شناسه خبر : 46838
پنجشنبه 03 تير 1395 , 16:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز 25% در آستارا پر کشید

جانباز 25 درصد دوران دفاع مقدس در آستارا به خیل همسنگرانش پیوست

آستارا - ایرنا - مسعود اژدری مقدم جانباز 25 درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان آستارا دعوت حق را لبیک گفت و به خیل همسنگران شهیدش پیوست.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آستارا روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این جانباز سرافراز پس از تحمل حدود 30 سال درد و رنج ناشی از مجروحیت و مصدومیت، به خیل هم سنگرانش پیوست.

ایرج غنی پور افزود: پیکر پاک این جانباز با حضور قشرهای مختلف مردم مومن و دیندار شهرستان آستارا طی مراسم خاصی، تشییع و پس از اقامه نماز در محل آرامستان این شهرستان به خاک سپرده شد.

وی در ادامه اضافه کرد: ملت ایران باید همواره قدردان عظمت و بزرگی کار جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب باشند.
اژدری مقدم متولد سال 1343 بود که در 19 اسفندماه سال 1365 در منطقه عملیاتی سومار به علت اصابت ترکش از ناحیه چشم و دست چپ، مجروح و به درجه جانبازی نائل شده بود.

شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در شمال غربی گیلان و در جوار جمهوری آذربایجان واقع شده و در طول سال های انقلاب و جنگ تحمیلی 160 شهید ، 71 آزاده و 615جانباز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi