شناسه خبر : 56887
چهارشنبه 08 آذر 1396 , 12:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آثار نمایشگاه موزه صلح تهران در اجلاس سالانه جهانی

از میان آثار ارسالی ۱۸ اثر از ۱۸ هنرمند توسط هیئت داوران و اساتید دانشگاه هنر تهران برگزیده شده و در این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه «بوی بادام» به نمایش در آمده است.

آثار نمایشگاه موزه صلح تهران در بیست و دومین اجلاس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی از بین ۱۵۴ اثر از ۱۰۰ هنرمند جوان کشورمان که از سراسر ایران ارسال شده است انتخاب شده و از میان آثار ارسالی ۱۸ اثر از ۱۸ هنرمند توسط هیئت داوران و اساتید دانشگاه هنر تهران برگزیده شده و در این نمایشگاه با عنوان نمایشگاه «بوی بادام» به نمایش در آمده است.
در روز اول این نمایشگاه تعدادی از سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف از غرفه ایران در بیست و دومین اجلاس سالانه سازمان منع سلاح‌های شیمیایی بازدید کرده و با برخی از جانبازان گفت‌وگو کردند.
غلامحسین دهقانی مدیرکل امور سیاسی و امنیت بین‌المللی وزارت خارجه ایران و رئیس هیئت اعزامی وزارت امور خارجه کشورمان در دومین روز این اجلاس از نمایشگاه موزه صلح تهران که با همت تعدادی از جانبازان شیمیایی و با همکاری دو نفر از هنرمندان کشورمان بر پا شده است دیدن کرد.
وی ضمن تأکید بر تأثیر ماندگار آثار نقاشی و به تصویر کشیدن از زندگی و درد و رنج قربانیان سلاح‌های شیمیایی بر ذهن بازدیدکنندگان نمایشگاه که همگی از دیپلمات‌های حدود ۲۰۰ کشور جهان و برخی از رسانه‌های خارجی حاضر در اجلاس هستند، گفت: زبان هنر زبان ماندگار و تأثیرگذاری است که بر دل آنان می‌نشیند و به بهترین شکل می‌تواند عمق فاجعه را بیان نماید.

 

منبع: ایثار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi