شناسه خبر : 43668
چهارشنبه 26 اسفند 1394 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع شهید بهرامی در خرمدره

با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در خط مقدم دفاع از حریم ولایت هستند، اظهار کرد: امروز مرزهای ایران به برکت خون این شهدا بسیار امن‌تر از گذشته شده است.

وی با اشاره به اینکه مراسم تشیع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید رحمان بهرامی امروز برگزار می‌شود، اضافه کرد: شهید والامقام رحمان بهرامی نخستین شهید مدافع حرم از شهرستان خرم‌دره بود که به خیل عظیم شهدا و همرزمان شهیدش پیوست.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خرم‌دره تصریح کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری روز چهارشنبه ساعت 10 صبح از محل میدان فردوسی به سمت گلزار شهدای خرم‌دره تشییع و در جوار دیگر شهدا به خاک سپرده خواهد شد.

مقدم با تشریح خصوصیات اخلاقی شهید بهرامی ابراز کرد: این شهید در برخوردهای خود با دیگران همیشه صمیمی بوده و لبخند بر لب داشت و روحیه بسیجی و پاسداری خود را بعد از گذشت ‌سال‌های متمادی از جنگ همچنان حفظ کرده بود.

وی ادامه داد: شهید بهرامی همچنین در زمره خیرین شهر قرار داشت و همیشه در کار خیر شرکت داشت، به صورتی که این شهید در شهرستان خرمدره در بین مردم به کار خیر شهره بوده است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خرم‌دره با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در واقع از ولایت و از سرزمین خود دفاع می‌کنند، افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اگر این شهدا نبودند، در حال حاضر باید در استان‌هایی نظیر کرمانشاه و همدان در مقابل تکفیری‌ها می‌ایستادیم.

مقدم با تاکید بر اینکه شهید بهرامی همیشه آرزوی شهادت داشت، بیان کرد: این شهید بعد از دوران دفاع مقدس همچنان برای دفاع از اسلام و ولایت اشتیاق داشت و در نهایت نیز به آرزوی خود که همانا شهادت بود‌، رسید.

وی در پایان با دعوت از مردم در راستای حضور گسترده در مراسم تشییع این شهید، خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم می‌تواند گوشه‌ای از رشادت‌های این شهدا را در دفاع از حریم ولایت جبران کند.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi