شناسه خبر : 78361
دوشنبه 05 آبان 1399 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجروحیتم را ارتش تایید کرده ولی بنیاد شهید نه!

مسئولان بنیاد شهید کرمانشاه پاسخگو باشند

فاش نیوز - رزمنده ای که مدارک پزشکی و مجروحیتش مورد تایید ارتش قرار گرفته ولی با ارسال آن به بنیاد شهید، هنوز به نتیجه نرسیده، با ارسال نامه و مدارکش به دفتر فاش نیوز، خواستار پیگیری موضوع شده است.

بر اساس رسالت این پایگاه خبری، ضمن انتشار نامه این رزمنده جانباز ارتش که مورد ویرایش قرار گرفته، توجه مسئولین و متولیان امر را به این موضوع جلب می کنیم.

بسمه تعالی؛  مسئول محترم فاش نیوز، سلام علیکم؛ با عرض ادب و احترام.

اینجانب با 18ماه خدمت وظیفه و 6ماه دوره‌ی احتیاط، درخط مقدم 8سال دفاع مقدس در روز 13 بدر سال62 از ناحیه گوش مجروح شدم و دارای شماره کد ایثار به شماره 336419336422 می باشم. با دارا بودن صورت سانحه و تشکیل جلسه‌های کمیسیون احراز جانبازی و نیز بر اساس ماده 120قانون ارتش و همینطور صورت جلسه شورای عالی پزشکی 14 درصد جانبازی به علت پارگی پرده گوش تعیین شد که با اعتراض و شکایت به دیوان عدالت اداری،  دیوان عدالت اداری حق قانونی جانبازی را به شماره رای صادرشده 9609980902601397 به من رای داده است.

ارتش هم حدود 9 سال است که مدارک و اسناد قانونی بنده را به بنیاد شهید کرمانشاه فرستاده؛ ولی متاسفانه در این مدت با بهانه های واهی حق من را نادیده گرفته اند؛ یا در جواب به دروغ می گویند پرونده ات راکد شده است؛ یا ادعا می کنند مربوط به شیمیایی است؛ در حالی که اسناد تایید شده که پیگیر آن هستم که متعلق به موج انفجار و 14 درصد تعیین شده ای است که قانونی در دست دارم.

با این همه جراحت و سر درد، خدا می داند چقدر درد و عذاب می کشم!

بنیاد شهید چرا در حق من اقدام به پذیرش پرونده در مان نمی کند؟ چرا عذابم می دهند؟

سال های طولانی از جنگ می گذرد و حدود 15 سال است که با درد فراوان، شنوائی ام را از دست داده ام. با کدام گناه ناکرده بنیاد شهید پذیرش و درمان درد جراحت جانبازی مرا انجام نمی دهد؟

ارتش تائید کرده ولی بنیاد هنوز نه! مگر من از جنس ایثارگران نیستم؟

در مورد رزمندگی ام من سرباز امام بودم، سرباز ولایت و سرباز ملت ایران.

اگر اشتباها از قلمتان افتادم، در حقم با توجه به وصیت نامه امام خمینی با مدارک قانونی و اسنادم رسیدگی کنید پذیرش و درمانم کنید.

من سرباز ایثارگر سالهای طولانی هستم از مسئولین نظام بخصوص بنیاد شهید خواهشمندم رسیدگی کنید!

مدارک بهداری گردان 141 را داشتم ولی بنیاد اهمیتی نداد، فقط دفتر حضرت آقا با نیت پاک و ایمانی که به خدا دارند پیگیر حق و حقوقم شدند، ولی بنیاد شهید هنوز نه.

آقای اوحدی رئیس محترم بنیاد شهید، شماهم که تازه مسئولیت بنیاد شهیدد را به عهده گرفته اید و ایثارگر هستید، لطفا دستور دهید بنیاد حق را به حق دار بدهد.

چند روز گذشته در جمع ایثارگران فرمودید مملکت مدیون ایثارگران است.

شما هم سرباز امام و رهبرعزیز هستید، من هم از شما درخواست می کنم با مشاهده پرونده و مدارکی که برای فاش نیوز فرستادم به منِ رزمنده بی کس، کمک کنید و ضمن فعال کردن پرونده جانبازی ام سمعک برای شنوایی من از طریق بنیاد شهید و بیمه که زیر دست شما می باشد اقدام و اجرا فرمائید.

 با تشکر غلامرضا نوروزی

اینستاگرام
سلام رزمنده گرامی
رای دیوان که نوشته رد تجدد نظر !!
تنها راهکار قانونی اینکه با در دست داشتن مدارک به ستاد ارتش مراجعه و درخواست تشکیل پرونده برای تبصره ذیل بند الف ماده 87 قانون برنامه ششم بدهید .
چون رای کمیسیون 120 دارید بررسی پرونده زود انجام می شود .
ارتش اگر بعد سال 96 تایید کند، جانبازی شما در بنیاد تایید خواهد شد .
در غیر اینصورت بنیاد جوابیه حقوقی خواهد داد و دلیل میاره ( بفرض طبق قانون ....... موج گرفتگی حداکثر تا دو سال بعد از مجروحیت قبول است و...... ) و کارتون پیش نمیره
از ارتش زودتر به نتیجه خواهید رسید و بهتر بود از سال 97 این کار رو انجام می دادید
موفق باشید
برادر ازهمه چیز رانده ودرمانده وامانده اینها دوچیز میخواهند.//1 -پول2-پارتی.بقیه اش کشکه جای ضابطه رابطه نشسته/والسلام
سلام ، با تشکر از مدیریت محترم فاش نیوز که در این وانفسای وامسلمین به داد جانبازان میرسید و فریاد حق خواهی را به گوش مسئولان میرسانید.
با جانباز عزیز ابراز همدردی میکنیم و همانطور که قبلا عرض کردیم مدیریت فاش نیوز مدارک بنده را شامل چهار مجروحیت از رکود کامل خارج کرد و موفق شدم درصد جانبازی را پس از 30 سال فعال کنم اما همانطور که جانباز محترم اعلام کرده طبق قانون آنچه کمیسیون 120 ارتش تایید کند بنیاد نیز باید قبول کند اما بنیاد از قوانین استنکاف نکرده است و هیچکس در این خصوص پاسخگو نیست. بنده از چهار نقطه مجروحیت دو نقطه تعیین درصد شدم و دو نقطه مجروحیت که در کمیسیون 120 تعیین درصد شده توسط بنیاد تعیین درصد نشده است. امیدواریم مسئولان بنیاد طبق قانون به وظایف قانونی عمل کنند و دست از خودسری و قضاوت شخصی در خصوص مجروحیت و درد و رنج جانبازان بردارند و عجالتا مسئولان دلسوز انقلاب صدای مظلومیت جانبازان را بشنوند.
چرا درمورد این رزمنده غلامرضا نوروزی دقت درست نمی شود. چرا ارتش ۹ سال است. مدارک اسناد کمیسیون شورای عالی پزشکی حتی با نامه بنیاد شهید برای فرماندهی لشکر ۲۱ تیپ ۲ گردان ۱۴۱ برای صورت سانحه که مورد قانونی خودش را طی کرده تا ارتش درمورد جانبازی ایشان اقدام کرده. طی بندهای ماده دیگر دیوان عدالت تایید کرده برای ایشان. شما هم روی رضای خدا وصبر روی پرونده ایشان اقدام و کار کنید.با حوصله حق به ایشان بدهید. نظر به اوراق پرونده و رای شعبه ۲۴ تجدید نظر دیوان و مستندات ابزاری در مرحله بدوی و اظهارات تجدید نظرخواه در دادخواست نقض دادنامه تجدیدنظر خواسته را فراهم سازد. و ایراد شکلی و ماهوی موثری از حیث رسیدگی بر ان وارد نمیباشد. لذا مستندات به موارد ۷۱ و ۱۲۲ از قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب ۹۲ ناظر به ماده ۳۴۹ قانون ایین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی ضمن رد تجدید نظر خواهی به عمل امد. دادنامه تجدید نظر خواسته تایید میگردد. این رای دیوان عدالت قطعی است.
سلام مسیولین محترم نظام و بنیاد شهید جناب آقای دکتر اوحدی.. اسناد رای ارتش و دیوان عدالت مطالعه کردیم این اقا در زمان جنگ سرباز خط مقدم جنگ بوده.. سرباز ولایت مدار و مردم ایران اسلامی بوده. از این بیشتر نگدارید دردسر و عذاب بکشد . درمورد پرونده جانبازی ایشان ۱۴ درصدهدیه ایثار دارد. مدت دو سال در خط مقدم جنگ بود. برای ایشان غلامرضا نوروزی از جناب اقای دکتر اوحدی انتظار داریم که حضرتعالی ایثارگر و جانباز هستید اقدام خدا پسندانه صورت بگیرد.برای این برادر سرباز ایثارگر جانباز ارتش به نام غلامرضا نوروزی. جمعی از ایثارگر غرب کشور
به نام خدا
سلام بر تمام ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس. درود خدا بر شهدا جانبازان سپاه و ارتش چه آنهایی که شهید جانباز و ایثارگر شدند و بودن به خاک افتادن و خا‌ک و ابروی ما به دشمن تا دندان مسلح ندادند.پرونده این سرباز جانباز ارتش خواندیم. امیدوارم به کمک مسیولین مربوطه بنیاد شهید با مدارک قانونی که دارند پدیرش جانبازی ایشان اقدام خداپسندانه انجام بگیرد.مدارگ سند و اسناد و عکسهای ایشان رنگ و بوی شهدایی که با نارنجک برای تانکها و مزدوران دشمن بعثی خودش را در زمان ۸ سال دفاع مقدس اماده کرده است. درمورد حقش پذیرش و اقدام اجرایی فرمایید
ضمن تقدیر وتشکرمضاعف ازمسئولین ارجمند ودست اندرکاران گرانقدر فاش نیوز که بانهایت دلسوزی ،مشکلات ودرخواست های حانبازان عزیز رامنتشر می نمایند.
ذیلا"خدمات شایسته ای که ازجانباز غلامرضا نوروزی وهمچنین خانواده ی ارجمند ایشان سراغ دارم ،جهت استحضار مسئولین ذیربط وذیصلاح تقدیم میگردد.
ایشان دارای خانواده ای مومن ومتدین وبااصالت درشهر حمیل می باشد.
ازخانواده معظم شهدا می باشند پسرعمو وداماد ایشان بنام شهید علی نازار نوروزی درحین اخذ آرای ریاست جمهوری(شهید رجایی) به فیض شهادت نائل آمدند.
خانواده ای خیرومقید وانقلابی دارد.
ایشان علی رغم مطلع بودن ازجبهه وجنگ داوطلبانه وبا عضویت سرباز وظیفه به جبهه های جنگ ودرارتش ج.ا.ا خدمت مقدس سربازی راسپری نمودند.
مشارالیه قبل وبعد ازخدمت مقدس سربازی باعضویت بسیج فعال دراکثر ماموریت سپاه وبسیج حضورفعال داشته اند.
درحین سرقت مسلحانه ازبانک کشاورزی شهر حمیل که درطول روز انجام ومنجر به زخمی شدن نیروی سرباز نگهبان وزخمی شدن کارمند بانک مذکور گردید آقای غلامرضا نوروزی وتنی چند ازبسیجیان شهرحمیل داوطلبانه وارد عمل گردیده وبامشارکت مامورین انتظامی موفق به خلع سلاح سارقین ودستگیر نمودن آنان نمودند.(لوح تقدیر ف محترم انتظامی استان کرمانشاه به ایشان موید صحت موضوع فوق است.
علی ایحال با عنایت شرح الوصف فوق وهمچنین خدمات ارزشمند ایشان وخانواده گرامی شان وازطرفی مستندات موجود درخصوص جانبازیش که به تایید مراجع محترم ذیصلاح درارتش جمهوری اسلامی نیز رسیده است .
وهم اکنون قریب به 60 سال ازعمر بابرکت ایشان سپری گردیده
شایسته است که مسئولین گرانمایه دربنیاد شهید وامورایثارگران نسبت به درخواست این عزیز مساعدت لازم رامبذول و احقاق حق فرمایند.
باتشکر.
بنام خدا وباسلام ضمن ابرازهمدردی با رزمنده وجانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران جناب آقای نوروزی به بیان مشکلاتم که مشابه ایشان میباشدمیپردازم به امید اینکه به سمع ونظرمسئولینی برسد که بتوانند مشکل اینجانب وهمه رزمندگانی که مشکل مشابه دارند حل کنند.
احتراما باستحضار میرساند. اینجانب قاسم سنچولی بسیجی جانباز 20درصد جنگ تحمیلی اززاهدان بشماره کدملی 2030460923 متولد 1343 درتاریخ 98/11/17 درکمیسیون پزشکی بنیاد شهید استان سیستان وبلوچستان برای موارد متعدد مجروحیت ازجمله موضوع شیمیایی وسایر عوارض مربوطه بهمراه کلیه مدارک پزشکی شرکت نمودم بطوریکه درزمان برگزاری کمیسیون دکتر متخصص موضوع شیمیایی ازوضعیت بسیار بد اچ آر سی تی و وجود ندول درریه واسپیرومتری ام اظهار نگرانی وناراحتی نمود وعنوان نمود که توان تنفسی شما ازنصف یک ریه عادی هم کمتراست.این موضوع بهمراه تاییدیه شیمیایی از طریق کمیسیون بدوی وعالی سپاه که توسط بهترین متخصصین وامکانات بیمارستان حضرت بقیه الله الاعظم(عج) تهران به استناد مدارک موجود اچ آرسی تی واسپیرومتری وانجام چهار بار عمل قلب وسایر عوارض مثل چشم پوست و....... طی یک روند طولانی ومتعدد دوساله بررسی شده بود اطمینان پیداکردم که جانباز شیمیایی وعوارض مبتلا به آن شناخته شوم.که متاسفانه بعداز گذشت چندروز پس از برگزاری کمیسیون فوق مراتب بصورت پیامک مبنی براینکه درصد جانبازی شما همان 20 درصد تعیین گردیده وهیچ تغییری در درصد جانبازی شما ایجاد نشده وعوارض مربوطه منتسب به عوارض شیمیایی نمی باشد اطلاع رسانی شد.مع الوصف چرا باتوجه به طیف گسترده عوارض وضایعات شیمیایی واثرات طولانی مدت آن حتی انتقال به نسل بعدبطوریکه دوتن ازفرزندانم دچار بیماری تشنج ودوقطبی هستندونظر پزشک عضو کمیسیون اعزامی بنیاد وکمیسیون پزشکی بدوی وعالی سپاه مرکزوکمیسیون ماده 134 سپاه استان(یگان اعزام کننده) وهمچنین تایید احراز توسط کمیسیون احراز بنیاد شهید استان مجروحیت شیمیایی ام مورد تایید قرارنگرفته وهیچ درصدی به آن اختصاص داده نشده است. آیا معیار تشخیص شیمیایی بودن درکشور متفاوت است؟ ضمنا برای افرادیکه ازقبل جانباز نبودند بشرط تایید یگان اعزام کننده طبق ماده 87قانون جامع ایثارگران دربرنامه ششم کشور بنیاد شهید موظف شده درابتدا به این افراد پنج درصد جانبازی اعطا نماید ولی جانبازانی که از سایر موارد بغیر از شیمیایی درصد دارند به هیچ وجه علی رغم تایید شیمیایی توسط کمیسیون های پزشکی بدوی وعالی سپاه به تعداد زیادی از آنان هیچ درصدجانبازی نمی دهند.درصورتیکه می بایست مثل افرادیکه درصد ندارند حداقل پنج درصد جانبازی درابتدا داده شود ودرادامه با ارائه مدارک پزشکی درصدی که جانباز مستحق آن است به جانباز داده شود. خواهشمنداست دستورفرمایید موضوع بنحو مقتضی به اداره کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید مرکز وسایر مسولین بنیاد شهید بمنظورایجادواجرای عدالت منعکس واقدام قانونی صورت گیرد.
با تقدیم احترام قاسم سنچولی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi