شناسه خبر : 79271
یکشنبه 21 دي 1399 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درنقدعملکردموسسه اندوخته شاهد:

بگذاریدفرزندان شهید، سهام خود را مدیریت کنند

اگر اختیار سهام فرزندان شهید را به خودشان بدهند، دیگر موسسه اندوخته شاهد نمی تواند به عنوان سهامدار عمده محسوب شود و قیمت سهام را هر طور که دلش خواست بالا و پایین کند.

فاش نیوز - سال ها پیش زمانی که فرزندان شهید سن وسال کمی داشتند موسسه اندوخته شاهد، از فرزندان شهید وکالت گرفت. تا اینکه در حال حاضر همه مردم ایران دارای کد بورسی شده و بصورت آنلاین سهام خود را خرید و فروش می کنند.

بنده به عنوان فرزند شهید چندین بار از شرکت درخواست کرده ام تا سهامم را به پرتفوی شخصی نزد کارگزاریم انتقال دهد تا خودم در قیمت مناسب، سهامم را بفروشم اما شرکت ذخیره شاهد با این درخواست موافقت نمی کند.

چرا که اگر اختیار سهام فرزندان شهید را به خودشان بدهند، دیگر موسسه اندوخته شاهد نمی تواند به عنوان سهامدار عمده محسوب شود و قیمت سهام را هر طور که دلش خواست بالا و پایین کند.

در حال حاضر شرایط به گونه ای است که اگر فرزند شهیدی بخواهد سهامش را بفروشد، خود موسسه اندوخته شاهد، سهام او را می خرد، اما همان لحظه پول را به حساب او واریز نمی کند و حتی مشخص نیست چه زمانی پول آن را بدهند!

بعضی از فرزندان شهید زمانی که قیمت سهام در بالاترین قیمت بود درخواست فروش دادند، ولی شرکت سرمایه گذاری شاهد به آنها پول نداد. به نظر می رسد شرکت می خواهد قیمت سهام کلی پایین بیاید بعد به قیمت پایین سهام آنها را خریداری کند.

اگر این وکالت لغو شود خود فرزندان شهید سهام خود را مدیریت خواهند کرد و با قیمت مناسب می فروشند و حتی همان لحظه فروش، پول آنها پرداخت خواهد شد.

در ضمن بیش از 20 سال است که موسسه اندوخته شاهد، به طور عمد قیمت سهام را پایین نگه داشته است تا سهامداران از پایین بودن قیمت سهام و بی ارزش شدن آن خسته شوند و در قیمت پایین سهام خود را دو دستی تقدیم موسسه کنند.

gardashpoor

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi