شناسه خبر : 81632
یکشنبه 08 فروردين 1400 , 08:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نه پول داریم نه سلامتی!

سرباز ج فراموش شده - تیر و ترکش خمپاره هم اعصاب و روان ما را به هم ریخته و هم با پای مصنوعی و ترکش هایی در بدن، مستاجر هم که باشی شد دنیا برایت تنگ می شود.

درحال حاضر باید دو چیزداشته باشی، تن سالم و پول!

تصورکنید بر کسی که هر دوی اینها را ندارد چه می‌ گذرد.

خودتان می گویید جانبازان شهیدان زنده اند! پس چرا تازنده ایم به داد ما نمی رسید؟ واقعا درحق ما جانبازان ظلم شده و بنده با پای مصنوعی و ترکش هایی در بدن  و مشکلات اعصاب روانی که دارم جانباز زیر هفتاد درصد هستم. واقعا چرا به جانبازان زیر۷۰ درصد  اهمیتی داده نمی شود؟ هرقانونی که می آید می گویند برای جانبازان هفتاد درصد هست، پس گناه ما چیست که ۷۰ درصد نشدیم؟

آیا ما همسر و بچه نداریم و آیا ما زجر و سختی و بدبختی و مشکلات مالی نداریم؟

ناراحت نیستم از اینکه خدمات به جانبازان ۷۰درصد می دهند و اگر دنیا را هم به آنها بدهند باز هم کم است، ولی بحث من این است چرا جانبازان زیر۷۰ درصد باید اینقدر زجر بکشند؟ چرا کمیته امداد و بهزیستی برای افراد تحت پوشش خود به صورت رایگان خانه درست می کنند، اما بنیادشهید فقط یک وام مسکن می دهند و تا ریال آخر آن را پس می گیرند؟ ای کاش لااقل ازدواج نمی کردم و آنها را اسیر خودم نمی کردم!

جانبازان واقعی همسران جانبازان هستند که خیلی سختی می کشند، ما جانبازان جلوی توپ و تانک ایستادگی کردیم و شما در حق ما چه کرده اید؟ حرف مردم راتحمل می کنیم و دم نمی زنیم.

  مردم خیال می کنند بنیادشهید هر آنچه را که ما بخواهیم به ما می دهد. واقعا از این وضعیت خسته شدیم، درحق ما ظلم ستم شده است. به خیلی از مسیولان نامه داده ام اما جوابی نگرفته ام.

به داد ما برسید!

اینستاگرام
سلام دوستان عزیز واماسزباز ج شما ها تا کی مخواید خواهش کنید بنده هم مثل شما هستم
شما که میدانید دولت دراین کشور دشمنی جز ایثارگر ورزمنده ندارد
ودر ثانی با این حرفا میشه حق گرفت؟
هر گز ۳۵ سال با این همه سرمایه کشور میشد برای همه نیازمندان خانه ساخت ولی دریغ از یک واحد اگرم کاری شده برای اقوام وپارتی داران وکسانیکه
پرونده سازی کردن وجبهه هم نرفتن
بعضی اقایان ومسئولان بنیاد طی ۳۰ سال متر سک وشریک دشمن مابودن
وریاست کردن ورفتن
در این کشور فقط با بی ابرویی وتجمع در خیابان میشه به حق رسید در غیر این صورت حقت را مثل حق رزمندگان با مصوبه وبند وتبصره قورت میدن
جانباز 70 در صد یعنی چوب دو سر سوز ...!
تحمل درد و قضاوت باطل ...!
تنها قاضی عادل ، خداوند متعال می باشد ...!
ما فقط به رضای او نیازمندیم ...!
خداوندا ، ما را دریاب ، همین !!!
ضمنا"سال نو خجسته
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi