شناسه خبر : 109613
دوشنبه 20 فروردين 1403 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر شهید «جواد جهان بیکی» در کلاله

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: مراسم تشییع پیکر شهید امنیت«جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی در حادثه تروریستی ۱۶ فروردین «چابهار» با حضور جمع کثیری از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و مردم شریف و مسئولان در شهرستان کلاله برگزار شد.
 
تشییع پیکر شهید «جواد جهان بیکی» در کلاله

به گزارش ایثار، دکتر جمال اسدی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید امنیت«جواد جهان‌بیکی» گفت: پیکر مطهر شهید «جواد جهان بیکی» صبح امروز یکشنبه ۱۹ فروردین بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور زادگاهش شهرستان کلاله استان گلستان تشییع و در آرامستان این شهر به خاک سپرده شد.
وی افزود: مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید «جواد جهان‌بیکی» از شهدای مرزبانی در حادثه تروریستی ۱۶ فروردین «چابهار» در زادگاهش و با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و جمع کثیری از مردم و مسئولان شب گذشته در مسجد علی بن ابیطالب (ع) شهرک میلاد روستای کوسه شهرستان کلاله درشرق استان گلستان برگزار شد.
دکتر جمال اسدی ادامه داد: صبح و ظهر روز گذشته نیز مراسم استقبال و وداع با پیکر شهید جهانی بیکی ابتدا در ستاد انتظامی استان گلستان و سپس در ستاد انتظامی شهرستان کلاله برگزار شد.
شهید «جواد جهان‌بیکی» دومین شهید مرزبانی کشور از استان گلستان در سال جدید است و از این شهید والامقام ۲ فرزند پسر ۱۸ ماهه و چهار ماهه به یادگار مانده است.
پیش از این در ۶ فروردین ماه امسال نیز سرهنگ شهید «محمدمهدی نجاتی‌نیا» از گلستان در درگیری با اشرار در شهرستان میرجاوه به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi