شناسه خبر : 51873
یکشنبه 17 بهمن 1395 , 12:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم سالگرد انقلاب و روز پرستار در آسایشگاه امام خمینی

مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل بنیاد استان تهران، جانبازان و خانواده جانبازان شهید آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی در این مرکز فرهنگی - توانبخشی برگزار شد.

فاش نیوز -  مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل بنیاد استان تهران، جانبازان و خانواده جانبازان شهید آسایشگاه جانبازان حضرت امام خمینی در این مرکز فرهنگی - توانبخشی برگزار شد.

بر پایه این گزارش، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت شورای جانبازان آسایشگاه جانبازان امام خمینی و با حضور جانبازان و خانواده جانبازان شهید این آسایشگاه با شکوه و معنویت خاصی برگزار شد برگزار شد.

این مراسم که هم زمان با ولادت حضرت زینب کبری، پرستار شجاع و مهربان کربلا برگزار گردید با تلاوت قرآن کریم آغاز شد و دکتر حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران طی سخنانی به تجلیل از مقام شامخ جانبازان و گرامیداشت انقلاب عاشورایی بهمن 57 و حضرت زینب کبری و روز پرستار پرداخت.

از برنامه های اصلی این مراسم، تجلیل از همسران و پرستاران جانبازان در آسایشگاه امام بود که طی آن همسران جانبازان شهید «حسن کولیوند»، «قهرمان خالصی» و «مجید غلامی» با اهدای هدایایی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در اقدامی پسندیده، ازتعدادی از پرستاران و کارکنان بازنشسته و شاغل آسایشگاه جانبازان امام خمینی نیز با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi