شناسه خبر : 52822
چهارشنبه 06 ارديبهشت 1396 , 14:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاندیداها! به وعده هایتان عمل کنید

آقایان کاندیداها، دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسئولان که باید به وظایف خود در قبال ایثارگران آن طور که باید و شاید عمل می کردید ولی عمل نکردید! این را بدانید که ایثارگران تاج سر و حیات وممات شما هستند.

فاش نیوز -  آقایان کاندیداها، دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسئولان که باید به وظایف خود در قبال ایثارگران آن طور که باید و شاید عمل می کردید ولی عمل نکردید! این را بدانید که ایثارگران تاج سر و حیات وممات شما هستند.

 اگر این ها نبودند و از خود گذشت و فداکاری نشان نمی دادند و در مقابل دشمن متجاوز سینه سپر نمی کردند، دست و پا و سر نمی دادند آیا شما امروز در جایگاهی که هستید بودید؟

 امنیتی که امروز در جای جای این کشور حاکم است و به رخ مدعیان تامین امنیت سر تا پای مسلح اروپایی و غیر اروپایی می کشید و این اقتدار و عزت و شرفی که نصیب مردم ما شده از کجا آمده است؟غیر  از این بچه های جبهه و جنگ است؟

 پس بیایید تا دیر نشده است حقوقی که در قوانین مصوب برای این عزیزان در نظر گرفته شده است را اجرا کنید.

 مایه خجالت وشر مندگی یک حکومت است که حق وحقوق ایثار گران را نپردازد ان هم در فرهنگ اسلامی ما که ایثار و فداکاری و ایثارگر و مجاهد جایگاه والایی دارد،به طوری که طبق احادیث یکی از درهای بهشت باب المجاهدین نام دارد.

رزمندگان و ایثارگران با خدا معامله کردند نه با شما، پاداش اخرویشان هم با خداست، ولی خدا هم یک تکلیف و یک وظیفه در قبال رسیدگی به آن ها بر روی دوش شما گذاشته است.

 پس تا دیر نشده است بیدار شوید و به وظیفه خود در قبال آنان عمل کنید،رزمنده ای که اکنون پنجاه سال دارد و تا کنون هیچ خدماتی دریافت نکرده است کی باید به حقوق خود برسد.

قوانینی که در برنامه ششم توسعه برای ایثارگران به ویژه رزمندگان تصویب شده است باید اجرایی شود اما چرا به ایثارگران که می رسند بحث کمبود منابع عنوان می شود.

 مگر همین ها نبودندکه به شما اعتبار و ارزش دادند؟ حالا کمبود اعتبار را بهانه می کنید؟ چطور برای غارتگران شکم باره که میلیاردها سرقت کنند اعتبارات مالی هست که بدزدند اما برای شرف سازان و عزت سازان نیست؟

همه عزیزان ایثار گر به ویژه رزمندگان می باید اجرای قوانین مصوب برای رزمندگان مانند معافیت خدمت نظام وظیفه، معافیت مالیاتی رزمندگان شاغل و اعطای یک مقطع تحصیلی بالاتر را از مسولان مطالبه کنند.

اینستاگرام
تو اول بگو با کیان دوستی

پس آنگه بگویم که کیستی ....

با صداقت تنبک مرشدی نمیزنی فاش ؟؟؟ گود زورخونه بچه های جبهه فقط یاعلی گو نمی خواد .

دوتا به نعل میزنی یکی به انگشت شصت شاگرد .....
سلام.تمام مطالب بالاگفته هاواعتقادکل ایثارگران بوده واست.انشاءالله همین شودکه شمانوشتیدوگفتید.اجرای قوانین بطورکامل.فقط یک جمله بگم که حق ایثارگران این نیست.
ازدولتی سراین ایثارگران وخون داده هاست که امنیت وآسایش ایجادشده ومسوولان درمقابل این همه رشادتهاوازجان گذشتگی هامسوولند.
به کسی رای دهیم که تعهدبدهدحقوقش بیش ازدوملیون نباشدلایحه بدهدقانون هفت برابر حقوق را برا رده بالایی ها درهمین حدتصویب کندشعارهایش قابلیت اجراداشته باشدهمین چندنفر مشاورهم باشند اگریکی رای آوردجانبازوشهیدرا دکوراسیون تبلیغات قرارندهند نظارت برکارهای اجرایی راافزایش دهند پیش ازاختلاس یافساد مطلع وجلوگیری کنند وضربتی عمل کنند امام فرمود اگر تمام انبیا درکاری مجتمع شوند اختلاف نمی کنند
باسلام.تنهاچیزی که درسوالات مناظره هاوبحثهای انتخاباتی کاندیداهای محترم ریاست جمهوری در شبکه های سراسری نیست راجع به طرحهاومشکلات وراهکارهای آنهابرای ایثارگران وجانبازان خصوصازیر25درصداست.چرا؟حتی خودشان هم هیچ اشاره ای نمیکنند.آیاآنهاخبرندارندکه ایثارگران وجانبازان عزیزچه مشکلاتی دارند.لطفابه گوش آنهابرسانید.
بر اساس آنچه در اقتصاد تجربه شده، در سراسر جهان، ایجاد هر شغل به سرمایه گذاری و تخصیص منابعی نیاز دارد که کم ترین مقدار آن ینجاه تا شصت و پنج هزار دلار است. بر این اساس برای ایجاد یکصد هزار شغل، باید حداقل پنج میلیارد دلار، برای یک میلیون شغل پنجاه میلیارد دلار سرمایه گذاری لازم است که در حدود ۱۹۰ هزار میلیارد تومان، یعنی رقمی نزدیک به دو برابر صادرات نفت، میعانات گازی و خالص صادرات گاز کشور در بودجة سال جاری است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi