شناسه خبر : 77827
چهارشنبه 02 مهر 1399 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارتش گفت جانبازی ولی بنیاد هنوز نه!

غلامرضا نوروزی - سرباز هم دوره ۱۸ ماه وظیفه و دوره ۶ ماه احتیاط در خط مقدم جبهه و جنگ بودم. دارای کارت ایثارگری هستم. با کد ایثارگری ۳۳۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲ و همراه ۰۹۱۸۸۸۸۰۸۳۷ . کد ملی ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲. در جبهه فکه در روز سیزده بدر سال ۶۲ از ناحیه گوش مجروح شدم‌. طبق ماده ۸۷ قانون ایثارکران ارتش مرا با کمیسیون های احراز، صورت سانحه و شورای عالی پزشکی و تایید کمیسیون ماده ۱۲۰ ارتش و۱۴ درصد جانبازی به من دادند.و سازمان ایثارگران ارتش ۹ سال پیش مرا به بنیاد شهید کرمانشاه و اسلام اباد معرفی کردند.

 از دیوان عدالت شکایت کردم. دادگاه بدوی شعبه ۳۷ و دادگاه تجدبد نظرخواهی شعبه ۲۴ دیوان عدالت حق را به من داد‌ . با شماره رای صادر شده ۶۰۹۹۸۰۹۰۲۶۰۱۳۹۷ مدت پنج سال است بنیاد شهید پرونده ام را راکد کرده و در حقم رسیدگی نمی شود. سنم بالا میرود درد جراحت می کشم. شنوایی از دست دادم. هنوز بنیاد مرا زیر پوشش خود قرار نداده و هرروز یک بهانه می آورد‌ بازرسان بنیاد حق را ناحق میکنند‌ آیا در این مملکت قانونی هست که پیگیر حق من باشد. در این هفته دفاع مقدس از تمام مسئولین ایران تقاضای رسیدگی دارم‌. که کمی به وصیت امام خمینی ک فرموده کسی که از یک رزمنده غافل شود به اتش دوزخ الهی می سوزد‌.

آقای رییس بنیاد شهید پرونده من طبق ماده برنامه ششم توسعه دیوان عدالت دادگاه تجدید نطر خواهی حق به من داده. چرا رسیدگی نمیکنید. اگر کسی ندارم خدا که دارم. بالای سرت رو نگاه کن و حق را به حق دار بده‌ که ببشتر از این درد جراحت نکشم.

اینستاگرام
خدمت بردار بزرگوار جانباز وآزده سرافراز جناب آقای اوحدی ریاست محترم بنیاد شهید وامورایثارگران پرونده‌های زیادی که مدرک بالاینی و مجروحیت شیمیایی همزمانی ندارند ولی توسط یگان های اعزامی کننده تایید ودر بنیاد شهید احراز وراکدوبایگانی شده اند تکلیف چیست
مگراینها خدامیشناسن
وقت میکم خیلی سادهای این دولتمردان دوست ندارن سروشکل ماها را ببینن
سلام ، انچه قابل تشخیص است که مسئولان زندگی در ایران را جهان سومی میدانند و خانواده را در اروپا و امریکا اسکان دادند تا در جهان اول زندگی کنند. انها مردم ایران را قبول ندارند فقط موقع انتخابات مردم را میخواهند و هیچگونه ارزشی برای مردم قایل نیستند.
بدبختانه برجام در دوره اصلاح طلبان به دم رسید و چنانچه آمریکا یکماه زودتر از برجام خارج شده بود هرگز مردم به اصلاح طلبان رای نمی دادند علیهذا رویی که از سنگ پای کوهی پیش برده مدعی گفتمان شده که مردم به آن گفتمان رای دادند. در انتخابات 1400 مردم با قاطعیت نشان خواهند داد که هیچ گفتمانی در اصلاح طلبی وجود ندارد که مردم به آن رای بدهند یا ندهند بلکه چنانچه در کوچه و بازار گشتی بزنند متوجه خواهند شد مردم به گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ عاشوراییان ایمان و اعتقاد دارند.
سلام ریاست محترم بنیاد شهید جمهوری اسلامی ایران جناب اقای مهندس . غلامرضا نوروزی هستم. مدرک ۱۴ درصد جانبازی از ارتش دارم. با مدرک کمیسیون های ۱۲۰ صورت سانحه احراز و شورای عالی پزشکی و دیوان عدالت با ۱۴ درصد جانبازی مال موج انفجارم به شمارع رای صادر شده ۶۰۹۹۸۰۹۰۲۶۰۱۳۹۷ دادگاه تجدید نظر خواهی حق به من داده. ارتش هم جانبازی به من داده.ولی چشم انتظار ان بزرگوار هستم. که از قلمش نیفتم. من هم درد جراحت میکشم.دستور بفرماییدبنیاد شهید کرمانشاه بدون بهانع که پرونده ام را راکد کرده مرا زیر پوشش ببرند.و درمانم امام و رهبری بودم. در زمان جنگ سرباز ۳۶ میلیون انسان باخدا بودم. شنوایی از دست دادم. گناه من چه است. بنیاد شهید نه پذیرشم مینکند.و نه درمانم میکند. و نه سمعکی برای گوش های من تهیه میکند. به کی و کجا مراجعه بکنم. عیر از خدا کسی ندارم. دردم را لمس کنید. و به کارم رسیدگی کنید و پذیرش کنید و از نگرانی نجاتم دهید. کدملی ۶۴۱۹۳۳۶۴۲۲ باتشکر از کسانی ک در حق من پیگیر هستند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi