شناسه خبر : 62351
سه شنبه 06 آذر 1397 , 14:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس با غیرعقلانی دانستن اقدام دولت درباره بیمه ایثارگران خواست

دولت مصوبه خود را ملغی کند

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مصوبه دولت در خصوص واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران به دستگاههای دولتی را خارج از چارچوب قانون و غیر عقلانی عنوان کرد.

فاش نیوز - نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مصوبه دولت در خصوص واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران به دستگاه های دولتی را خارج از چارچوب قانون و غیر عقلانی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بخشنامه اخیر دولت در خصوص بیمه تکمیلی ایثارگران تاکید کرد: دولت محترم بعد از هشت ماه در واقع یک مصوبه غیر چارچوب دار انجام داد که اصلا عقلانی نیست.

نماینده استان مازندران با بیان اینکه آیا درست است که دولت بعد از گذشت هشت ماه از سال، بحث درمانی ایثارگران و جانبازان را از سر بنیاد شهید باز و به سایر دستگاه ها واگذار کند یاد آور شد: طبیعی است که یک وزارتخانه مثل وزارت نفت، ممکن است توان مالی خوبی داشته باشد اما وزارتخانه آموزش و پرورش با آن همه جمعیت از کجا باید پولش را تامین کند.

عضو کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به دولتمردان متذکر شد: برای جلوگیری از این معضل آیا در هنگامی که بودجه سال 96 را برای سال 97 می بستید آیا پیش بینی می کردید که این بودجه ها به دستگاه ها داده شود، پس چگونه است که اکنون توپ را در زمین دستگاه هایی که پول ندارند می اندازید؟

احمدی لاشکی با اشاره به اینکه این اقدام نوعی بی احترامی به جامعه ایثارگری است متذکر شد: شما به کسانی دارید بی احترامی می کنید که برای شما  و این کشور زحمت کشیدند و جسمشان به خاطر من و شما مصدوم شد.

نایب رییس فراکسیون هوا فضا و هوانوردی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در این خصوص از دولت خواستیم که در این مورد هر چه سریع تر اصلاحیه بزند اما در صورتی که مصر بر این کار است و نمی خواهد برای ایثارگران کاری انجام شود، به عنوان نماینده مردم از مجلس محترم و کمیته انطباق قوانین درخواست می کنم که هر چه سریع تر مصوبه دولت را ملغی اعلام کند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در غیر این صورت اگر بنا دارند در نیمه آذر ماه که قرار است بودجه را به مجلس شورای اسلامی بیاورند اعتبارات مورد نیاز برای دستگاه ها را هم پبش بینی  و رقم های آن  را اعلام کنند تا ایثارگران و جانبازان ما در سال 98 دوباره دچار مشکل نشوند.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که گویا این تصمیم با هماهنگی رییس بنیاد شهید صورت گرفته است خاطر نشان کرد: اگر این تصمیم با هماهنگی ایشان بوده کار اشتباهی کرده است و شاید می خواسته است خودش را راحت کند و یک فضایی را در جامعه ایجاد کند که بگوید ما پول نداریم؛ حالا که پول ندارید نمی توانید توپ را در زمین دیگران بیندازید بلکه به جای آن باید در دولت بایستد و بگوید بودجه بدهید. مسلما این کار بهتر از این است که  توپ به در زمین دیگران انداخته شود.

پایان

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
سلام خدایی تو این وانفصای گرانی و تورم و......... همه زورشان به قشر جانباز رسیده دمشون گرم
سلام.مانمیدانیم چراهردولتی برسرکارمی آیدفقط سازخودش رامینوازد.آنقدرماایثارگران به سازاین دولت وآن دولت وسازاین مسئول آن مسئول رقصیده ایم که رقص اصلیمان که همانا رقص تفنگ برعلیه ظلم ودفاع ازخاک وناموس وشرف کشورمان بود،،یادمان رفت..چرا؟؟چون درپیچ وخم قوانین دست وپاگیردولت وبنیادگیرکرده ایم..هرروزسازی جدید،،هرروزقانونی جدید..برادران تمام این قوانین دردوقانون خلاصه میشود،که اگراین دوقانون بدرستی اجراشوددیگرنیازی به قوانین دیگرنیست،،1_قانون درمان ایثارگران2_قانون حقوق ومعیشت ایثارگران...اگراینهابه عدالت اجراشودنیازی به امتیازات دیگرنیست...ولله تمام ایثارگران بخصوص قشرغیرشاغل زیر25درصدفقط وفقط مشکل معیشت ونان شب دارند..لااقل ازفرمایشات رهبرعزیزمان فرمانبرداری کنیدوبدادقشرایثارگران آبرودارکه هیچ درآمدی ندارندبرسید...چراخودتان رابه کرگوشی زده اید..آیااینهمه نارضایتی راازجامعه ایثارگرنمیشنوید؟؟
ما فکر کردیم گفتید دولت مصوبه خود را ملغی کرد
من قضیه بیمه و جانباز و .....را فراموش کردم!صحبت های اقای نماینده منو شوکه کرد!میفرمایند اگر وزارت نفت بود،،،توان مالی خوبی داشت!اماوزارت امورش و پرورش و.....،،،.....یعنی وضع مالی خوبی ندارند؟!مگروزارت نفت،،،نفت هارا برای خودش میفروشد؟؟؟!!!!!و اممما.....
اگر وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیئت ( نامحترم ) وزیران بودند چرا امضاء کردند ولی اگر پول دارد چرا ایثارگران را بیمه نمیکند ؟ نوبخت ( بدبخت ) و شهیدی ( یزیدی ) و هیئت ( نا محترم ) وزیران بیش از این آبروی دولت را نبرند و هرچه سریعتر ایثارگران را در بنیاد شهید بیمه مکمل کنند .
جناب آقای روحانی
ریاست محترم جمهور
سلام ، حضرت عالی از یکم آبان ماه بخشنامه نمودید که ادارات مربوطه نسبت به پرداخت هزبنه اقدام نمایند عارضم که بنده یکی از کارکنان ایثار گر بازنشسته پست گیلان هستم علیرغم پیگیری بعمل آمده گویا آفای دکتر نجفی در شرکت پست دستور داده از قبول فاکتور جهت پرداخت هزینه خودداری گردد فلذا با این توضیحات از مسئولین مرتبط انتظار می رود که پرداخت هزینه کارکنان شاغل و بازنشسته را رفع نمایند .
....روحاني وهيت وزيرانش را با اين مصوبه ي مسخره اش به خدا براي اقاي روحاني روضه خواني هم زيادي است مملكت به حال خود رها شده اصلان تواناي ودرك كار كردن را ندارند
دولت هيچ كارش درست نيست هرچه گفته دروغ اين مصوبه مسخره بيمه را ملغي كنيد بي فكر كاري را انجام ندهيد صحبت ها وكارهاي دولت در حد يك كود ك ده ساله هم نيست كجا درس خوانديد كه تا اين حد بي سواديد
هرچه سريعتر دولت اين مصوبه ناپخته وجنجال برانگيزش رالغو كند اين دولتي ها فكر وسواد دارند كارهاي كه انجام ميدن كودكان نيز مسخره ميكنند بابا اين مردم هالو نيستن درست كار كنيد اگر هم توان نداريد رها كنيد برويد ابروتان رفت ديگر بس است اين همه دروغ مثل رتبه بندي معلمان كه از اول سال هفته به هفته ميكنيد دروغ دروغ از چوپان دروغگو هم رد گرديديد
خدا شاهد باش نااهلان ونامحرمان اکنون تیشه برداشته و ریشه کسانی که فقط برای دین ناموس جنگیدند میزنند وبا لبخندهای مسخره قول سرخرمن میدهند کسانی امروز سکان این کشور به عهده دارند که هیچ اعتقادی به جهادگران فی سبیل الله ندارند ویا ظاهرا خود را دوستداران جانبازان وبرای تبلیقات به دیدنشان می روند حال که رها شده ایم انتظار ما از رهبری جانباز بزرگ انقلاب است که به کمک سربازان با وفایش برسند ونگذارند بیش از این نامهربانی هایشان شامل حال ما باشد
دولت همه مشکلات مملکت را حل کرده بود فقط مانده بود بیمه تکمیلی جانبازان که انرا هم با این مصوبه حل کرد احسنت به این تدبیر اگر غیر ازین بود که نمی گفتند دولت تدبیر و امید !
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi