شناسه خبر : 63685
پنجشنبه 18 بهمن 1397 , 17:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پایان ۳۰سال میزبانی خاک از یک خاکی پوش آسمانی

پایان 30سال میزبانی خاک از یک خاکی پوش آسمانی/ پیکر مطهر یک شهید در منطقه شرهانی شهرستان دهلران پیدا شد

روز گذشته پیکر تازه تفحص شده یکی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در منطقه شرهانی شهرستان دهلران توسط گروه‎های تفحص شناسایی شد.

پایان 30سال میزبانی خاک از یک خاکی پوش آسمانی/ پیکر مطهر یک شهید در منطقه شرهانی شهرستان دهلران پیدا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، روز گذشته هنگامی که نیروهای مین زدایی وقتی طبق برنامه روزانه خود مشغول پاکسازی جدار مرز 220 کیلومتری دهلران با عراق از آثار و مواد منفجره از دوران جنگ تحمیلی بودند با صحنه‌ای بسیار عجیب مواجه شدند.

روز گذشته بعد از اینکه گروه‌های تفحص شهدا از وجود پیکر یک شهید والامقام منطقه عمومی شرهانی شهرستان دهلران توسط گروه‌های مین زدایی مطلع شدند خود را به منطقه رساندند.

پس از کنار زدن خاک توسط نیروهای تفحص قطعاتی از پیکر مطهر یک شهید والامقام که در دوران جنگ تحمیلی در جبهه میانی  شهرستان دهلران به شهادت رسیده بود پیدا شد.

پایان یافتن انتظار 30 ساله‌ی خانواده این شهید از یک سو و این اتفاق کم نظیر که پس از حدود سی سال قمقمه این شهید را در حالیکه هنوز مقداری آب در آن باقی مانده بود، پیدا کردند اشک شوق را در چشمان اعضای گروه تفحص جاری کرد.

بر اساس تحقیق میدانی خبرنگار فارس پیکر تازه تفحص شده مربوط به یکی از رزمندگان اعزامی از شهرستان چالوس استان مازندران است.

در کنار پیکر مطهر شهید «مسعود نداف»، پلاک یگان خدمتی و چند قطعه عکس شخصی او پیدا شد.

گرچه باور این موضوع برای خیلی‌ها شاید باور کردنی نباشد اما تاریخ سراسر افتخار دوران دفاع مقدس پر از این چنین اتفاقاتی است که گواه این موضوع می‌باشد که در مسیر جهاد در راه خدا و معامله با پروردگار از هیچ چیز نباید تعجب کرد. 

 

 انتهای پیام/970810

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi