شناسه خبر : 72216
دوشنبه 07 بهمن 1398 , 14:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«آبادان ۱۱۶۰» از شعار دادن پرهیز کرده است

کارگردان «آبادان 1160»، فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ  سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر معتقد است فیلمش از شعار دادن پرهیز کرده و به همین علت می‌تواند مورد اقبال تماشاگران قرار بگیرد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، مهرداد خوشبخت درباره موضوع فیلمش گفت: فیلم «آبادان 1160»درباره چهل روز تلاش بچه های رادیو نفت ملی آبادان در ابتدای جنگ است و به مقاومت مردم آبادان می‌پردازد که  در سینمای دفاع مقدس، کمتر به آن پرداخته شده است.

خوشبخت ادامه داد:  این فیلم دو نکته دارد: اول نحوه عملکرد یک رسانه در آن زمان است که با وجود محدودیت‌ها چقدر خلاق و تاثیرگذار بوده‌است و هم‌چنین مقایسه این رسانه با رسانه‌‌های امروز که  وسیعتر و در دسترس هستند. نکته دوم این فیلم هم این است که افراد همه با هم و در کنار هم مقاومت کردند و از سقوط آبادان جلوگیری کردند . این فیلم واقع گرایانه است و ارتباط نزدیکی با کاراکترها برقرار می‌کند و قرار است از شعار دادن پرهیز کند و فکر می‌کنم به همین دلیل بتواند با تماشاگر ارتباط خوبی برقرار کند.

کارگردان «آبادان 1160» درباره اهمیت  جشنواره فیلم فجر نیز گفت: جشنواره فیلم فجر محلی است که فیلم در آن «دیده» ، راجع به آن صحبت و درباره آن نقد نوشته می شود.در واقع  بیننده‌ها در کنار هم فیلم‌ها  را می‌بینند و زمانی که فیلم اکران می‌شود،داستانش در سطح جامعه و سینه به سینه و دهان به دهان نقل می‌شود و به نوعی برای فیلم تبلیغ می‌شود. اگر فیلم تاثیرگزار باشد و بتواند در جشنواره فیلم فجر با مخاطب ارتباط برقرار کند قطعا در آینده و زمان اکران  به نفعش خواهد شد .

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi