شناسه خبر : 83276
پنجشنبه 20 خرداد 1400 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رای ایثارگران، انتخاب رئیس جمهور انقلابی

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، مهمترین پیام انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی و ولایی عنوان کرد...

فاش نیوز - سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، مهمترین پیام انتخابات ریاست جمهوری را انتخاب یک رئیس جمهور انقلابی و ولایی عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور جامعه ایثارگری در صحنه های مختلف کشور و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: جامعه ایثارگری در چهار دهه گذشته نشان داده است که هر جا به حضور آنها نیاز باشد ایثارگرانه حضور خواهند داشت و از نظام و دستاوردهای آن با جان و دل حمایت خواهند کرد.

 نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس که خود از جانبازان شیمیایی است و همیشه کپسول اکسیژن را به همراه دارد، با  تشریح وضعیت موجود کشور و شرایط منطقه ای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را حاوی پیام اقتدار، همبستگی، ایثار و فداکاری ملت ایران برای بیگانگان دانست و اظهار داشت:

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بسیار مهم است و دو پیام مهم دارد. یک پیام اینکه ما یک رئیس جمهور انقلابی، جهادی، ولایی و کارآمد برای کشور در روز ۲۸ خرداد را انتخاب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پیام دوم انتخابات ریاست جمهوری و شوراها این است که حضور مردم در پای صندوق‌های رای، خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود؛ چرا که آنها باید بدانند ما در برابر فرامین رهبر انقلاب و طبق مسئولیتی که در تعیین سرنوشت خود داریم در پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهیم کرد.

 نماینده مردم اردبیل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، انقلاب دیگری برای کشور خواهد بود و به خصوص این موضوع برای خانواده‌های ایثارگران، جانبازان، آزادگان، خانواده شهدا و رزمندگان بی اندازه مهم است و به نظر من این دوره از انتخابات نسبت به دوره های قبل بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 سخنگوی فراکسیون ایثارگران تاکید کرد: ایثارگران مانند همیشه در سیزدهمین دوره انتخابات حضور یافته و اثبات خواهند کرد که همانند گذشته پای صندوق های رای حضور موثری دارند و فردی لایق توانمند و ولایی را برای تمشیت امور کشور انتخاب خواهند کرد.

 عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: ایثارگران بخش بزرگی از جامعه تأثیرگذار در کشور را تشکیل می دهند. بنابراین در موضوع انتخابات، به دنبال این هستند که رئیس جمهوری از جنس خود، انقلابی، جهادی و ولایی انتخاب کنند؛ در نتیجه این تعامل دو طرف است و جامعه ایثارگری باید به حق و حقوق خود و مطالبات بر زمین مانده دست یابد.

بر این اساس رئیس جمهور منتخب در آینده باید به همه اقشار کشور و به خصوص ایثارگران توجه جدی داشته باشد.

پایان/

اینستاگرام

...

هر کس اگر ذره ای به رزمندگان رسیدگی می کرد.

امروز رای بچه های جبهه و جنگ را داشت .

حیف

و صد هزاران حیف

...
چرا من این همه از تخلفات موسسه اندوخته شاهد حرف میزنم گوشی بدهکار نیست از فاش نیوز کمک میخاهم

...

انقلابی
یعنی

رئیسی

...

...

این سیل نقدینگی که به جیب تان
سرازیر شده است .

قدر ۲۵ % و بالاتر را بدانید .

و سکه و ارز نخرید .

و در کشاورزی و صنعت سرمایه گذاری کنید .
و در آب .

زیر ۲۵ % و بالاخص ۵ % هم
شاید
قرنی دیگر
در خواب بینند ؟!
و در دولتی دیگر
قرنی دیگر .

...

...

...

در همه وقت

بالاخص بعد از هر نماز

به وقت دعا

۵ % را بیاد آر

که چه مظلومند

بدون حقوق

فقیر

آنوقت است که خوشبختی را

و دارا بودن را

قدر بشناسی

قدر بشناس

و

خدا را

شاکر باش

آنچنان که من شاکرم

...

...

مثبت + ۱۸

بخشیدم

زیر ۲۵ % ممنوع : نخواند .

مثبت ۲۵ % .

جگر گوسفند و دل و قلوه تازه نیم کیلو ۹۰ هزار تومان.

جگر گوساله و قلوه تازه نیم کیلو
۷۰ هزار تومان.

هر روز فروشگاه رفاه .

...

...

۱۵ سال پیش که دولت از طریق استانداری ها فراخوان داد که رزمندگان یک سال در جبهه را ثبت نام کنند که حقوق بدهند :
من هم شروع به تبلیغ حمایت از رزمندگان کردم .

یک نفر که خودش را حامی جا زده بود سایت درست کرد و فراخوان داد و امضاء جمع می کرد و چند بار با من تماس گرفت که حمایتش کنم که :

همه حتی اگر یک روز در جبهه بودند
و تمام مردم غرب کشور باید حقوق رزمنده ای بگیرند .

یعنی چی .

یعنی اینکه این شخص بجای اینکه دشمنی خودش را نشان بدهد :
در سایه با رزمندگان جبهه دشمنی می کرد و از این طریق می خواست به طرح حمایت از رزمندگان ضربه بزند .

و طرح ۱۰ سال به تعویق افتاد .

و امروز هم بعضی از بالای ۲۵ % نا خواسته و بیخودی با حقوق گرفتن جانبازان ۵ % و زیر ۲۵ % مخالفت می کنند .
که اصلاً ربطی به آنان ندارد و بیخودی دشمنی می کنند .
زیرا از آنان که پول نمی گیرند به ۵ % و زیر ۲۵ % بدهند .

...


...
شما (مجلس انقلابي) عرضه نداشتيد موضوع پيش پاافتاده ي معافيت مالياتي رزمندگان شش ماه به بالا را تصويب كنيد حالا از كجا آمده ايد كه براي رزمندگان تعيين تكليف مي كنيد مگر كي هستيد نكند قيم رزمندگان هستيد؟
ضمن تشكر از مديران محترم فاش نيوز بابت انعكاس اخبار خواهشمندم نظرات ذيل اخبار و گزارشها را به اطلاع آقايان برسانند.
ما ازفراکسیون ایثارگران مجلس انقلابی انتظارداشتیم دراین یکسال به وظایف نظارتی و همچنین اصلاح برخی مصوبات ایثارگران اهتمام لازم مبذول میفرمودند، البته که دولت دوازدهم اراده قلبی برای به سرانجام رسیدن قانون جامع خدمترسانی به ایثارگران را نداشت، و فعالیت جندماه اخیربنیادشهیدهم بخاطرحضورآقای اوحدی بود و الحق و والانصاف دراین مدت کوتاه خوب درخشید البته اگرمجموعه دولت هم باایشان همکاری میکردندیقینا ثمرات آن نصیب جامعه هدف میشد اما ظاهرا آثارش رابایددردولت سیزدهم شاهدباشیم. وجودیک دولت جوان انقلابی حتماکارسازخواهدبود وقتی مجلس انقلابی و قوه محترم قضائیه پرکار هم دست بدست هم داده و امورات نظام وکشوررا آنطورکه توقع میرود پیش ببرند البته کاستیها و کم کاریهای هشت سال اخیررا هم بایدجبران کنند. دراین میان نسبت به ادای دین درقبال خانواده معظم شهدا و ایثارگران آزاده وجانباز بایداهتمام ویژه بخرج دهند زیرا این ایثارگران درسنین پیری قدم گذاشته و مشکلاتشان مضاعف گشته و بیماریها وصدمات روحی و جسمیشان افزونتر ، و می طلبد که محموعه بنیادشهیدوامورایثارگران و مسئولان مربوطه درستادکل نیروهای مسلح خصوصا معاونت ایثارگران ستادکل باایجادهماهنگی یکباربرای همیشه این کاستیها را حل کنند و کاری برای بعد نیفتد زیرا هر روزشاهدپرکشیدن تعدادی ازجامعه ایثارگری هستیم و اگردیرشود دیگراثرمطلوب رالزدست میدهد.امیدواریم دولت انقلابی سیزدهم باهمکاری مجلس انقلابی یک تصمیم انقلابی و همت جهادی برای حل کامل و دقیق مشکلات ایثارگران اتخاذفرموده و ادای تکلیف نمایند. ان شاءا...
جانبازان ۲۰درصد والله خجالت بگشیدما رفتیم سربازی حفظ وطن خوب قیمت من اینجور شد مجروح شدم تو بدنم حداقل ۵۰ عدد ترکش هست من نرفتم که دوزید می روم کمیسیون دکتر نگاه نمیگنی که برام چه شده میگی خوش آمدی برو ولله مسئول درده بگم مگر گوشی شنوا دارد شرمنده خانواده محترم هستم به قرآن قسم غریبیم والله توی ایران عدالت نیست اقا بس چجوری بگم به که بگم رزمنده دفاع مقدس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi