شناسه خبر : 60893
سه شنبه 06 شهريور 1397 , 12:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمیسیون ماده ۱۶ به چه دردی میخورد؟!

کاظمی نژاد- قوانین حمایتی برای ما ایثارگران (جانبازان ،آذادگان و رزمندگان ) نسبتا" زیاد و مناسب است. لیکن دستگاه های اجرایی پیروی نمی کنند و از اجرای آنها استنکاف می کنند. ما به کمیسیون ماده 16 از اجحافات دستگاه ها پناه میبریم. متاسفانه آن کمیسیون هم بدون توجه به قانون و برای جلب نظر دستگاه ها رای هایی بر خلاف قوانین و غیر شفاف که تعبیر بردار است صادر می کند.

 بعضا هم به تمام خواسته ها توجه نمی کند و فقط نسبت به یکی از خواسته ها رای صادر می نماید و باعث سرگردانی و سرخوردگی ایثارگران را فراهم می کند.

 قاعدتا" رای باید جامع خواسته ها، قاطع، شفاف و غیر قابل تعبیر باشد. خواهشمندم هم مرا راهنمایی کنید و هم از مجاری قانونی پیگیری نمایید.

در خاتمه بیان این حرف است که بنیاد و نماینده آن بنیاد در کمیسیون ماده 16 (آقای ع) خود از موانع تحقق اهداف قوانین حمایتی برای ما ایثارگران می باشند!

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
وقتي خود بنياد درصد وخدمات بده خودش نظارت کنه ورسيدگي به شکايت دست خودش هست دقيقا همين اوضاعي که هست ميشه همه ميدانند اما براي اصلاح هيچ قدمي برداشته نشده
درود
با مطلب این عزیز یاد این شعر معروف افتادم

از دشمنان شکایت برم نزد دوست
چون دوست دشمن است شکایت به کجا برم
داستان کمیسیون ماده 16 برای ایثارگران این یه بیته: من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد ان اشنا کرد./. تشکیل این کمیسیون برای رفع مشکلات ایثارگران بوده نه مانعی برموانع ایجاد شده برسرراه ایثارگران!!!!! حداقل بنده ندیدم که یه نفر ایثارگر بگه من با مراجع به کمیسیون ماده 16مشکلمو حل کردم، وهرکه هم (لااقل من شنیده ام) برای حل مشکلش که مراجعه کرده بسیار شاکی از زمان بربودن رسیدگی در این کمیسیون است./.
دفتر حمایت از ایثارگران در تهران را بگو. افتضاح . افتضاح .
دفتر حمايت از ايثارگران شعيه دوم بنياد شده واز بنياد دفاع ميکنه
شکایت خدا را به پیغمبر نکنید که رسیذگی نمیشود کمیسیون ماده 16 با دولت هماهنگ است برای اینکه جانبازان را به حقشان نرسانند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi