شناسه خبر : 74294
جمعه 05 ارديبهشت 1399 , 15:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور تقدیر بسیجیان اهوازی از مدافعان سلامت

خواهران بسیجی، همزمان با هفته سلامت، از "مدافعان سلامت" در یکی از شهرهای اطراف اهواز تقدیر و تشکر کردند...

فاش نیوز -  همزمان با آغاز  مراسمات هفته سلامت سال 99 که از یکم تا هفتم اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود و  امسال با شعار محوری حمایت همگانی از مدافعان سلامت شروع شده است ، خواهران حوزه بسیج شهیده فرهانیان شیبان از" مدافعان سلامت" تقدیر و تشکر کردند.
بنا به گزارش همکار ما از اهواز، خانم علوانی بیان کرد: خواهران بسیجی حوزه شهیده تهرانیان در راستای تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت، با حضور در مرکز بهداشت شهر ویس مویلحه، با اهداء شاخه گل و ماسک و شیلد تولید شده بدست خواهران جهادی درکارگاه جهادی شهیده مریم فرهانیان، از پرسنل آن مرکز قدردانی نمودند.
باید گفت خواهران بسیجی این حوزه در روز دوم اردیبهشت با حضور در پایگاه انتقال خون اقدام به اهدای خون خود به نیازمندان کردند. همچنین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به خواهران و برادرانی که به خاطر موضوع کرونا دچار مشکلات معیشتی شده بودند، با تهیه بسته های اقلام خوراکی و غذایی، آنها را به دست نیازمندان رساندند.

 

گزارش و عکس از جعفری

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
خدا حفظشون کنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi