شناسه خبر : 55667
یکشنبه 02 مهر 1396 , 15:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

3حمله در ساعت به یمن

بیش از ۷۰ حمله هوایی عربستان به مواضع نیروهای یمن در ۲۴ ساعت گذشته

خبرگزاری فارس: بیش از ۷۰ حمله هوایی عربستان به مواضع نیروهای یمن در ۲۴ ساعت گذشته

عربستان روز گذشته، به طور میانگین در هر ساعت بیش از سه حمله هوایی به مواضع نیروهای یمنی در شمال یمن و جنوب عربستان انجام داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‎های سعودی طی روز شنبه (دیروز)، 74 بار به مواضع نیروهای یمنی در استان «صعده» و «حجه» در یمن و مناطق «نجران» و «عسیر» در عربستان، حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن «سبأ»، منابع محلی یمن می‌گویند که جنگنده‌های سعودی طی شش نوبت، کانال آب‌رسانی منطقه «ولد مسعود» در منطقه «سحار» استان صعده در شمال یمن را بمباران کردند.

در استان حجه در غرب یمن نیز جنگنده‌های سعودی به مناطق «حرض» و «میدی» حمله کردند. یک منبع محلی یمن گفته که این دو منطقه روز گذشته بیش از 20 بار بمباران شدند.

بر اساس این گزارش، نیروی هوایی سعودی دو پایگاه «الشرفه» و «الشبکه» تحت کنترل نیروهای یمنی را 24 بار و پایگاه «الطلعه» در منطقه نجران در جنوب عربستان را دو بار هدف قرار داد.

آپاچی‎های عربستان نیز روز گذشته بیش از 22 بار به پایگاه «سهوه» در منطقه عسیر واقع در جنوب عربستان حمله کردند.

انتهای پیام/ص

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi