونخوارشان، آمریکا،اسرائیل و انگلیس، کشورامن مارا با توهمات و اعمال نابخردانه خویش ناامن کردند. امنیتی که ماحصل خون های جوانان بسیاری است که طی سی و هفت سال گذشته به پای انقلاب اسلامی و کشورشان نثارکرده اند.

آیا همین افراد نبودند که امثال سردارهمدانی هارا به جرم دفاع از لشکرکشی و اردوکشی های خیابانی آماج انواع توهین و اهانت ها قرار می دادند؟

هنوز داغ شهادت جوانان آنروزهای فتنه بر دلها هست. بواقع چه شده است که اکنون سردارهمدانی و دیگرسرداران و مدافعین شهید حرم آل الله به یکباره محبوبِ" فتنه گران" شده اند.

جز این است که این سرداران بی ادعا و این شهیدانِ به شهود رفته در غربت، برای دفاع از کیان و اسلام ناب، برابر سفاکان تکفیری و تفکرِداعشی و اسلام آمریکایی، فرسنگ ها دورتر از مرزجغرافیایی خود در نبرد بودند و خدای تعالی به واسطه همین نیت پاکشان، محبوبیتی فراتر از آنچه در افکارفتنه گران بود،به این شهیدان ارزانی داشته است؟

مَثَل معروفِ "رفیق دزد وشریک قافله" را شنیده اید؟ این همان چیزی است که جریان فتنه را می توان مصداق آن دانست. بدا به حال فتنه گران که از مقدسات و ارزش های مردمشان کاسبکارانه استفاده ابزاری می کنند. 

جریانی که در سال 1388 و در روز قدس با "شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" به دنبال زیر سؤال بردن منافع ملی و امنیت ملی مردم و سرزمین ایران بود، این روزها به دنبال استفاده از تصاویر سرداران و شهدای مدافع حرم هستند.

جریان فتنه و اتاق فکر ضد انقلاب با توجه به محبوبیت سرداران مدافع حرم ولایت، به دنبال سوء استفاده از تصاویر این پاسداران است تا به دروغ بگویند ما پشت کسی قرار می‌گیریم که جنگ را از کشور دور می‌کند در حالیکه اگر مسؤولان به شعار نه غزه و نه لبنان توجه می کردند در حال حاضر باید در خیابان‌های تهران و اصفهان و کرمانشاه با تکفیری‌ها و داعشی‌ها مبارزه می‌کردیم.

رهبر معظم انقلاب اخیرا در دیدار با جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم فرمودند: «حقیقتاً هـم شـهدای شـما، هـم خانواده هـا، پـدران، مـادران و فرزنـدان آنـان، حـق بزرگی بر گـردن همـه ی ملت ایـران دارند. ایـن شـهدا امتیازاتـی دارند:

یکـی ایـن اسـت کـه اینهـا از حریـم اهل بیـت در عـراق و سـوریه دفـاع کردنـد و در ایـن راه بـه شـهادت رسـیدند.

امتیـاز دوم ایـن شـهدای شـما ایـن اسـت کـه اینهـا رفتنـد بـا دشـمنی مبـارزه کردنـد کـه اگـر اینهـا مبـارزه نمی کردنـد ایـن دشـمن می آمـد داخـل کشـور... اگـرجلویش گرفتـه نمی شـد مـا باید اینجـا در کرمانشاه و همـدان و بقیه اسـتانها بـا اینهـا می جنگیدیم و جلـوی اینهـا را می گرفتیم. در واقع ایـن شهدای عزیـز ما جـان خودشان را در راه دفاع از کشـور، ملت، دیـن، انقلاب اسلامی فـدا کردند.

امتیـاز سـوم هـم این اسـت کـه اینهـا در غربـت بـه شهادت رسیدند. ایـن هـم یـک امتیـاز بزرگـی اسـت. این هـم پیش خـدای متعـال فرامـوش نمی شـود.»

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام ، با تشکر از مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز بویژه استاد عزیزمان جناب آقای ساقی که این روزها شاهدیم با شوق و ذوقی انقلابی و مسئولانه تلاش وسیعی در جهت استیلای نظام مقدس و رهنمودهای عالمانه رهبر معظم انقلاب ضمن امانتداری و صداقت کامل با نمایندگی از سوی خون داده های مورد اعتماد و دلسوزان واقعی مردم و نظام ، حقایق مستدل و مبرهن را به منظور انتخاب اصلح که در واقع میبایست دوطرفه بین نامزد اصلح و رای دهنده اصلح بر قرار باشد در معرض افکار و دیده عموم قرار داده است.
نکته بسیار مهم و حساس در جریان انتخابات این دوره که بدلیل نفوذ دشمنان داخلی در پستهای حساس کشور و تصویب برنامه پنجساله ششم کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است و بدنبال رد صلاحیت افراد فاسد و مزدور جریانهای ضد انقلاب شاهد حملات گسترده به شورای نگهبان یا نمایندگان مستقیم مقام معظم رهبری بودیم شایان ذکرست که موضوع بسیار مهمتر از گزینش نامزدهای انتخابات همانا محرومیت مجرمان سابقه دار برای رای دادن مغفول مانده که در تمام کشورها و نظامهای جهانی در راستای برقراری عدالت اجتماعی و حفظ امنیت حکومتی و رعایت حقوق مردم و تشویق در پیشگیری و جرم زدایی در جریان و اجرای دقیق است.
وظایف قوه قضاییه و اداره اطلاعات کشور در قبال ایجاد محرومیت اجتماعی مجرمان سابقه دار بخصوص محرومیت از برخی فعالیتهای اجتماعی بخصوص محرومیت حضور در عضویت یا هیاتهای مدیره تشکلها و مجامع حقوقی در وزارت کشور بالاخص حق رای اینگونه افراد در انتخابات بسیار مهم و قابل توجه میباشد.
در کشور عزیزمان هیچگونه اقدام و توجهی به محرومیت های قانونی موجود در قوانین مرتبط با فعالیتهای اجتماعی و انتخاباتی بزه کاران و سابقه داران وجود ندارد در حالیکه میبایست افراد فاقد صلاحیت دارای سابقه مجرمیت در قوه قضاییه و اداره اطلاعات کشور همانطور که از استخدام محروم میباشند نسبت به اعمال سایر محرومیتهای قانونی و اجتماعی همچون عضویت هیات مدیره احزاب و تشکلهای مردمی و حق رای در انتخابات در راستای اجرای عدالت اجتماعی نیز طبق قانون اقدام گردد.
آقايوني كه مردم و بعضي از جوانان وطن مارا در سال ٨٨ تحريك كردند وبواسطه آن چفدر از هموطنان ما جان خود را از دست دادندمنتظرانتقام الهي باشند همين عزيز ما مصطفي صدري زاده رو در ميدان آزادي مظلومانه مورد ضرب و شتم قرار دادند و وقتي به زمين افتاد با قمه بيش از ٣٥ دفعه نوك قمه را به ساق پاش فرو كردند و در آوردند وبعد از چند سال كه از اين جريان گذشت داوطلبانه خود را به جاي شهروند افغاني جا زد و بعد از دو سال به خاطر ليا قتي كه از خود نشان دادبه فرماندهي يكي از گر دانها در تيپ فا طميون انتخاب شد ودر شب عاشوراي ٩٤به آرزوي ديرينه اش كه شهادت بود نائل آمد
این حرفها ولش کن بگو با این گرانی با این عیدی 680 تومانی چه کنیم فتنه گر همیشه رسوا خواهد شد ولی در ما را کسی نمی فهمه از از نظر من فتنه گر کسی است که حق جانبازان را به راحتی آب خوردن بالا میکشه سیاست را به سیاست مدار بگذارید درد ما چیز دیگری هست
معلوم نیست تا چند سال دیگ با انگی که شما به این و آن میزنید دیگر کسی در این مملکت پاک بماند.خجالت بکشید.مگر شهدای ارث با بابای شماست.شهید نور خداست و بر همه کس نور فشانی دارد.خوشحال باش برای احترام به شهید و حسن ظن داشته باشید این سوئ ظن آخر نابودتان می کند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi