شناسه خبر : 51420
دوشنبه 20 دي 1395 , 15:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور پیامی، ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور پیامی، ارتحال رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر می باشد:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

انّا لله و انّا الیه راجعون

رجعت چهره پر تلاش و نام آشنای انقلاب اسلامی، یار امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(دام عزه) در برپایی نظام جمهوری اسلامی ، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی موجب تألم و تأثر همگان گردید . 59 سال همکاری و همدلی با رهبری معظم در فراز و نشیب حوادث واقعه و جایگاه و منزلت ایشان در تلاطم فرصت ها و تهدیدها را در نگاهی جامع جز در پیام مقام معظم رهبری نمی توان دریافت.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی فقدان رفیق دیرین، و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی رهبر معظم، و همکار نزدیک ایشان در سال های متمادی در عهد جمهوری اسلامی را به معظم له، ملت ولایت مدار و خانواده داغدار و معزا تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت و عفو عندالحساب رابرای این مرحوم از پرودگار متعال خواستار است.

مجتبی شاکری

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

بیستم دیماه 1395

 

اینستاگرام
سلام علیکم جناب آقای شاکری بنده به عنوان طلبه جانباز و رزمنده دفاع مقدس به شما تذکر جدی می دهم که لطف کنید از این پس از تعبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی به جای حجت الاسلام و المسلمین استفاده کنید اگر چه هر تعبیری هم که داشته باشید از موقعیت ویژه و استثنایی این شخصیت محبوب جامعه و کشور کم نمی کنه و به نظر می رسه شما عمدا از تعبیر حجت الاسلام و المسلمین بهره گرفته اید و خودتان هم می دانید که این بزرگوار سال های سال ریاست مجلس خبرگان را به عهده داشته اند و این با لقب پیشنهادی شما هم خوانی ندارد. پس لطفا ادب نوشتاری رو رعایت کنید.

...

چه زود کوتاه آمدندندی .

بپرین رو سر و کول همدیگر تا تفریح کنیم .

حقوق و معیشت که نداریم .

اقلاً کمی از دعوای شما بخندیم .

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi