شناسه خبر : 49189
یکشنبه 14 شهريور 1395 , 12:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراکسیون ایثارگران مجلس پیگیر نیازهای ایثارگران است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از بررسی و تطبیق نیازهای ضروری ایثارگران با لایحه برنامه ششم توسعه در فراکسیون ایثارگران در خانه ملت خبر داد.

فاش نیوز - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از بررسی و تطبیق نیازهای ضروری ایثارگران با لایحه برنامه ششم توسعه در فراکسیون ایثارگران در خانه ملت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز ، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درتمام دنیا قانونگذاران  و مجریان  قانون نسبت به سربازان ، نیروها  و کسانی که در جنگ خدمت  کرده اند برای رفع نیازهای شان قوانین ومقررات خاص خود را دارند، گفت: در کشور ما نیز طبیعتا عزیزانی که در دوران سختی  و  جنگ به جبهه رفته مجروح  و یا جانباز شده اند و یا به هر ترتیبی بخشی از  وجود  و داشت های خود را  تقدیم کرده  و حالا درزندگی با کمبود  و  مشکلاتی  مواجه  شده اند نباید به حال خود رها شوند .
دبیر فراکسیون ایثارگران مجلس دهم یاداور شد:جنگ ما یک جنگ هشت  ساله و برای دفاع از اسلام و عزت و شرف بود  و در ان دوران بسیاری از  از جوانان  و نوجوانان ما  به فرمان امام رحمت الله علیه به سوی جبهه ها شتافتند و وقتی به نبرد با دشمن رفتند طبیعتا طلایی ترین فرصت های زندگی  خود  از جمله ازدواج ،تحصبل و ... را از دست  دادند .
نماینده مردم دامغان ادامه داد: بعد ازجنگ هم مقام معظم رهبری  بارها و بارها فرموده اندکه نسبت به ایثارگران و رزمندگان  قوانین  خاص  خودشان نوشته  شود ،  در ان زمان در مجلس  سوم  وقتی موضوع  را بررسی کردیم  مشاهده کردیم که در 46 کشوری که در جنگ  اول  و دوم جهانی  و یا  جنگ  های  منطقه  ای  شرکت کرده بودند  چگونه قوانین ، امتیازات  و تسهیلات مورد نیاز را به خوبی تامین و لحاظ کرده بودند.
حسن بیگی تاکید کرد: در آن زمان دقیقا  مشاهده  شد که چه کمبودها  و کاستی هایی برای  رزمندگان  وایثارگران عزیز ما درجمهوری  اسلامی  ایران وجود دارد  فلذا  در این ارتباط مجموعه  بنیاد شهید  و امور ایثارگران  تاسیس  شد  و بحث  ایثارگران  ، خانواده  معظم شهدا ، رزمندگان ،  جهاد  ،  سپاه  ،  ارتش و نیروهای  مردمی  را  همه  در  یک مجموع لحاظ کردیم.
  وی با اشاره به اینکه  در شرایط های مختلف کشور  یکسری  کمک هایی به  ایثارگران  شد  و  در برنامه پنجم هم بخشی  از نواقص برطرف شد خاطرنشان کرد:  در ابتدای  شروع به کار مجلس  دهم  نیز فراکسیونی  تحت  عنوان  "فراکسیون  ایثارگران"  تشکیل شد که  به  عنوان  دبیر  دوم این فراکسیون  در ان مشغو ل  خدمت هستم تا بلکه در کنار سایر نمایندگان ایثارگر بتوانیم مقداری از مشکلات این عزیزان را کم کنیم.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست های اخیر فراکسیون ایثارگران اظهارداشت:قرار  براین  شد  که  با  هماهنگی  نهاد  های  ذیربط  از  جمله  بنیاد  شهید  جلساتی برگزار  و در مورد  قوانین و نیازهای ایثارگران  بررسی  مجددی  داشته  باشیم  زیرا  هر  روز نسبت به گذشته  شرایط  فرق  می  کند  و هر  چه  سن ایثارگران  و  جانبازان عزیز  بالاتر  می  رود  مشکلات  شان  هم  بیشتر  می  شود.
نماینده ایثارگر مجلس دهم ادامه داد:در این راستا  ما  جلساتی  را  با  بنیاد  شهید  داشتیم  و متاسفانه یکسری  قوانین مورد نیاز عزیزان ایثارگر  در  برنامه ششم  دیده  نشده  است که  قرار  شد  با  هماهنگی با دولت اقدامات لازم صورت گیرد.
حسن بیگی با بیان اینکه در مورد  بیماری ، نحوه جانبازی  و ایتکه  درصد  انها  باید  متناسب  با سن و سال و وضعیت انها درنظر گرفته  شود  و  مسائل  معیشتی ،کار ،اشتغال  و  این گونه  موارد نیز لحاظ شود افزود:  پیگیری  های  لازم  بعمل  امده است  و خوشبختانه در این زمینه دولت  و نماینده  محترم آن، جناب  اقای نوبخت نظرات  بسیار مثبتی دارند  و ایشان هم  نظر شان بر  این است  که  در  شرایط فعلی باید شرایط  و وضعیت فعلی ایثارگران مورد  بررسی ومطالعه  جدی تری قرار بگیرد که  این کار  در مجلس دارد  انجام  می  شود.
وی یاداورشد: این موضوع یر کسی پوشیده نیست که  یک سلسله  ازکمبود ها برای  ایثارگران  وجود دارد اما طبیعتا در شرایط فعلی کشور  با  توجه به جمعیت 80 میلیونی با کاستی هایی مواجه هستیم  و فشاری که در بحث تحریم ها به کشور وارد شد  فشار مضاعفی  بود  که  طبیعتا  ایثارگران  هم تحت تاثیر چنین  فشاری  قرار گرفته  و  بعضی از  نیازمندی  های شان تامین نمی  شود  که امیدوارم این مشکلات برطرف  شود.
عضو فراکسیون ایثارگران تاکید کرد:تلاش  ما بر  این است که به هر شکلی  که مقدور  است بتوانیم این  مشکلات  و کمبود  ها را  بر  طرف کنیم که خوشبختانه دولت  هم در این زمینه موافقت  و همراهی  با مجلس دارد و همکاری خوبی می کندکه ان شالله موارد نیاز ایثارگران و جانبازان در قالب برنامه ششم گنجانده  و در بودجه سالیانه نیز لحاظ خواهد شد.
حسن بیگی در پاسخ یه این سوال که ایا به طور مشخص طرح یا  و پیشنهادی  از فراکسیون ایثارگران شما دراین خصوص به مجلس و دولت ارائه داده شده است گفت: ما  الان  در بهترین وضعیت زمانی هستیم چرا که پیش  نویس برنامه ششم  به  مجلس  ارائه شده است  و  بر روی ان  دارد اصلاحاتی  انجام  می شود .
تماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: بررسی هایی  که انجام  می شود  بر  حول چند  محور  است که یکی از آنها بحث درمان است ، بحث اشتغال و تحصیل فرزندان ایثارگران نیز مطرح است و نکته دیگر که خیلی مهم است بحث  حقوق شان است که متاسفانه در شرایط فعلی تکاپوی معیشت شان را نمی دهد  و  کمبود اعتبارات درجهت مداوای جانبازان و خانواده انها نیز موضوعی بسیار اساسی است.  
وی با بیان اینکه در بسیاری از خانواده های ایثارگر  جانباز به دلیل سختی کار  و خدماتی که ارائه می  دهند  همسران آنها  با بیماری هایی  از قبیل  کمر  درد و...  مواجه هستند، تصریح کرد: امیدواریم با  همکاری و مساعدت کمیسیون  های  امنیت  ملی ،  اجتماعی و  شوراها این موارد  در لایحه برنامه ششم توسعه لحاظ و به تصویب کمیسیون تلفیق برسد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نایب رئیس محترم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی جناب آقاي حسن بيگي
از لطف و زحمت شما عزيزان و دوستان كه غم ايثارگران را داريد تشكر ميكنيم ، اين از اين .
اما با توجه به گذشت بيش از سه دهه از ول بودن ايثارگران و همچنين با توجه به شناختي كه ما از روند تصويب قوانين داريم يك پيشنهاد دارم :
ساخت روزهاي خوب و رفع نيازمنديها براي ايثارگران را به چين شفارش دهيد هم زودتر نتيجه ميدهد و هم قيمت تمام شده اش كمتر ميشود.(ضمنا يك عده اي هم به ..... بعله ديگه)
با سلام بنده جانباز 60%و آزاده ، مادر زمان جبهه وجنگ واسارت وبعداز اتمام جنگ زمان صلح در بدتریت شرایط روحی وروانی قرارداشتیم .متاسفانه در زمان صلح هم در بدتریت شرایط زندگی میکنیم. حال فرزندانمان بزرگ شده ودرخواست شغل دارند. که هیچ کس جوابگو نیست .
ضمن عرض تشکر از نیت خیر همه شما مسعولین سه قوه برای ایثارگران دفاع مقدس که ابلاغ و اجرای قوانین مورد نیاز جانبازان و ایثارگران دیگر برای اکثر این عزیزان فایده ای ندارد ! عاجزانه درخواست میکنیم برای رضای خدا فقط گوش و زبان درد دل اکثر ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان که سنگری نیست به جز سایت فاش نیوز و سنگ صبوری نیست بجز خادم آل الله جانباز اخلاق و ادب و برادر بزرگوارمان جناب ساقی که هم اکنون به دلیل وژدان کاری و ایمان قوی و دفاع از حق یک انسان مضلوم در گرداب نا محرمان نظام و ولایت گرفتار گردیده . آیا در میان شما مسعولین رجال قانون مند برای دفاع از حق میعادگاه جانبازان و ایثارگران مظلوم فریاد رسی هست ؟؟؟ به والله که این برای شما شایسته است و برای ما اجرو صبر اخروی که به آخرت ایمان و امید داریم . یا علی مدد
خداوند خيرتان بدهد و سايه اتان بر سر خانواده و ما کم نشود ...اما برادر گلم با يک طرح دو فوريتي مشکل جانبازان زير 25 درصد و رزمنده ها را حل کنيد تا زنده هستند ....بقيه هم سر فرصت انشاالله انجام خواهيد داد .... طرح تلفيق هم مشکل رزمنده ها را مرتفع خواهد کرد .... سربلند و استوار باشيد ....
سلام ، باز هم وعده های پوچ که از ابتدا حول تبلیغات دولت میچرخد اما همانطور که نماینده محترم مجلس بیان کردند طی 10 دوره مجلس هنوز نتوانستند قوانین خدمت به ایثارگران را بطور کامل اجرایی کنند. نماینده محترم ولی فقیه و رییس محترم بنیاد با شجاعت گفته 70 درصد از قوانین اجرا میگردند آقای نوبخت میگوید نقدینگی کشور بیش از هزار تریلیون تومن است لذا ادعای کمبود بودجه و بار مالی و غیره فقط مربوط به اعتقادات سکولاریستی مسئولان ارشد دولت است.
از سوی دیگر هر قانونی در مجلس تصویب شود به بنیاد ارجاع میگردد تا آیین نامه اجرایی توسط بنیاد تهیه شود آنجا نیز مسئولان بنیاد با در دست داشتن آمار ایثارگران طوری برنامه ریزی میکنند که هیچیک از ایثارگران مشمول تسهیلات و خدمت رسانی نشوند. کمبود بودجه با توجه به بودجه ده هزار میلیارد تومانی بنیاد بعلاوه درآمدهای تجاری و بنگاههای اقتصادی زیر مجموعه آن هنگامی که هیچیک از بودجه های تخصیصی و تسهیلات به ایثارگران نمیرسند چه معنی دارد؟
از قدیم گفتند یک جو کردار بهتر از هفتاد من حرف است بنابراین اگر مسئولان پس از دهها سال متوجه ظلم به ایثارگران شدند بهتر است بدون سر و صدا وظایف مغفول و ظلمهای دهها ساله را جبران کنند زیرا بزودی وقت پاسخگویی فرا میرسد ، آنجا محکمه حق است و هیچگونه ایثاری از ایثارگران و بهانه و عذری پذیرفته نخواهد شد.
رسیدگی به وضع ایثارگران عبارت است آرامش.آسایش.بیرون آمدن ازفشارهای روحی واسترسهای ناحق.تصویب قانونی که حداقل نفس بکشبم.بیرون آمدن ازفقروگرسنگی وشرمندگی وووووقانونی که نه به مااهانت کنندنه توهین.رهایی ازتمام مشکلات ودردهای ناحق.
ضمن تشکر ازجناب آقای حسن بیگی مجلس باید سازگاری فراهم کند تا جانبازانی که علیرغم وضعیت جسمی سی سال برای دولت کارکردند اینطوری مورد بی مهری قرارنگیرند هرکارمندی که سی سال برای دولت کارکند بالطبع حقوق بازنشتگی می گیرد واقعا ظلم نسیت چون کارمند دولت شدیم حق وحقوق ما را بنیاد شهید بخورد
واقعا که مسولین بنیاد شهید مار خوردند افعی شدند اصلا به جانبازان 25 تا 49 درصد توجهی نمیکنند یا باید فرزند شهید باشی یا که آزاده وگرنه جانباز هیچ
آقای بیگی واقعٱدرحق رزمندگان وجانبازان زیر۲۵درصدظلم شده وتابه امروزهم هیچ کس جوابگو نبوده،نیست ونخواهدبود.خداگواهه امروزاین قشرباسختی زیادزندگی خودراسپری میکنه.اگرخدمتی به این بچه هابشه واقعٱجهاداکبرانجام میدهید.
جناب اقای بیگی ایا تا بحال به مسئله توجه داشته ایدمگر همه انهاییکه بفرمان امام عزیزشان درجبهه حضور پیدا کردند از اول بقصد مسائل مادی بود دران زمان جز خون وگلوله وایثار چه درمیان بود که امروز تفاوت از زمین تا اسمان بین رزمندگان وجانبازان وشهداوجود داردوالا اگر ترکش نخوردیم اگرشهید نشدیم از توان ما خارج بوده اینگونه بنگرید همه کسانیکه رفتندعاشق بودند نگذارید بعضی از بعضی تمایض پیدا کنند
فقط با اون قسمت که فرمودید ایثارگران فرصتهای زندگی رو از دست دادند موافقم در ضمن تشکیل جلسات با مسولین بنیاد کار بیهوده ای میباشد چون اگر مدیریت لازم و کامل برای رسیدگی به ایثارگران را داشتند باید توی این ۳ دهه که از اتمام جنگ گذشته است نشان میدادند و در آخر اگر بدنبال یک مشاوره تضمین شده هستید باید دولت هزینه کند هزینه ای که هزاران برابر بیشتر از خودش سود عاید کشور میکند اگه دوست داشتید جناب حسن بیگی تماس بگیرید.
سلام ایثارگر پست ومقام دار زیاد داریم ولی به قول حجت الاسلام عالی وقتی به مقام وپول می رسند رفقارافراموش می کنند.ومی شودوضع ایثارگران امروز و اوننه دو شهید....بله براردر؟
آیا ایثارگرانی که کارت ایثار دارند افزایش حقوق دارند ؟چه مزایایی این کارت ایثار دارد؟ آموزش وپرورش چه تسهیلاتی برای آنان فراهم کرده است ؟چرا تا بحال آموزش وپرورش هیچگونه تسهیلاتی برای این عزیزان مهیا نکرده اند ؟
مسئولین عزیز،زحمتکش،دلسوز،مسئولیت پذیر،انقلابی و...!بعدازمرگ سهراب؟!!!جانبازان دیگه ازدست رفتند!!!قانون رابرای جانبازان جنگ ویاجنگ های آینده تنظیم وتصویب کنید!!!البته خوب هم اجراکنید!!!!!!!!!!مادیگه ازشماچیزی نمیخوایم!درجامعه،ادارات وبخصوص دربیمه ایران خیلی موردبی مهری و،لاتکریمی قرارگرفته ایم!همین شمارابس و...!بامیددیدار درقیامت.
سلام. مشکل درصدجانبازان اعصاب وروان وشیمیایی وزیر25درصد رادرنظر داشته باشند
با سلام و تشکر از نمایندگان محترم مجلس
تقاضا می گردد در خصوص ایین نامه اجرایی اعطا وام مسکن ایثارگران در سال 95 که قرار بود در هیات محترم وزیران به تصویب برسد موضوع به نحوی پیگیری گردد .
تا ایثارگران واجد شرایط بتوانند در سه ماهه سوم سال که قیمت مسکن تا حدودی مناسب است نسبت به خرید اقدام کنند.
سلام علیکم
برادر بزرگوار مستدعی است موصوبات 27 اردیبهشت 95 مجلس محترم(راجع به رایگان بودن تحصیل برای جانبازان زیر 25%) را دنبال نمایید. زیرا تا این لحظه بنیاد زیر بار این مهم نمی رود.

با کمال تشکر و امتنان

ابراهیم ملکی (15%)
جناب ملكي عزيز
اگر بنياد زير بار اجراي آن نميرود علتش اين است كه هنوزدر شوراي نگهبان تائيد نشده تا بصورت قانون ابلاغ شود
حافظان اصلی جبهه واقعأ چه کسانی بودند؟ آیا آنانکه شهید شدند؟ آیا آنانکه در اولین روز یا اولین هفته و یا اولین ماه زخمی شدند و به عقب آمدند و دیگر به جبهه باز نگشتند؟ یا آنانکه اسیر شدند و جبهه را خالی گذاشتند؟ آیا این ها خطوط جبهه را نگه داشتند یا رزمندگان سالمی بودند که دایم در خطوط مقدم حضور داشتند و اجازه ندادند دشمن به پشت نفوذ کند؟ این ایثارگری چرا چنین تعریف شده است؟ اگر همه شهید یا جانباز و یا اسیر می شدند و ما هم از آنان تعریف و تمجید می کردیم، جبهه می ماند؟ کشور می ماند؟ ما چرا با این تعاریف الکن حق شیر مردانی که با رعایت فنون جنگی و نکات ایمنی، خود را سالم حفظ کردند وبا تنی سالم اجازه پیشروی را به دشمن نمی دادند چنین وارونه تا می کنیم. امید داریم از ایثارگری تعریف مجدد در شأن این شیر مردان صورت گیرد و حقوق ضایع شده شان به آنان مسترد شود.
ما دیدیم که بدنه اصلی جبهه و جنگ را چه کسانی تشکیل می دادند. رزمندگان چرا بعد از جنگ بفراموشی سپرده شدند؟ کمتر از 10 درصد جنگجویان پاسدار بودند، همان درصد ارتشی بودند و کمتر 20 درصد را سربازان تشکیل می دادند و گروه غالب یعنی نزدیک 60 درصد جنگجویان رزمندگان بودند که با حضور یک ماهه ، 45 روزه، سه ماهه و.... مرتب جبهه ها را پر می کردند. تلقی رزمندگان این است که حقوق آنها پایمال شده
جا دارد کمی در مجلس دهم به خود بیایید و حق رزمندگان این فراموش شدگان را احقاق نمایید. این یک خواسته نیست این یک فریاد رسایی است که در نتیجه ظلم به این قشر بر خاسته است. چرا که، هر دانه ای که برشته شود از جا می جهد. رزمندگان از این همه بی عدالتی در حقشان بستوه آمده اند و مصرهستند در زمانه ای که همه دنبال پول و جایگاه و ثروت هستند و هزاران هزار میلیارد از ثروت این مملکت را کسانی که هیچ سهمی هم در حفظ و حراست از این کشور نداشتند، غارت می کنند، داشته باشند. فکر کنید ما چاههای نفت را حفظ کردیم و حالا از این چاه ها سهم خود را می خواهیم.
نمایندگان مردم مسؤلیت دارند این حق را به رزمندگان باز گردانند تا کسانی که جز دفاع از این مرز و بوم هدفی نداشتند، بعد از 28 سال طعم عدالت اجتماعی و اخلاق مداری و قدرشناسی را بچشند.
لطفأ واقعیت را هرگز حاشا نکنید و مطالب ارسالی را درج نمایید
با سلام
حجم كامنتهايي كه توسط عزيزان ايثار گر از هر نوعش در ذيل سخنان اين چنيني يك مسئولي گذاشته ميشود بيانگر ضعف قانون گذاري و اجراي آن ميباشد .
لطفا رسيدگي عاجل فرماييد
جناب نماینده شما نماینده های عادل !!!!!!! فرزند جانباززیر۲۵ درصد راازپرداخت شهریه معاف کرده اید اما من خودم جانبازم ولی از پرداخت شهریه معاف نیستم .والله شما نهایت تبعیض وظلم را درحق ما جانبازان زیر۲۵ درصد اعمال کرده اید. بیش ازاین ازشما انتظار نمیرود.بروخوش باش آقا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اقای حسن بیگی باسلام , در زمان جنگ قرار گاه حمزه در غرب کشور با مسولیت شهروندان ایثارگر دامغان ونیروهای داوطلب از اقصی نقاط ,مدیریت می شد, که شاید نا م بردن افراد سر شناس قرار گاه که به یاد دارم لزومی نداشته باشد ,که همگی سوابق جانبازی .....و چندین ساله حضور در زمان جنگ را در کارنانه دارند .
حال که جنابعالی افتخار ایثارگری وخدمت در ان زمان واینک در این پست را داشته, تقاضای رسیدگی به درخواست ایثارگران وجانبازان را از شما با توجه به نظرات دوستان و متن واظهار نظر کاملی که خودتان بیان نمودید مستدعی است .با تشکر
با سلام
خدمت این نماینده ایثارگر ،جناب اقای حسن بیگی ؛لطفا" پیگیر احقاق حقوق ایثارگران شاغل باشید ،چرا که بنیاد با سلقه خود عملا" زیر بار حقوق ایثارگران شاغل نمی رود و توجه به حقوق ایثار گران با منشاء ایثارگری ندارد!!!؟؟؟
جناب اقای حسن بیگی شما قضاوت بفرمایید ایثارگری که با هزاران مشقت و مشکلات بر سر کار حاضر می شود و بابت انجام کار حقوق دریافت می کند ؛اگر ایثارگر است چرا از حقوق و مزایای ایثارگری محروم است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درودبرکسانیکه هرازگاهی مارزمندگان راهم یادمیکنندخداوندنگهدارشان باشد.اما؟!چرادرطول این سالهاقدمی برای این عزیزان برنداشتندخودیک سوال بزرگیست.که چرادرطول سه دهه هنوزکه هنوزه مشکلات رزمندگان مظلوم پابرجاست؟درودبه رهبرکبیرایران حضرت آیت الله خامنه ای دامت برکاته رهبرم اینطورکه درطول این30سال فهمیدیم هیچ کدام ازمسولین عزیزبدادمافراموش شدگان نخوردند.حال باگذشت اینهمه سال مارزمندگان همه امیدمان به شمارهبرعزیزایران است..........
باسلام.امیدوارم.به.خدا.اگر.خدای.ناکرده.یک.روز.قانونی.به.نفع.بچهای.جنگ.وجانبازان زیر(۲۵درصد)به.تصویب.رسید.امیدوارم.زمان.اجرای.قانون.این.قانون.را.به.بقالیهای.سر کوچه.اعلام.کنند.برای.اجرا.نه.این.که.به.بنیاد.برای.اجراع.اعلام.کنند.چون؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای بیگی جانباز 45درصدم اول 60بودم بعد مجروح شدنم تا آخر جنگ جبه بودم 3دفعه دیگه موج و شیمییایی شدم آیا دزسته که اون بیمارستانی که صحرایی بود و دشمن با موشک زد و همه پروندها سوختن راهشو نشون بدید چطوری اسامی خیلی از جانبازان آتش گرفت حق و حقوق این برادران چطور داده میشه.یا مگر جانبازی که طبق شرایطی نتونسته به کمیسون بره باید درصد قبلیش کم بشه .و چرا....زیاده خواهشا خواهشا خواهشا..
مگه جانبازان روز بروز بهتر میشن که درصدهای آنها کم میشود .مثلا من 17درصد از 45درصد اعصاب وروانه میگن اگه بهت 3درصد اضافه کنن بعدا دولت بوجه نداره به همسرت حق نگهداری بده این جواب برای چه کسی قانع کننده هست .خواهشا بکنفر جواب بده .البته شاید این حرفها رو فاش نیوز چاپ نکنه .
دوشنبه پیامکی ازساتابرای من ارسال شده بااین مضمون.ایثارگرگرامی جهت ثبت سابقه پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی خودبه ایثارگران رده مربوطه مراجعه نمایید.من که ازاین پیامک هیچ نفهمیدم چون هیچ جایی بیمه نبودم. حالا دوستانی که واقعاً میدانندجریان این پیامک ها چی هست من ودوستانی که منتظر راهنمایی هستند راتوجیه کنند
راستی از اقایان نماینده باید پرسید نظارتی بر بنیاد اعمال میکنند اصلا کمسیون پزشکی بنیاد با رویه جدیدش چه قصدی دارد ؟جز بازی با روح وروان خراشیده جانباز ورزمنده .تازگی در کمیسیون بنیاد یک پزشک متخصص داخلی جانبازی را که مشکل ریه ستون فقرات اعصاب وروان وغیره دارد یکجا میبیند وازمتخصصان دیگر خبری نیست وقتی جانباز به دبیرکمسیون شکایت میکند به او میگویند درصد شما اضافه شده ودوهفته بعد پامکی میاید که درصد شما تغییری نکرده !!در کجا تصویب شده که دکتر متخصص داخلی بعد از 27 سال بگوید اعصاب وروان من سالم است ودر دانشگاه بنده را به خاطر مشکلات اعصاب وروان اخراج نمایند کجا گفته اند که مشکلات پوست من تغییری نکرده ولی دیگر به هیچ درمانی جواب نمیدهد ویکسره باید بازخم های ناشی از گاز خردل وخارشهای ان کنار بیایم کجا گفته که به نامه فوق تخصص ستون فقرات بعد از 12 عمل جراحی نگاهی نیندازند و مدارک بستری وجراحی را نبینند وبگویند سالمی .در کجای قانون گفته اند که چشمی که نمره اش بالا رفته ویکسره خشک وسوزش وخارش دارد بعد از 27 سال سالم است !! اگر ما سالمیم پس درصد مان را صفر کنید وبه کمسیون دعوتمان نکنید این خجالت دارد این همه مدرک همراهت ببری وبه هیچکدام نگاهی نیندازند وکلا در سه دقیقه شما را ویزیت نمایند وانوقت اقای دکتر عباس پور بگویند ما همه را به دقت برسی میکنیم کاش در این کمسیونها یک ناظر از طرف وزارت بهداشت ونظام پزشکی باشند وناظری هم از دفتر رهبری .ایا متخصص داخلی اجازه دارد همه تخصصها ی نداشته را یکجا ویزیت نماید ایا ما واقعا خوب شده ایم خودمان دیگر تحمل خودمان را نداریم وای به حانواده ما که از جور بنیاد چه ها که نمیکشند تمام جانبازان حاضر در کمسیون از این رویه ناراحت بوند وشاکی وبنیاد راضی راضی وگور... ناراضی .اقایان نماینده بنیاد به نظارت احتیاج دارد قوانین فرسوده اش باید تغییرکند به داد رزمنده وایثارگر برسید که وقت بسیار تنگ است وما رنجور ناراضی
شیوه برخورد پزشکان کمیسون پزشکی همینه با وعده دروغ سعی میکنن جو را آرام نگه دارند بعدش هم که دیگه دسترسی بهشون نداریم که بگیم چرا حقیقت رو نگفتید که باهاتون صحبت کنیم، و این نشون میده کمیسیون پزشکی بر خلاف ادعایش مبنی بر بیطرفی صحت نداشته و کماکان جانب بنیاد را همچون سالهای قبل میگیرد!
جناب حسن بیگی باسلام وقدردانی.خواهشا سعی کنید به چند نگته توجه کنید1شعار زدگی را از بحث خدمت رسانی دور کنید2از وعده دادن پرهیز کنند که در جامعه منفعل نشیم 3 بررسی کاملی از قوانین ومقررات داشته باشید که زمانبر و وقت گیره پس با تکمیل ق جامع ایثاذگری قوانین معارض سابق لغو شوند 4جلوی برخورداریهای مضاعف را بگیرید ومسترد کنیدمثلا امایازات ابثارگری در بدو استخدام داده شد درسال88مجددا با1550 امتیاز اعمال شد وبا ماده51 ایثارکری تکمیل شد ایواش باهمین بودحه ماده38 و38 اجرا میشد وایکاش ارتقا مدرو تحصیلی جانبازی جدی بود نه فقط یک گروه شغلی.اطاله کلام نمیدهم ایکاش از مسولیت اداری سازمانها جانبازان نظرسنجی کنید دلایل عدم اجراموارد معطلمانده و موضوعات را الویت بندی مبکردید و بعد اقدام به تهبه پیش نویس و...
سلام به همه.آیا میشه خمپاره اونقدر نزدیک فردی بخوره که بیشتر از 100ترکش به سر و شانه و کمر بخوره و از گوش یکسره خون بیاد .موج انفجار طرفو نگیره با اینکه تیکه ای از جمجمه شکسته باشه .با اینکه در پرونده بالینی خونریزی گوش داشته باشی .خدا شاهده اگه پزشک پرونده رو بخونه درصد رو میده حیف که پزشکها نگاه نمیکنن فقط به ظاهر فرد نگاه میکنن و حرف جانبازو گوش...
سلام ،نماینده عزیز مجلس و نایب ریس کمیسیون امنیت مجلس ،،، در یک جمله بگویم،والله من و خیلی از جانبازان شرمنده زن و بچه هایمان هستیم ،
قوقضائیه اصلا قانون ایثارگران را اجرا نمی کند
سلامو عليكم. لطفآ نظرمان را بر روى صفحه نمايش دهيد. من جانباز سال ٦٥ عمليات مهران هستم. هنوز دنبال درصد جانبازى ميباشم. شمارا به خدا قسم ميدهم به تصويب قانون پشت قانون. قانون هاى كه تا الآن تصويب شده درصدى ازآن را اجرا فرماييد. بر عمل كرد دولت نظارت ودخالت فرماييد
زحمات شما بزرگوارن مايه مباهات ودلگرميست. كه نظرات وعرايض مارا برروى تلگرام نشان ميدهيد. همچنان از پروردگار توانا خواهانم به دولت دوازدهم. آنقدر توان ببخشد. تمام انتظارات مردم فهيم ايران را. خصوصآ جانبازان. عزيز كه مورد كم لطفى قرار گرفته اند را برآورده سازد. ايرانى يك پارچه وسربلند آرزوى ماست
سلام اقا تو رو خدا هر چه زود تر تکلیف این کسر خدمت فرزندان ایثار گر را مشخص کنید بابا همه منتظرن ببینن چی میشه و این خیلی بده تمام فرزندان ایثارگری ک متولد ۷۲ به بالا هستن منتظر اجرایی شدن این قانونن تا بتونن از اون همه جوان مردی وایثار پدرشون در اون دوران الان استفاده کنن حداقل کاری ک میتونید برا ما بکنید اینه ک شرایط سنی کسر خدمت فرزندان ایثارگر رو بردارین بزرگواران الان ۳۰ ساله داره از جنگ میگذره و اکثر ایثارگرا سنشون از ۵۰ رد شده والان نیاز دارن پسراشون کنارشون باشن تو رو خدا پیگیری کنید
ماده 62 انتقال دانشجوی فرزندرزمنده اصلاح بایدگردد
سلام خسته نباشید آقا ترو خدا یه فکری هم واسه کسر خدمت سربازی فرزندان ایثارگران کنید بخدا هلاک شدیم از این وضع چرا هیشکی پیگیری نمیکنه سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
سلام علیکم
با احترام به عرض می رساند اینجانب جواهر وجدانی همت مادر آموزگار شهید صمد وجدانی همت ساکن اسد آباد همدان هستم فرزندم در تاریح ۱۳آبان ۶۶در منطقه عملیاتی ملکوت عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد وبا توجه به احکام صادره از سوی کارگزینی آموزش وپرورش فرزندم در آذر ماه ۹۴باز نشسته میشد وبا توجه به اینکه تمام مطالبات وپاداش باز نشستگان ۹۴ وحتی۹۵ نیز پرداخت شده وتجلیل از خانواده معظم شهدا فقط در تلویزیون و پشت تریبون بیان می شود و هنوز پاداش پایان خدمت فرزندم پرداخت نشده از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید همسرم پدر شهید به علت سرطان گوارش در خرداد ماه امسال مرحوم شد و تمامی دارایی ما هم هزینه درمان ایشان شد و متاسفانه بی نتیجه الان ور حال حاضر با ۷۰ سال سن مستاجر هستم واگر نیاز مالی نبود وقت گرانبهای عزیزان را نمی گرفتم شما را به خون شهدا قسم می دهم اگر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید باز هم می گویم به خون شهدا اگر نیاز نداشتم هیچ وقت این نامه را نمی نوشتم و خدا می داند مسئولین بنیاد شهرستان شاهدند که تا به حال از هیچ گونه مزایایی استفاده نکرده ام فقط ما را هم مسولیت بنیاد و آموزش وپرورش مثل مردم عادی ببینند چشم چراغ پیش کش
ببخشید وقت گرانبهای شما را گرفتم
جواهر وجدانی همت مادر آموزگار شهید صمد وجدانی همت از اسد آباد همدان
اقا خواهشمندیم این موضوع کسری خدمتو پیگیری کنین . دارن حقمونو میخورن
با عرض سلام
بعد از گذشت حدود30 سال از جنگ تحمیلی ما رزمندگان توانستیم جز جامعه ایثارگران قرار گرفته ومشمول بعضی از خدمات بشویم ولی علی الظاهر بعضی از سازمانها وشرکتهای دولتی از این مصوبه اطلاع ندارند آیا سازمانی وجود دارد به غیر از مجلس تا در صورت عدم اجرای قانون به آن مراجعه کرد وپاسخ دریافت کرد .ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید
قضیه کسری خدمت چیه ؟ منظورتون کسری خدمت سربازی فرزندان هست یا کسری خدمت کارکنان رزمنده؟
سلام وقت بخیر چرا عدالت را در نظر نمیگیرید آیا رزمنده ای که ۱۱ ماه و ۱۵ روز در جبهه بوده چقدر فرق داره با رزمنده ای که ۱۲ ماه در جبهه حضور داشته؟ و آی رزمنده ای که پنج ماه در جبهه بوده چقدر فرق دارد با کسی که شش ماه در جبه حضور داشته ؟
چرا موقع دادن تسهیلات آنلوگ و جامع به قضیه نگاه نمیکنید و خیلی مقطعی و خشک و بطور لاجیک به دادن تسهیلات به رزمندگان میپردازید و اصل را بر ادای تکلیف بر کلیه رزمندگان نمیگزارید و باعث خون کردن دل این عزیزان میشوید . با تسهیااتی در اختیار این عزیزان نزارید و یا اگر گذ اشتید برای کسی هم که یک ماه در جبهه حضور داشته به نسبت ۱ به ۱۲ ( تسهیلاتی که حداقل شاخص آن ۱۲ ماه حضور در جبهه هست ) برایشان در نظر گرفته شود . خواهشآ شآن خودتان را حفظ کنید و دادن تسهیلات را به داستانهای غم انگیز تبدیل نکنید. مردانگی به رعایت عدالت هست.
بطور مثال قضیه حذف ۱۰۰درصد مالیات کارکنان رزمندگانی که یک سال در جبهه حضور داشتند.
عزض شود مدت 17 سال در نیرو انتظامی دارای سابقه بیمه و چهار سال حضور در جبهه و اکنون معسر و فاقد شغل و شصت سال سن دارم و هیچ جای جواب گوی من نیست که عائله ام تحت پوسس قرار گیرد شکایت به کجاکنم که به دادم برسد
با سلام بنده مدت ۲۴ ماه از تاریخ ۲۱/۰۵/۱۳۶۹ الی ۱۳۷۱/۰۵/۲۱ در منطقه عملیاتی پیرانشهر استان آذر بایجان غربی انجام خدمت سربازی در سپاه پاسداران نموده ام و گواهی خدمت در جبهه هم دارم که لغایت ۱ / ۱/ ۱۳۷۷ برابر بخشنامه ستاد کل مشترک منطقه فوق جنگی و عملیاتی بوده و برابر بخشنامه ۳/۴ مدت فوق داوطلبانه می باشد میتونم ولی متاسفانه در اداره ما از مزایای ایثارگری و یک مدرک بالاتر و مالیات حقوق استفاده نمیتوانیم بکنیم هرکجا هم میروم جواب قانع کننده نمیتونم بگیرم خواهشمند هستم در صورت امکان اینجانب را راهنمایی فرمائیدخیلی ممنون میشم چون کارمند هستم متاسفانه جواب قانع کننده ای نمیتونم دریافت کنم متشکر
خدا ازتون نگذره تمام اونایی که در تصویب نکردن سهمیه جانبازان زیر 25نقش داشتن .اگر اینها نبردند الان شما در رفاه نبودین خدا نگذره .یعنی اینها جبهه نرفتن برای ایران نجنگیدند .انسان نیستند یعنی
سلام انشالاه اين مطالب ايثارگران به گوش مسولین برسد .در کدام کشور دونوع جانباز داریم که کشورمان بخاطر اهمالکاری پاگذاشتن روزی قوقوانین نباید دونوع جانباز داشته باشیم مگه جانبازان نیروهای مسلح چه فرقی با جانبازان بنیاددارن که اینقد جانبازان ارتش باید مورد بیمهری قراربگیرند چرا فرزندان جانبازان نیروهای مسلح هیچ گونه امتیازی باشون تعلق نمیگیرو .چراقانون کسرخدمت جانبازان فرزندان جانباز نیروهای مسلح نمیتوانند استفاده کنند یا از سهمیه دانشگاه یا استخدامی ووووووو
با سلام خدمت همه ی عزیزان
در رابطه با قوانین مطرح شده و نابودی حس جهاد و ایثارگری تقاضا دارم کمی فعالیت کمیسیون های ایثارگری بیشتر شود
موضوع اول این است که کسانی که به ایثارگران و خانواده های ایشان قبطه خورده و میخورند در حال حاضر سوریه برای گرفتن امتیازات ایثارگرای و دفاع از امنیت کشور اماده ی دریافت کمک این عزیزان می باشد و هرکس توان و شجاعت ایثار دارد را پذیرا میباشد
دوم اینکه ایثارگران و خانواده های ایشان سهمیه ورود به دانشگاه دریافت میکنند و نه سهمیه خروج از دانشگاه و ایثارگران با گذراندن واحد های درسی مانند افرادی که همیشه نظاره گر اوضاع هستند و انتقاد میکنند فارغ التحصیل میشوند و اگر توانایی گذراندن واحد های درسی نباشد در رشته ای پایین تر ان ها فارغ التحصیل میشوند
سوم اینکه این گونه قوانین سوای موج منفی ایجاد شده برای تخریب حس ایثار و عدم دفاع از خانواده های این عزیزان برای بحث امنیت ملی هم مضر است چون که اگر قرار بود افراد عادی ایثار کنند در گذشته و حال شرایط بوده و خواهد بود و این عزیزان هیچ تلاشی برای دفاع از کشور نکرده اند و خود را از خطر حفظ کرده اند
پس نه بحث کاهش سطح سواد جامعه مطرح است و نه بحث یکی شدن سهمیه ی ایثارگری چون با توجه به تفاوت شرایط زندگی ایثارگران و دغدغه های ایشان و موضوع یکی شدن سهمیه فرزند رزمنده با فرزند جانباز ۷۰ درصد تقاضای پیگیری بیشتر کمیسیون ایثارگران را داریم
سلام پس این قانون کسر خدمت فرزندان ایثار گران چیشد مسخره کردین مردمو قانون اجرا میشه باز سهمیه بندی میکنین که از هر ده نعر یک نفرم به زور استفاده کنه بعد همون لغو میشه مگه خانواده ایثازگران مسخره ستاد کل و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلسن که هر روز بلند میشن یه قانونی وضع کنن.اگه ایثار گران نمیبودن شکم آقایون تو ستاد کل و اینورو اونور اینقدر گنده نمیشد که متکبرانه ما رو به بازی بگیرن..مدیونین مدیون..
باسلام ودعای خیر.
خواهشمندم درخصوص ماموریت آموزشی همسران جانبازدرصد بالا که خودشان کارمند دولت هستند فکری بکنید.بنده برای ادامه تحصیل درمقطع ارشد ناچارشدم مرخصی بدون حقوق بگیرم زیرا کار ودرس وزندگی باشرایط خاص ومحدودیت جانباز ۷۰درصد راحتما مطلع هستید.واز طرفی مرخصی بدون حقوق تاثیرمنفی درسابقه کار وسنوات بازنشستگی خواهد داشت.لذاخواهشمندم دراین خصوص باعنایت خداوند قانون استفاده ازماموریت آموزشی همسران جانباز درصد بالا راتصویب بفرمایید.
خداخیرتان بدهد.
سلام.وقت بخیر.من ازارومیه .جانبازشیمیایی هستم کمیسیون بنیادبدون توجه به کارت شیمیایی بنده مرا10% جانباززده اند هرکاری کردم نشد.الان برای من نه پول عینک ونه پول عصا وسمعک نمیدن وفقط برای خودم وخانمم هزینه درمان میدهند واگر بدهند؟؟؟ چونکه ازبرج 4 و5 تمامی فاکتورها دربیمه دی خاک میخورند ومیگویندپول نداریم لطفا راهنمایی کنید.
جناب آقای حسین بیگی
با سلام و تشکر از زحمات جناب عالی
لطفا پیگیر استخدام فرزندان ایثارگر شاغل بعد از بازنشستگی پدر باشید در سنوات گذشته بر اساس تبصره(2)ماده (21 )یکی از فرزندان ایثارگر می توانست بعد از بازنشستگی پدر در همان دستگاه استخدام شود ولی دولت علی برکت العالی آقای حسن روحانی در برنامه ششم توسعه آن را حذف نموده.ضمن مورد یاد شده جدای از سهمیه 25 درصد استخدامی بوده است .حتی شخص رییس جمهور هم قبلا دستوری در اینمورد داده بوده اند.ممنون از پیگیری شما تا حصول نتیجه.
دولت کریمه علی برکت العالی چه گلی سر خودمان زده که حالا می خواهد سر فرزندانمان بزنه؟؟شما بررسی فرمایید فرزندان مدیران و... که نه پدرانشان نمی دانند میدان جنگ کجا بوده ،حتی سابقه 1 ثانیه نگهبانی درب مساجد نداشته اند امروز همه در بخش های دولتی شاغل و استخدام شده اند؟ نمونه هم هست فرزند راننده را استخدام نموده اند /آشنای ذیحساب را استخدام نموده اند با مدرک دیپلم /رشته های دانشگاهی غیر مرتبط همانند شیمی همهی موارد فوق که از طریق آشنا بازی استخدام شده اند در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان آلان شاغل هستند؟؟؟؟بررسی فرمایید؟؟آن وقت نسبت به استخدام فرزند ایثارگر که دو تا پایش را بخاطر دفاع از مملکت داده استخدام نمی کنند؟؟؟؟
به خداوندی خدا اگه ایثارگران اجازه بدهند فرزندانشان به خدمت سر بازی بروند در حق آنها بدترین ظلم و خیانت را کرده اند آیا دولت ها آلان حق شناس زحمات ،رشادتهاو...ایثارگران خانوادهای شهدا و جانبازان هستند؟؟چه گلی سر خانوادهای ایثارگران زده اند؟؟؟در مورد استخدام فرزندان این قشر مظلوم و مخلص چکار کرده اند؟؟آنقدر که افراد عادی که یک ثانیه در جنگ حضور نداشته اند آلان استخدام شده اند که باید گفت علی برکت العالی؟؟؟؟؟
ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقایان دکتر نوروزی و حسن بیگی گرامی و تشکر از پیگیری های امور مربوط به ایثارگران
لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید نسبت به استخدام جایگزین فرزندان ایثارگران در محل خدمت پدر بعد از بازنشستگی اقدام فرمایند.
دیوان عدالت اداری الحمدالله فقط ایجاد شده قوانین مربوط به ایثارگران را رد کند؟؟
تو را بجان تمامی شهدا از آقای روحانی رییس دولت علی برکت الله بخواهید یک نفر از خانوادهای شهدا یا جانبازان را بجای محمد باقر نوبخت منصوب نماید.
تو را به خون شهدای گرامی پیگیر باشید آقای شهیدی زودتر بر کنار شود و یک نفر از پرسنل حداقل خانواده شده یا ایثارگران را به جای او منصوب نمایند.این همه نیروی بیکار تحصیل کرده جوان ؟آیا وجدانن آقای شهیدی می تواند با اینترنت یا اتوماسیون اداری کار بکنه؟؟؟؟؟؟ایشان اسما اسمش رییس هست ولی خبری از درد های خانوادهای ایثارگران ندارد و حتی از نظر سنی توان جمع و جور کردن خودش را هم ندارد.باور بفرمایید ضمن تصویب قانون ششم برنامه توسعه ایشان و معاونین او انگار در خواب تشریف داشتند که امروز شاهدیم در قانون ششم برنامه این همه خیانت به خاواده شهدا و ایثارگران شده.
فرمانده سپاه لرستان:
بیانیه گام دوم انقلاب، گامی در جهت روشنفکری مردم/ اتحاد و همبستگی نیاز امروز کشور است ؟؟؟؟
سردار چرا شما ها که انواع گام ها را بیان می فرمایید چرا یک گام هم برای رفع مشکلات عدیده خانوادهای شهدا و ایثارگران بر نمی دارید؟؟
چرا یک گام در رابطه با افرادی همانند بر کناری محمد باقر نوبخت و تذکری به دیوان عدالت اداری که جدیدا بصورت مستمر خروجی احکام صادره آنها در مورد ایثارگران منفی هست گام بر نمی دارید؟؟؟
دورود خداوند و شهدا به
جناب آقای دکتر نوروزی
و
جناب آقای ابوالفضل حسن بیگی
بنده به بعنوان یک رزمنده و جانباز دست شما دو عزیز را می بوسم ،از تلاش هاو پی گیری های مستمر شما عزیزان جهت حمایت از ایثارگران کمال تشکر و قدردانی خود را بحضورشریفتان اعلام میدارم.خداوند به شما عزیز توفیق،عزت و سربلندی عطا بفرماید.

تقاضامند است دستور فرمایید نسبت به استخدام جایگزین فرزند ایثارگران در محل خدمت پدر مساعدت و همکاری لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی اقدام نمایند.همانگونه که مستحضر می باشید استخدام فرزند ایثارگر در محل خدمت پدر جدای از سهمیه استخدامی 25 درصدی بوده.در خاتمه منتظر خبر تصویب مورد فوق توسط شما عزیزان هستیم.ممنون خدا نگهدارتان باد.
چگونه هست بعضی از روسای گروه مهاونت بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان که در پایان سال 97 بازنشسته شدن قبل از بازنشستگی خودشان می توانند دو تا فرزندان خودش را در پزشکی قانونی و بیمارستان قلب خرم آباد واقع در خیر آباد استخدام نمایند؟؟؟؟بله فرزندان آقای عبدالرحمان جایدری کارشناس مسئول؟ ایشان با توجه به موقعیت شغلی که بعنوان رییس بودجه اعمال نفوذ کرده و سابقه هیچگونه ایثارگری هم ندارد؟؟؟آقایان فراکسیون ایثارگران اینگونه موارد استخدامی مشخص را بررسی فرمایید؟
مقامات ارشد که امروز بر صندلی های صدارتی خود با خیال آسوده تکیه زده اید و خداوند را هم بنده نیستید؟؟؟؟
چرا ماده 48 استخدام جایگزین فرزندان ایثارگران را که در حال حاضر نسخ مانده پیگیری نمی کنید؟
چرا به درد دل قشر ایثارگران رسیدگی نمی کنید؟
آیا تاریخ برای شما پند آموز نیست؟؟ حکومت ها با کفر می ماند اما با ظلم نه؟؟؟صدام و سرهنگ قزافی را بخاطر داشته باشید؟؟؟* چرا آقای روحانی استخدام جایگزین فرزندان ایثارگران ،جانبازان ،آزادگان و فرزندان شهید را راکت کرده و اقدامی از سوی هیچ کدام از مقامات ارشد نظام برای رفع این مشکل چاره اندیشی نمی کنند؟
فرمانده سپاه لرستان:
بیانیه گام دوم انقلاب، گامی در جهت روشنفکری مردم/ اتحاد و همبستگی نیاز امروز کشور است

*************
سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان ببخشید چرا در شرایط خاص و بحرانی فقط بفکر همبستگی و اتحاد هستید؟؟؟؟؟*** آیا برای رفع دغدغه و مشکلات عدیده قشر ایثارگری چه اقدامی انجام داده اید؟؟؟؟چرا بفکر احیا قوانین مرتبط به ایثارگران که در دولت علی برکت العالی حذف شده نیستید؟آیا جناب عالی با ایثارگران همدلی کرده اید؟**چرا با دیوان محاسبات که مرتب به ضرر ایثارگران حکم صادر می کند بصورت کیلومتری برخورد نمی کنید؟؟؟؟؟چرا بفکر ماده 48 قانون خدمات رسانی به ایثارگران استخدام جایگزین فرزندان ایثارگران در محل خدمت پدر نبوده و نیستید؟؟؟؟؟؟
آقایان لطفا در مورد استخدام جایگزین فرزند ایثارگران در محل خدمت چه خبر ،آیا اقدامی از سوی فراکسیون ایثارگران مجلس صورت گرفته ؟لطفا نتیجه اقدامات چه هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi