شناسه خبر : 76279
پنجشنبه 19 تير 1399 , 14:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک جبهه دیده می خواهیم!

مرادبخش جانباز۵۵ ٪ - درسته که جناب آقای اوحدی عزیز کسی است از همنوع خودمان اما باید اینو باور داشته باشیم تصمیم گیرنده در این دستگاه بزرگ که تنها آقای اوحدی عزیز نیستند ما باید از اول حواسمان براین میشد که بعد از اتمام جنگ تحمیلی رئیس دستگاه اجرایی (یعنی رئیس جمهور را) از نوع خودمان یکی را انتخاب می کردیم که حداقل باور می‌داشت که آسیب های جنگی به چه معنی است حداقل یک ترکش در بدنش می بود تا درد دردمندان را لمس کند.

 بنده به عنوان یک سرباز وطن عرض می کنم کدامیک از رئیس جمهور های ما بعداز مقام معظم رهبری هم نوع ماها بوده؟ در چهار دوره از آقای هاشمی رفسنجانی گرفته تا آقای حسن روحانی یعنی در این ۲۴ سال کدام یکیشان دلسوز انقلاب و فرزندان انقلاب بوده؟ هرکس اومده ثروت کشور را بین اقوامش تقسیم کرده، تا هشت سال ماموریتش در این پست بزرگ به اتمام رسیده و رفته! حی و حاضر می‌بینید که همه شود وام های چند ده هزار میلیاردی بدون بهره (صفر٪) از بیت المال گرفتند و پس ندادند. آیا دستان یکی از آنها را قطع کردند؟ تا عبرتی برای دیگران باشد. حال داریم می بینیم که با پول بیت‌المال فرزندانشان کجاها هستند. بچه های شما الان کجا زندگی می کنند؟!

باید بدون تعارف عرض کنم، این آقایون دل امام راحل مان را به درد آوردند تا آن حضرت از ملت عذر خواهی فرمودند: ما نتوانستیم برای شما کاری بکنیم. دل مقام معظم رهبری را به درد آوردند که خود حضرت آقا هم از دست اینها خیلی گله مند هستند. اگردر بعضی زیر مجموعه ها چند فرد جبهه دیده باشه، آن هم از نزدیکان دور اینهاست که آوردند نشوندند و بهشون که گفتند حق حرف زدن ندارید!

اینستاگرام
سلام ، هدف ایثارگران حفظ نظام اسلامی و برقراری احکام اسلام است برای مثال در چنین روزی عوامل سفاک به مسجد گوهرشاد مشهد حمله کردند و صدها انسان فرهیخته که برای مبارزه با کشف حجاب تجمع کردند به شهادت رساندند. این روزها همچنان ملاحظه میگردد عده ای از سفاکان رزیم طاغوت هنوز داعیه کشف حجاب دارند لذا نتیجه گرفته میشود این معضل سیاست غرب است که پس از سالها همچنان ادامه دارد.
بدون رو در بایستی موضوع حجاب 10 درصد دینی و 90 درصد سیاسی شده زیرا مردم به حجاب اعتقاد دارند اما نیرویی تلاش میکند معکوس جلوه بدهد به این دلیل کشمکش بین دین و سیاست که میبایست دو بازوی قدرتمند برای حکومت اسلامی باشند دهها سال لاینحل باقیمانده همچنین میدانیم در دولت اصلاحات بسیار بر طبل توسعه سیاسی کوفتند و به همان نسبت از دین فاصله گرفتند لذا نتیجه گرفتیم سیاست اصلاحات همان سیاست غرب جنایتکار مبتنی بر جدایی دین از سیاست است که از دهها سال قبل تا اکنون ادامه داشته و بجای پیوند دین و سیاست تلاش کرده دین و سیاست را به جان یکدیگر بیندازد.
باسلام عرض ادب برادر حرف شما متین است اما همه این جبهه دیده ها که دلسوز نیستند بعضی هم برگشتند از جبهه واز نمدش کلاه برای خود ساختند بعضی ضربه ها را همین ها به قشر ایثارگر زدند . اما اکثرشان دلسوزند میدانید چرا چون از قبلش بودند یعنی جنگ هم نبود انسان های آزاده و مشتی اشدا علی الکفار ورحما بینهم بودند ظلم ستیز و مظلوم نواز . دم همچین آدمایی گرم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi