شناسه خبر : 46690
یکشنبه 30 خرداد 1395 , 12:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محرومان محروم شدند و اغنیا غنی تر!

ذوالفقار بابایی- اگر یادتان باشد در زمان طاغوت عده ای ارباب بودند و عده ای رعیت. ارباب ها تمام زمین های مردم را با زور خود مصادره کرده بودند البته کتمان نماند عده ای دور ارباب ها را گرفته بودند یعنی دور ارباب جمع شده بودند همیشه مثل غلام حلقه به گوش حرف های اربابشان را گوش و بدون چون و چرا انجام می دادند و هر چی و هر کاری که می خواستند انجام می دادند یا با زور یا با تهدید یا با کتک زمین و مال و ناموس مردم را از چنگ طرف مقابل در می آوردند.

 عده ای هم به عنوان رعیت پیش ارباب ها کار می کردند یا زمین های ارباب ها را اجاره می کردند بهتر حال از هر طرف که می گرفتی به نفع ارباب تمام می شود.

 بعد از ورود حضرت امام (ره) در سال 1357 و پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) در بهشت زهرا فرمودند من دولت تشکیل می دهم. هیچ کسی حق پرداخت پول آب و برق و گاز را ندارد بخصوص قشر مستضعف و کم درآمد و باز در سخنرانی هایشان فرمودند یک تار مو این کوخ نشینان را... و حضرت امام (ره) در وصیت نامه سیاسی خود فرمودند نگذارید این انقلاب بدست نااهلان بیفتد. باز هم در سخنرانیها خود فرمودند نگذارید این پیشکسوتان خون و جهاد در پیچ و خم زندگی روزمره خود بمانند ولی متاسفانه تمام آن عزیزان که انقلاب کردند – شهید دادن جانباز شدند و جانباز دادن و رزمنده بودند ایثارگری کردند جهاد کردند در پیچ و خم ادارات از دست کاغذبازی و باند بازی پارتی بازی و آشنابازی و فامیل بازی خیلی از مسئولان ادارات رساندند که چکار کنند و به کجا پناه ببرند و حرف دلشان مشکل شان آهشان را بگویند.

 اگر در واقع به اصل قضیه خوب فکر کنید، خوب توجه کنید، تمام مسئولان تمام کارکنان از کوچک گرفته تا بزرگشان از آبدارچی محیط زیست گرفته تا خود رئیس جمهور که خیلی مقام بزرگی دارد، مدیون خون شهدا جانبازان رزمندگان ایثارگران – جهادگران – بسیجیان و خادمان شهدا و کسانی که در انقلاب اسلامی یعنی در جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشته اند مدیون این عزیزان هستن .

 اول انقلاب بچه های جبهه و جنگ از قشر مستضعف بودند. همه جوره در جبهه بود ولی بیشتر یشان خانواده های طبقه محروم بودند که انقلاب کردند. همین کوخ نشینان بودند که انقلاب کردند شهید شدند جانباز شدند آزاده شدند جهاد کردند ولی عده ای هم پشت جبهه در آرامش کامل به زندگی خود ادامه می دادند .

همان هایی که در پشت جبهه به مفت خوری می پرداختند الان شدند رئیس – مسئول – وزیر ولی همان هایی که انقلاب کردند چه قبل از جنگ و چه بعد از جنگ در فلاکت و بدبختی زندگی کردند یعنی فقط عده ای که بدبخت بودند بدبخت تر شدند و عده ای هم که خوشبخت بودند و خوشبخت تر شدند. هیچ فرقی نکرد انقلاب اسلامی برای ثروتمندان کار می کنند ولی انقلاب اسلامی را کی تشکیل داد؟ همان کوخ نشینان باز هم شده ارباب و رعیت بازی یعنی باز برگشت به سال های دهه 50 مسئولان دم از محروم زدائی می زنند. دم از خدمت می زنند. دم از خدمات دهی به مناطق محروم می زنند دم از خدمات به قشر محروم، دم از خدمات به خانواده های شهدا – جانبازان – ایثارگران، رزمندگان بچه های جبهه و جنگ کدام خدمات کدام خدمت کدام محرومیت زدائی کدام عفاف و حجاب بارها شده به مسئولین گزارش داده شده فلان اداره مشکل داره، فلان بانک مشکل داره، فلان نهاد اشکال داره .

قبل از اینکه طرف مقابل را مورد بازرسی و پرس وجو قرار دهند خود گزارش دهنده رو بازرسی و پرس و جو می کنند. چون بازرس – حراست رئیس آن اداره آن نهاد آن بانک با طرف دستش در یک کاسه هست به یک از ادارات مراجعه می کنی وضعیت عفاف و حجاب کارمند آن اداره اسفبار و زننده است که آدم مومن از گفتن مشکلات خود صرفنظر می کند چرا ؟

کشور ما کشور بنام اسلامی ست ولی شده کشور مادیات کشور پول پرستان کشور پارتی بازی اختلاس ریا – دروغ – تهمت ناروای بی حرمتی در زمان جنگ همه و همه یک سان یک دل همه برادر بودند همه اخوی بودند همه خواهر و برادر بودند والان شده حاجی و حاجی خانم و خانم و آقا... چرا باید در یک کشور اسلامی کشور قرآنی کشور شهید داده شده کشور جانبازان کشور ایثارگران کشور جهادگران همچنین اختلاف نظرها باشد با تمام مسئولین صحبت کرده ام ولی هر کدامشان تقصیر را به گردن یکدیگر می اندازند.

  تمام مسئولین مقصرند اگر مسئولین مقصر نیستند پس کی مقصر است؟ من یا شما؟ اگر واقعا" مسئولین مقصر نیست و شماها حمایت نمی کنید چطور مسئول یا رئیسی یا فرمانداری یا استانداری یا وزیری یا دهیاری به خودش چنین اجازه ای میدهد به یادگاران 8 سال دفاع مقدس توهین کنند. بی احترامی کند ناسزا بگویند هزار شهدا را لگدمال کند، به شهدا بی احترامی کند، پس مسئولین مقصرند مسئولین یا مسئولان قسم خوردند سوگند یاد کردند که به جز خدمت به چیز دیگری فکر نکنند مسئولان حقوق می گیرند که خدمت کنند مفت که کار نمی کنند مسئولان دولت های همسایه را کشورهای همسایه را نگاه کنند به کشور عراق – افغانستان – سوریه – لبنان – یا کشورهای دیگر نگاه کنند چطور به شهداشان چطور به جانبازانشان چطور به رزمندگان نشان خدمت می کنند کسی از مسئولان کشورهای همسایه موردنظر خود قرار بدهند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بسیار عالی نوشتید..ایثارگران ؟؟؟

مفت خورهای سرمایه دار بی مهابا متاسفانه می تازند و یا می چاپند!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi