شناسه خبر : 83581
چهارشنبه 02 تير 1400 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حرکت جهادی دولت انقلابی متضمن استیفای حقوق ایثارگران است

باید عقب‌ماندگی‌ها و حالت رکودی که در جامعه ایثارگری وجود دارد، با یک حرکت جهادی، روحیه انقلابی و همت بالا، برطرف شود...

فاش نیوز - دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی خواستار حرکت جهادی برای رفع مشکلات و استیفای حقوق ایثارگران در دولت آینده شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، با تبریک ایام دهه کرامت و تقدیر و تشکر از حضور مردم در پای صندوق‌های رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار داشت:

سعی ما بر این است که با استقرار دولت انقلابی، انتظارات برحق مردم برآورده شود؛ ضمن اینکه باید از مردم به خاطر حماسه بزرگ حضور در پای صندوق‌های رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تقدیر و تشکر کنیم.

وی اضافه کرد: مردم پای صندوق‌های رای آمدند و همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کردند. اما نکته اصلی این است که پیام حضور، یک پیام بسیار مهمی است که دولت انقلابی باید معیشت، مسکن‌ و تولید داخلی را به‌طور جدی در اولویت اول خود قرار دهد.

نماینده مجلس یازدهم در ادامه متذکر شد: رئیس جمهور منتخب و دولت آینده باید قشر آسیب‌پذیر جامعه و به خصوص جامعه ایثارگری را در اولویت خروج از تنگناهای معیشتی، در تصمیم گیری خود قرار دهد. همچنین باید از استعداد جوانان در جامعه ایثارگری که بسیاری از آنها را نخبگان تشکیل می‌دهند، در تولید و رفع موانع اقتصادی، اجتماعی و معیشتی به نحو احسن استفاده شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها توجه ویژه به ایثارگران در دولت سیزدهم را مورد تاکید قرارداد و افزود: جامعه بزرگ ایثارگران شامل خانواده عزیز شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان می‌شود؛ چراکه این عزیزان در سختی‌های نظام همواره در خط مقدم دفاع از نظام بوده و هستند و خواهند بود.

وی یادآور شد: دولت انقلابی باید بیش از گذشته به جامعه ایثارگری ارزش قائل شود و در بحث معیشت، مسکن، اشتغال، فرزندان ایثارگران، این قشر آسیب پذیر، مورد توجه قرار گیرد. اگر چه مصوبات مجلس، مصوبات خوبی برای ایثارگران بوده است، اما ان‌شاءالله دولت انقلابی بعد از استقرار، اولویت خاص خود را رسیدگی به این امور قرار دهد تا توجه ویژه‌ای به ایثارگران و جامعه ایثارگری شود.

دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مورد تشکیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیش از استقرار دولت سیزدهم، اظهار نظر کردن می‌تواند بر مبنای حدس و گمان باشد؛ اما ان‌شاءالله در ماه‌های آینده، پس از روی کار آمدن دولت انقلابی، شاهد تحولات چشمگیری در ارائه خدمات به اقشارآسیب‌پذیر و به خصوص ایثارگران باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: به هر صورت باید عقب‌ماندگی‌ها و حالت رکودی که در جامعه ایثارگری وجود دارد، با یک حرکت جهادی، روحیه انقلابی و همت بالا، برطرف شود؛ تا ان‌شاءالله حقوق جامعه ایثارگری محقق شود.

 

اینستاگرام
سلام خدمت دوست عزیزمان چرا در مورد مشکلات بنیاد سراغ دولت میروید بنیاد مگه کم دارد مثال میزنم عمران و توسعه شاهد زیر مجموعه شرکت شاهد است اگر واقعا همین یک شرکت را به بخش خصوصی بدهند یا بفروشند براورد کرد ه اند 3 میلیارد دلار زمین دارد باه دلار چرا همش برای ایثارگران گدایی از دولت میکنید اگه بلدید همین تک شرکت را بفروشید به والاه تمام مشکلات ایثارگران حل میشود دنبال چه چیزی هستید اگه قدرت دارید بجای حرف بون عمل دنبال این چیزها در داخل بنیاد باشید که به دست ناهلان افتاده 3 میلیارد دلار

...

در یک حرکت جهادی.

رزمندگان و
جانبازان بالاخص ۵ %
جبهه و جنگ را
مردم درجه ۲ تشخیص دادند .
و از حقوق و معیشت محروم کردند.
که فقیر بمانند .
و فرهنگ ایثار و شهادت تعطیل بشود.

انشاالله که در مجلس بعدی
رزمندگان و جانبازان ۵ % هم

شهروندی درجه یک ایران بشوند.

و حقوق دایمی مکفی همیشگی بدون
تبعیض و اما و اگر ۸ ملیون تومانی بگیرند .

انشاالله.

تا شهروندی درجه یکی .

انشاالله .

...
بانک دی و بیمه دی را منحل کنید و با فروش ساختمانهایش دهها هزار میلیارد ت پول جمع میشه و به جانباز معسر میشه ماهی ده میلیون داد
کف در صد جانبازی را باید 25 درصد کنند و بالاتر را درصد بندی کنند.کمک معیشتی را تبدیل به حقوق کنید.با حقوق ماهی 2 میلیون و دویست هزار تومان اصلا نمیشه زندگی کرد. فقط می شود زنده ماند.قانون ششم توسعه در باره ایثارگران به طور کامل توسط دولت اجرا شود.بیمه تکمیلی دی شامل بیمه دندانپزشکی و عینک هم بشود. بیمه دی با بیمارستان هایی که لغو قرارداد کرده است دوباره قرارداد ببندد.برای جانبازان زیر 25 درصد هم طبق قانون بلیط مترو و اتوبوس یک ساله صادر شود.مدت حضور جبهه برای بعد از قطعنامه 598 را درمناطق عملیاتی را شامل نیروهای داوطلب مردمی و بسیجی هم بکنید.وام خرید مسکن که اندازه رهن یک خانه هم نیست افزایش بدهید که بشود واقعا یک خانه 30 متری خرید. یا دولت در پرند و پردیس خانه هایی برای ایثارگران بسازد و بدون آورده اول(برخی ایثارگران هیچ پولی و پس اندازی ندارند) به انها داده و به صورت اقساطی از حقوق آنها کم کند.سهمیه استخدامی ایثارگران به صورت واقعی اجرا تا هیچ ایثارگری برای نان شب محتاج نباشد. چون با کمک معیشت 2 میلیون تومان چطوری میشه زندگی کرد وقتی که خود دولت اعلام کرده درآمد زیر 10 میلیون در ماه زیر خط فقر هستند ایثارگران زیر خط مرگ رفته اند.معافیت مالیاتی ایثارگران شامل مشاغل آزاد هم مانند کارمندان دولت ایثارگر بشود. چه بسا که به علت کرونا بسیاری از مشاغل آزاد آسیب جدی دیده و درآمدی ندارند.
سلام ، عاقبت پس از سالها دولت انقلابی برای ادامه مدیریت کشور انتخاب شد تا به تمام جهان بگوییم هر وقت انقلابی عمل کردیم موفق تودیم و هر وقت از ارمانهای انقلاب فاصله گرفتند دچار مشکلات زیادی شدند در خصوص توجه ویژه دولت آینده به ایثارگران بخصوص ایثارگران شاغل باید عرض کنیم نیروهای انقلابی اعم از بسیجیان و جانبازان در محل کار مورد اذیت و آزار لیبرالها قرار داشتند و در امور ایشان بسیار کارشکنی کردند لیکن نیروهای انقلابی همچنان مقاومت کردند و سنگر انقلاب و خدمت به مردم را حفظ کردند لذا توجه ویژه به نیروهای انقلابی نیازمند اراده انقلابی میباشد تا سالها کارشکنی و ازار و اذیت جبران شود.
با سلام خدمت اقای حدادی
از اینکه مقداری بفکر رزمندگان هستی متشکریم ولی تا زمانی که کل رزمندگان را ایثارگر با یک درصد جانبازی پایه تلقی نکنند هیچ خدمتی به ایثارگران نکرده اند تقسیم بندی رزمندگان به سه ماه و شش ماه و غیر علاوه برتبعیض باعث تفرقه بین رزمندگان و همچنین از بین بردن انگیزه جهاد و شهادت می گردد مگه نه اینکه اول باید رزمنده یک روز رزمندگی وجودداشته باشد تا جانباز یا شهید شود و اگر هیچکدام نشد دیگر از همه مزایا محروم می شود .از دولت اینده و مجلس انقلابی انتظار می رود که قانون ناقص ایثارگری اصلاح و برای کل رزمندگان کامل کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi