شناسه خبر : 62890
یکشنبه 09 دي 1397 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان برای درمان دچار سردرگمی هستند

دبیرکل مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: جانباز ویلچری با هزاران مریضی باید به دنبال بیمه و درمان بروند و سردرگم هستند، کسی نیست بگوید چگونه با دریافت حقوق های جزئی می توانند هزینه هایشان را تامین کنند.

جانبازان برای درمان دچار سردرگمی هستند

علی اکبر تابیده چی دبیرکل مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با بیان برخی مشکلات جانبازان در خصوص بیمه تکمیلی و تامین نشدن هزینه های درمانی آنان اظهار داشت: از زمانی که بیمه تکمیلی بازنشستگان و شاغلین به ادارات ان ها واگذار شده است جانبازان با مشکلات عدیده ای مواجه هستند از طرفی ادارات بودجه ای برای تامین بیمه ایثارگران ندارند و به همین دلیل ایثارگران و جانبازان سرگردان شده اند و از این وضعیت ناراحتند.

وی با اشاره به پیگیری ها از بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: 50 روز است که در این خصوص نامه ای به مسوولان بنیاد شهید داده ایم و در انتظار پاسخگویی هستیم حتی به نمایندگان مجلس نیز موضوع را گفته ایم و آن را پیگیری می کنیم.

تابیده چی با بیان این نکته که اکثر جانبازان در سن پیری و مریضی هستند تصریح کرد: جانباز ویلچری با هزاران مریضی باید به دنبال بیمه و درمان برود و سردرگم شود، کسی نیست بگوید چگونه با دریافت حقوق های جزئی می تواند هزینه هایشان را تامین کند.

وی گفت: زمانی که بیمه تکمیلی نباشد جانبازان برای تهیه دارو با مشکلاتی مواجه می شوند برای برخی که وضعیت مالی خوبی ندارند این مشکلات بیشتر هم می شود.

تابیده چی عنوان کرد: خانواده شهدا هم از این وضع مستثنی نیستند و مبالغ داده شده به والدینی که نیازمند پرستار هستند جوابگو نیست. یا باید مسوولان بنیاد شهید خود افرادی را به عنوان پرستار معرفی کنند یا هزینه آن را بدهند، با توجه به اینکه حداقل هزینه پرستاری ماهی 2 میلیون است حتی نصف این مبلغ هم تامین نمی شود و آنچه داده می شود جوابگوی هزینه ها نیست.

انتهای پیام/

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
با سلام. همه دروغ می گویند. مسئولین و نمایندگان فقط و فقط به حرف بسنده می کنند الان سه ماه است ما بین بنیاد و بیمه و پزشکان س گردانیم بنده بازنشسته آموزش و پرورش هستیم هیچ ارگانی مارا قبول ندارد. ماده 51 حق ایثارگری به شاغلین جانباز پرداخت می کنند ولی به بازنشسته ها نمی دهند. بیمه به شاغلین می دهند برای ما نه مگر در یک جبهه واحد جنگ نمی کردیم چرا این حق را به بازنشسته ها نمی دهند
سلام عجله کار شیطان است صبر داشته باشید مگر چند ساله که جانباز شدید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi