شناسه خبر : 80099
پنجشنبه 18 دي 1399 , 17:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره‌ی تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی- آزمایشی

حسام محمد -  با سلام و احترام؛ دو صد گفته چون نیم کردار نیست. ما ایثارگران عضو هیئت علمی(پیمانی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور خواهشمندیم که در کمیته‌ی ایثارگران نسبت به تبدیل وضعیت ما از پیمانی به لااقل رسمی- آزمایشی تدبیری اندیشیده شود.

در حال حاضر برابر بخشنامه‌ی صادره از وزارت علوم، برای کارمندان ایثارگر که دارای مدرک تحصیلی دکترا هستند و حتی بیش از 10 سال سابقه‌ی کار اداری دارند و تا کنون از کلاس درس و پای تابلوی درس تجربه‌ای ندارند به بهانه‌ی استفساریه‌ی ماده 87 تبدیل وضعیت به هیئت علمی رسمی قطعی انجام می پذیرد.

امّا برای ایثارگرانی که عضو هیئت علمی (پیمانی) در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی هستند و بعضاً بیش از 5 سال یا بیشتر سابقه‌ی عضویت هیئت علمی پیمانی را دارند و درصد جانبازیشان هم از 25% بالاتر است، همچنین سوابق حضور جبهه‌ی بسیجی داوطلبانه‌ی بیش از یک سال و بالاتر دارند، صرفاً به خاطر داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، آن‌ها را تبدیل وضعیت به رسمی - آزمایشی نمی‌کنند. در صورتی که در خود آیین‌نامه‌ی استخدامی اعضای هیئت علمی، برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به صراحت جهت تبدیل وضعیت این ایثارگران شرایطی ذکر شده است.

متأسفانه به خاطر عناد و لجاجت با این قشر ایثارگر که در مقطع زمانی سال‌های دفاع مقدس به فکر حفظ دین، انقلاب اسلامی، و امنیت و آسایش هم‌وطنان خود بودند و فرصتی برای تحصیل واخذ مدرک دکترا نداشتند، اکنون با این برخوردهای ناعادلانه مواجه هستیم.

بار دیگر از نمایندگان محترم خواهشمندیم فکری به حال تبدیل وضعیت ما هم بنمایند. با تشکر

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi