شناسه خبر : 76667
شنبه 18 مرداد 1399 , 18:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردم ما همان مردمی هستند که...

مگر همین مردم نبودند که از اهدای یک تخم مرغ گرفته تا بخشش خون هشت جوان از یک خانواده بدون ادعا ایستادند و از آن دفاع کردند...!

فاش نیوز - در دورانی که انقلاب اسلامی گرفتار تلاطم و امواج خطرناک جهان استکبار بود و همه دنیا علیه آن بسیج شده بود و از هیچ کوشش و تلاشی برای نابودی آن دریغ نمی کردند، این مردم همیشه در صحنه بودند که با 98 درصد آرا به نجات آن شتافته و آری گفتند.

وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد، همین مردم بودند که به فرمان امام راحل دور هم جمع شدند و مرکزی بنام "کمیته انتظامات" تشکیل دادند. اسلحه به‌دست گرفتند و به صیانت از آن پرداختند و صفر تا صد مشکلات بر عهده آنها بود. اگر چه دولت در آن دوران مورد تهاجم سیاسی استکبار جهانی بود و همه ابر قدرت ها، مخالف ادامه بقای انقلاب اسلامی بودند. پس این مردم بودند که پایه‌های انقلاب را با اهدای خون خود استحکام بخشیدند.

وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد، مگر همین مردم نبودند که از اهدای یک تخم مرغ گرفته تا بخشش خون هشت جوان از یک خانواده بدون ادعا ایستادند و از آن دفاع کردند. مگر همین مردم نبودند که یتیمی و زجر کشیدند، سلامتی دادند، فرزندان رشیدشان را در مقاطع عالیه تحصیلی و....با بدنی ورزیده همانند کوه راهی جبهه نمودند. از زیر قرآن عبور دادند و اسفند برایشان دود کردند به امید اینکه به‌سلامت برگردند. اما نه تنها به‌سلامت برنگشتند بلکه پیکرهایشان دهه ها طول کشید تا تفحص و پیدا شود.

 مگر همین مردم نبودند که جلوی دوربین های رسانه های خارجی، استواری و استقامت ملت ایران را به نمایش گذاشتند؟ مادری که استخوان‌های جوانش را در کفنی حاوی پنبه و استخوان گذاشته بود و خطاب به دشمنان فریاد می‌زد: هشتاد کیلو پسرم را دادم، دو کیلو استخوان تحویل گرفتم، پس ما را از تحریم کردن نترسانید؟!

اینها همان مردمانی هستند که همه سرمایه خانواده‌شان ده کیلو برنج بود. وقتی وانت کمک به جبهه می‌آمد، از گلوی بچه خود می‌گرفتند و تقدیم رزمندگان می‌کردند.

همین مردم بودند که وقتی ارتش رژیم بعثی صدام بدون هیچ مقدمه و هشداری تا پنج کیلومتری اهواز آمد و خرمشهر را محمره نامید، به اربابان کثیف خود قول داد که ظرف سه روز از مرکر تهران صدای دولت عراق را به سمع و نظرشان برساند.

باز همین مردم بودند که در عناوین مختلف قومی قبیله ای با پوشش های متفاوت وارد میدان شدند و در مقابل جنگی کاملا" نابرابر و ناعادلانه ایستادند.

یادمان هست که در طول روز بالغ بر یکصد نفر از عزیزانمان را برای تشیع می‌آوردند. یادمان هست وقتی پدری شهید می‌شد، پسرش سلاحش را در دست می‌گرفت. اینها مربوط به قرن‌ها قبل نیست! در شاهنامه و کتب تاریخی نیامده است. حقایقی از همین عصر معاصر ماست. حقایقی که به هیچ‌وجه نمی‌توان آن را کتمان کرد.

هشت سال مبارزه، هشت سال جنگی سخت و در پاره‌ای از اوقاتش سخت‌تر از سخت. جنگی که ما فشنگ برای شلیک به دشمن نداشتیم ولی آنها مدرن‌ترین سلاح‌های روز را در اختیار داشتند.

هیچ‌گاه یادم نمی‌رود خاطره تلخ روزی که تشت‌های بزرگی را آوردند و بچه‌ها فکر کردند برای استحمامشان آورده‌اند اما طولی نکشید که گالن‌های گازوئیلی را به همراه آوردند. فشنگ‌های زنگار بسته  زیرخاکی را به بچه ها دادند و گفتند شرمنده، فشنگ برای جنگ کم داریم. این فشنگ‌ها را در تشت بریزید و با گازوئیل زنگارشان را پاک کنید و در خشاب‌هایتان بگذارید. اما در مقابل ما سلاح‌های آلمانی تمام اتوماتیک که در یک دقیقه 300 فشنگ به سمت رزمندگان شلیک می‌کرد، قرار داشت.

این مردم همان مردمی هستند که خانواده‌های آنها رادمردان تشکیل می‌دادند. وقتی که می‌دیدند عزیزی غرق در خون می‌شود درنگ نمی‌کردند. برادر پیکر برادر را در آغوش می‌کشید و به ندای هل من ناصرا ینصرنی امام راحل لبیک می‌گفت و تا شهادت پیش می‌رفت.

همان مردمی هستند که ایستادند و خم به ابرو نیاوردند و اقتدار و امنیتی که امروز در آن زندگی می‌کنیم را به ارمغان آوردند. همین مردمی که وقتی حضرت آقا می‌فرمایند امروز یوم الله 22 بهمن است، شاید از بی‌مهری‌ها دل‌زده و گلایه‌مند باشند اما در روز موعود صحنه‌های حضورشان را در مقابل دیدگان جهانیان به رخ می‌کشند.

اینها همان مردمانی هستند که در فتنه 88 وقتی دشمنان انقلاب و خود فروختگان داخلی کشور را تا لبه پرتگاه بردند، حماسه نهم دی ماه را خلق کردند آنسان که سکوتی غیر قابل تصور همه دشمنان انقلاب اسلامی را فرا گرفت. دشمنانی که تا روز هشتم دی ماه برای براندازی نظام شرط‌بندی می‌کردند اما مشتی محکم‌تر از سه دهه قبل خورده‌اند.

دشمنان انقلاب اسلامی در طی این سال‌ها وقتی امواج حضور مردم را دیدند، فهمیدند که ارزش‌های انقلاب و خون پاک شهدا همچنان پابرجاست و این موج حضور را نمی‌توان با گلوله تهدید کرد.

آری این مردم لیاقتشان این نیست که برای امرار معاش درد بکشند. حق فرزندانشان نیست که در سن سی سالگی مجرد بمانند و تنها دلیلش هم کم مهری و کم‌توجهی دولت باشد. مردمی که تا پای جان پای انقلاب ایستادگی کردند باید تکریم شوند و فضای جامعه را برای بهتر زندگی کردن شان مهیا نمود. آنها جز تامین آینده و حال، چیزی مطالبه نمی‌کنند و همچنان ایستاده‌اند، پس می‌طلبد به پاس احترام شهدا و امام شهدا دولتمردانی که از جنس ایثار پای در قوه مقننه باز کرده‌اند، بدون تعلل تاریخ این سرزمین را یک بار دیگر به ایام انقلاب امام راحل ببرند.

سخن آخر اینکه این همه بی‌مهری و عدم توجه به جامعه، راه حل نیست و مسئولان باید حلال مشکلات مردم باشند که اگر چنین نکنند، بسیار زود دیر می‌شود.

والسلام من اتبع الهدی

رضا امیریان

اینستاگرام
القصه به مردم قول قرار دیگری داده بودند ولی راه و منششان عوض شد . ما ولی نعمت بودیم ولی آنها قرار بود خدمتگزار باشند برعکس شد .
آره مردمی بودند که بطور یکنواخت دروغ و دغل و ریا کاری و تزویر و اختلاس و رانت و ..... دیدند و در انتخابات مجلس 18% شرکت کردند .
ملت دیگه به هیچ وجهه اعتماد ندارند . اگه بگن سفیده ...فورا میرن ساهشو میخرن چون فهمیدن اونا دروغ میگن .
همه اونایی که دزدی کردن اختلاس کردن کلاه برداری کردن پیشونیشون جای مهر داشت غیر از نعمت زاده و مرجان شیخ الاسلامی ...
راستی چرا یارو رو هوا دستگیر میکنن ولی خاوری و شیخ الاسلامی دارن راست راست میگردن ،؟؟؟؟
چرا همینطوری یهویی 22 میلیارد یورو گم میشه ؟؟؟
راستی چرا واسه دومیلیون وام به یه بیچاره ده میلیون چک و سفته میگیرن دوتا ضامن اونوقت بانک سرمایه هزار هزار میلیارد اختلاس میکنه تازه متهماشم توو هرجلسه دادگاه دارن میخندن انگاری خیلی پشتشون گرمه !!!
یه چپ و راست میکنن سلطان فارغ میشن یارو رو اعدام میکنن میگن دیگه درست شد !!!
دادا لطف کن ندبه خوانی نکن دیگه هیچکسی اعتماد نداره ...
دروغ پشت دروغ ... اختلاس پشت اختلاس جرا یکی رو اعدام نمیکنن ؟؟؟؟
جناب v گرامی با سلام
از شما به عنوان مخاطب گرانقدر سایت خواهش کرده بودیم که از گذاشتن مطالب شخصی، زیر سوال بردن افراد و مخاطبین و اینگونه مطالب بی ارتباط با مطلب خودداری کنید
چون سایت از نشر آنها معذور است.
لطفا رعایت کرده و نظر خود را در باب مطلب بگذارید
سپاس
سلام، فصل اول با اتمام دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شد، فصل دوم شروع بلعکس فرامین رهبرکبیرانقلاب، فصل سوم بنام خانواده های شهدای گرانقدر مان، جانبازان فداکار، آزادگان مقاوم وسرفراز، فصل چهارم غارت، چپاول، دزدی، ارتشاء، اختلاس کم بود فصل پنجم را استارت زدند فروش که نه بلکه حراج مملکت توسط دولت بنفشتون یادتون میاد میگفتین رئیسی بابای این نتیجه، رئیسی که تنها فردی بود که و مناظره های تلویزیونی نه به کسی توهین کرد نه اتهاماتی که بهش می‌زدند دفاع نمی‌کرد چراکه نامزدهای انتخاباتی اومده بودن که از برنامه ها اولویت بندی کاراشون در دولت آینده بگن حالا هم تنها فقط بخاطر اینکه آرامش مردم بهم نخوره بایستی تا1400/5/12صبوری کرد و دم بر نیاورد
سلام وعرض ادب واحترام. من الان دقیقانمیدانم خواهرخطابتون کنم یابرادرچون شمامتاسفانه ازنوشتن هویت خودتون خودداری میکنین واین راهمه میدانندکسیکه جرات معرفی خودش رانداشته باشه فاقدوجاهت است کسیکه نقدمیکنه بایدآنقدرشهامت داشته باشه که بگویدمن فلانی هستم نقدبدون ابرازهویت میشودپیام واهی بدون معناومفهوم ضمنااقای ایکس ومجهول اختلاس کردنددزدی کردندضربه زدندبه نظام شماچکارکردین چکارمفیدی انجام دادین اینرابفرمائیدوالااون مطلب راپاکبانان ته شهرهم میدونن جناب v
دیدی جناب فاش .
وقتی سره ار ناسره میکنی
شما نه تنها راهتون عوض شد بلکه ذاتتون هم عوض شد ...
وقتی سانسور میکنی اونم سوال میکنه شما چیکار کردید . وادارش میکنید با شخص طرف باشه نه فساد کشور. و میفهمید که داره از کجا میخوره .
البته شمام فاش جزو همونایی چون حقیقت رو کتمان میکنی ‌. قلم فروشی همون قلم کشیه ...
بنام خدا
دوست خوبم سلام وعرض ادب واحترام
حقیرهیچ اصاعه ادبی به صاحت مقدس وهیچ عزیزی ننموده ونخواهم نمود عرض بنده این است که اولا انسان بایدهمیشه مستندوبااستدلال سخن بگویداستناداین است که من حقیربنویسیم رضاامیریان هستم فرزندشهیدراه خدااهل چهارمحال وبختیاری شهرفارسان کدجان بازی 1403011086والی آخروبامکتوب نمودن هویتم شروع بکنم به انتقادکردن مامیخواهیم انتقادکنیم میخواهیم بنویسیم میخواهیم به وظایفمان عمل کنیم وقتی هویتمان رانمیگوئیم کتابمان میشودواهی نه شروعش پیداست ونه اتمامش دوماآقای فلانی دزدی کردآقای بمانی اختلاس نموداینراکه رسانه هاهم میگویندمن عرض میکنم شمادرجهت مبارزه بااین مقولات کجای گردونه هستیدکجای این میدان وسیع مبارزه هستیدمنظوراین است رفیق خوبم این اصل موضوع است والامن بگویم شماجواب بدین شمابگویدمن جواب بدم جائزنیست وپسندیده هم نیست.وخارج ازعرف وشرع است
سلام . ببین دلاور من با شخص شما هیچ مشکلی ندارم .
نوشته شما دمده شده ، یجورایی دیگه ملت بهش میخندن .... یه لطفی کن به روز بنویس از حال روز این بساط جاهلی بنویس . اینکه بگی چهل ویک سال پیش انتظامات چی کار کرد واسه یه مرد سی و یک ساله اسباب شوخیه ...
ملت توی نون روزانه خودشون گیر کردن ، نون شده لقمه ای سیصد تومن . یارو جهاز نمیتونه بده یه چند نفریم که پول جمع میکردن مثل گل ریزون، شا باش ، خیر راه ، مشت وپناه ، حالا هرچیزی .... دیگه نتی نمیتونن پول یه یخچالو جمع کنن . کجایی دلاور مشتی بیدارشو ...
دور دور دروغه ... وعدس ... اون میچاپه به اسم منو شما اون میدزده به اسم منو شما اون میره ینگه دنیا حالشو میبره ...
آخر کار کی میمونه ؟؟؟؟؟؟؟
من . شما . بچه های جنگ . خانواده شهدا .... همه تقصیرهارم میندازن گردن ما چرا ؟؟؟
چون اول و آخر ار حرفشون خانواده شهدا و جانبازان معزز .
یعنی ما نخوردیم دادیم به اینا !!! گرفتی ؟؟؟
نرو چهل سال پیش بگو اون بودیم !!! آره اون چهل سال پیش یارو بیست سی چهل پنجاه ساله صادق و بی ریا بود که بعد از چهل سال ده تاشونم زنده نیستن مشتی !
شما برو پارک ... چند تا جوون زیر بیست سال میبینی دارن قلیون میکشن حالا اگه حشیش نکشن ایول دارن ...
برو بهشون بفهمون هم قد تو بودم زیر آتیش دشمن سه روز سه روز غذا نمیخوردم ... ببین بهت چی میگن ! برو عمو ...
همین شماها رفتین بچه هاتونم بردید سرکار وام میگیرید ماشین دولتی میگیرید ... خونه مجانی بهتون دادن دیگه چیزی واسه ما نذاشتید ....
حججی چطور شهید شد . حالا کی یادشه ...
حتی سردار سلیمانی کی یاد اون دلاوریهاشه ...
قصه اینجوریکه ملتو تویه تنگنا و گرفتاریهای روزمره گیر کنن هم فراموشمون کنن هم فحشمون بدن ... قصه اینه والا کی با تو دشمنه من با نوشته چهل سال پیشم دشمن نیستم خوبه ولی حالا نه !!!
حالا باید دشمن رخنه کرده تو پاچه شلوارمونو بیرون کنیم والا دشمن بیرون مرز که چیزی نیست .
از من و تو و مردم میدزدن خونه چهار هزار متری میسازن .
بیشترشون بالای بلاتر از شهر زندگی میکنن ...
بچه هاشون یا انگلیسن یا امریکا یا اسکاتنلند یا المان ...
بیا اینور بازار ببین چه خبره !!!
اگه فیلم عیش و نوش بچه هاشونو تو سواحل کالیفرنیا ویا جنوب اسپانیا ندیدی بگرد پیدا کن ببین ...
مشتی خیلی ساده ایی ... چاره ایی نداری باید بروز بشی .
وگرنه همه چی !!! همه چی رو پای ما مینویسن . زنده باشی .
سلام خدا بر شهدا و امام شهدا برادر امیریان مطالبتان را وقتی میخوانم روز های جنگ برایم تداعی میشود ای کاش قلمتان هیچ وقت متوقف نشود یادگار روز های جنگ
داداش گلم هموطن عزیزم شماازیک نقطه ایی حرف میزنیدکه نه خودتان متوجه میشویدنه من حقیررامتوجه میکنیدونه مخاطب رابنظرشمامدرنیزه شدن گفتن اراجیف است من اگربنویسم خاوری اختلاس کردبه روزهستم بعدچه کسی بایداسفندیارمن راشرح دهدچه کسی بایدعملیات رمضان راکه مدرنیزهای موردنظرشماعملیات رالودادن وهمکلاسیهای من درعین مظلومیت افتادن وسط میدان مین وتکه تکه شدن وسی سال طول کشیدتاتفحص شدن راتشریح کندرفیق اون مطالبی که شماراراضی میکندکه پردنیای رسانه ایی هست ازروزنامه روزگرفته تاماهواره هاومجازی هرسخن جایی وهرنکته مکانی دارددرسایت فاش نیوزبایدازشهدانوشت امادرسایتهای خارجی بایددفاعیات مشروح نوشت درسایتهای ادبی فرهنگی بایدشعروقصیده ورمان نوشت محبت بفرمائیدوجایگاهارابشناسیدضمناشماتامشخصات خودتان راننویسیدمطلبتان جایگاهی ندارداگرمیبینی مطلبتان پست گذاشته میشوداینهم بخاطرفضای سایت فاش نیوزاست که وابسته به ارزشهای انقلاب وشهدااست والاهرجایی شماخلاف منشورش کامنت کنی بلاکت میکنندلطفامتوجه باش برادرعزیزم منهم باشماهیچ مشکلی ندارم واحترامتان برمن واجب است
سلام
جناب امیریان گرامی

لطفا اطلاعات کامل و عکس از شهید بهمن امیریان را برای ما ارسال کنید
باسلام ازچه طریقی میشودتصاویرشهدابخصوص شهیدبهمن رافرستاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi