شناسه خبر : 63131
شنبه 22 دي 1397 , 15:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تبریک رئیس فراکسیون ایثارگران به مناسبت روز پرستار

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس با صدور پیامی میلاد حضرت زینب ( سلام الله علیها) و روز پرستار را به جامعه پرستاری و خانواده بزرگ ایثارگران کشور تبریک گفت.

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس با صدور پیامی میلاد حضرت زینب( سلام الله علیها) و روز پرستار را به جامعه پرستاری و خانواده بزرگ ایثارگران کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین «حسن نوروزی»، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به جامعه پرستاری و خانواده بزرگ ایثارگران کشور، خاطرنشان کرد: روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار حریم ولایت و ارزش های مقدس عاشورایی، حضرت زینب کبری (س) بر همه پرستاران گرامی و پرتلاش، مبارک باد.

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی در پیام تبریک خود متذکر شده است: بدون شک تلاش و تعهد همه جانبه پرستاران گرامی در خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان، اجری عظیم و ماندگار به همراه دارد و دعای خیر التیام یافتگان بدرقه دست های پرتوان شماست. تلاشتان را پاس می‌داریم و آرزومند صحت و سلامتیتان در پناه حضرت احدیت هستیم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
اقای نوروزی این فرمالیته بازی ها را بذارید کنار اگر می خواهید واقعا روز پرستار را به همسران جانبازان تبریک بگید حق پرستاری همسران جانبازان 25 تا 49 درصد را که شمیایی و اعصاب نیستند را برقرار کنید تا به حقشان برسند.
سیستم درصد دهی ایران بر اساس امریکایی ها بوده و در امریکا همسران جانبازان 25 درصد به بالا حق پرستاری دریافت می کنند این هم قابل توجه نماینده های مجلس باشد که باز با عوام فریبی نخواهند در این رویه قانونی و کارشناسی شده اشکال ایجاد کنند.
با تشکل از رئیس کل محترم کد 20
به خاطر چی باید به همسر ان بیست و پنج درصد تا پنجاه درصد باید حق پرستاری بدند نه واقعا به خاطر چی شما که اکثرشون از همسرانشون هم سالم ترید. دین ندارید لااقل وجدان داشته باشید چرا اینقدر سروصدا میکنید چرا نمیگذارید بنیاد به داد جانبازان واقعی واسیب دیده واقعی رسیدگی کنه خجالت بگ شد بسه دیگه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi