شناسه خبر : 74750
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 , 08:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انعقاد تفاهم نامه بنیاد و جهاد نصر در راستای اشتغال ایثارگران

در راستای اشتغال زایی جامعه ایثارگری، تفاهم نامه ای فی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و جهاد نصر برای همکاری در جهت ایجاد و توسعه اشتغال و کارآفرینی فرزندان ایثارگر جویای کار منعقد شد.

 

انعقاد تفاهم نامه بنیاد و جهاد نصر در راستای اشتغال   ایثارگران

 
 

صدیقه خدیوی در نشست با محمد حافظ مدیر عامل جهاد نصر (امور پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی) که با هدف اشتغال زایی فرزندان شاهد و ایثارگر یکشنبه ۲۱ اردیبهشت در سالن شهید هاشمی نژاد بنیاد استان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه جذب نیروی انسانی از دستور سازمان‌های دولتی خارج شده است و از سویی استان خراسان رضوی ظرفیت‌های بومی بسیاری دارد، کارآفرینی فرصت مناسبی برای اشتغال زایی است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و‌امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: دامداری  یکی از فرصت‌های بومی پایدار است که علاوه بر اشتغال زایی، توسعه آن بر رفع مشکلات جامعه می انجامد.
وی ادامه داد: اشتغال برای ایثارگران مناطق روستایی و عشایری کمی متفاوت‌تر از زندگی شهری است و افراد با تجربه، می‌توانند در حوزه دام موفق‌ترعمل کنند.
خدیوی ادامه داد: بانک اطلاعات فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار استان خراسان رضوی کامل است و می توان افراد با مهارت و با تجارب مختلف به جهاد نصر معرفی شوند.
وی با بیان اینکه همه در قبال فداکاری شهدا و ایثارگران مسئول هستیم، تاکید کرد: قطعا با همدلی و توجه مسئولان رفع مشکلات ایثارگران تسریع می یابد و همه دستگاه ها باید در این امر بزرگ جامعه ایثارگری را یاری دهند.
در این جلسه مقرر شد، بنیاد فرزندان ایثارگر جویای کار را که علاقمند به حوزه دامداری و کشاورزی نیز هستند به جهاد نصر معرفی کند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi