شناسه خبر : 84609
دوشنبه 18 مرداد 1400 , 12:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخنی با مشاور بنیاد شهید در امور جانبازان!

آقای پرکره بخوبی می داند که در زمان انتصاب خودش به سمت رییس موسسه ایثار (باحفظ سمت مشاور رییس) چگونه فشارهای درون سازمانی و حتی بیرونی باعث استعفایش از موسسه ایثار (در نزدیک به یک ماه) شد و آقای اوحدی حتی توان مقابله با فشارهای وارده برای برکناری اش از این سمت جدید را نداشت...!

فاش نیوز - به دنبال گفت‌وگوی مشاور بنیاد شهید در امور جانبازان با خبرگزاری تسنیم، با عنوان «درخواست ایثارگران برای ابقای اوحدی در دولت جدید» چند موضوع اذهان ایثارگران را مورد اذیت قرار می دهد و شائبه هایی در اذهان جانبازان و ایثارگران ایجاد می کند.

نخستین مسئله این است که جناب پرکره که خود جانباز نخاعی و ویلچری می باشند، طبیعی است به عنوان کسی که حُکم مشاورت از ریاست عالی بنیاد شهید (چه در زمان آقای زریبافان، مرحوم شهیدی محلاتی و آقای اوحدی) داشته و دارند، از جایگاه و منصب رییس خود که بالطبع دفاع از مقام و منصب خود می باشد دفاع کند، واین موضوع به هیچ وجه نادیده گرفتن زحماتی که وی در این پُست قانونی برای خدمات رسانی نه فقط به جانبازان، بلکه شنیدن صدای خاموش ایثارگران و حتی جانبازان بدون درصد و زیر 25 درصد نیست.

در ثانی شخصی در جایگاه اداری و مسئولیت در بنیاد شهید چرا باید از طرف "ایثارگران" از رییس دولت سیزدهم درخواست نماید تا رییس مافوقش را در سمتی که در دولت گذشته داشته ابقاء کند؟!

حال بگذریم از موفقیت های نسبی و وعده و وعیدهای داده و نداده جناب مهندس اوحدی در مدت زمان یک ساله مسئولیت که در رسانه ها بازتاب داشته است؛ چرا که پرداختن به این موضوع در حوصله این مقال نیست.

مطلب بعدی این است که آقای پرکره نه به عنوان یک مقام مسئول در بنیادشهید، بلکه به عنوان جانباز ویلچری 70% چطور به این نتیجه رسیده است که به نمایندگی از سوی جامعه بزرگ ایثارگران با یک خبرگزاری مصاحبه کند و خواستار ابقاء و یا حتی درخواست انتصاب فردی دیگر در بنیاد شهید شود؟

آقای پرکره بخوبی می داند که در زمان انتصاب خودش به سمت رییس موسسه ایثار (باحفظ سمت مشاور رییس) چگونه فشارهای درون سازمانی و حتی بیرونی باعث استعفایش از موسسه ایثار (در نزدیک به یک ماه) شد و آقای اوحدی حتی توان مقابله با فشارهای وارده برای برکناری اش از این سمت جدید را نداشت! حال چگونه است از ابقای شخصی سخن به میان آورده است که نتوانسته از حکم صادر شده برای آقای او دفاع کند و این ضعف مدیریت در بالاترین مقام بنیاد شهید باعث شد که در نزدیک به یک ماه آقای پرکره مجبور به استعفا بشود! به راستی این مدل مدیریت را چه می توان نامید؟!

جهت اطلاع جناب آقای پرکره عرض می شود، و می دانیم که خود می دانند، مهندس اوحدی با خدمات نسبتا خوب و نه مطلوب، در مدت یک سالی که در بنیاد شهید مشغول به کار شد، بیشتر مدیران ارشد و میانی بنیاد را برکنار کرد و این اتفاق روزنه امیدی در دل ایثارگران به وجود آورد که با یک خانه تکانی حسابی در مجموعه مدیریتی بنیاد شهید روبرو خواهند بود، ولی متاسفانه در نیمه راه، از ادامه این حذف و برکناری مدیران( شما بخوانید رانت خواران) بازماند و به علل مختلف توان رویارویی با اشخاصی که ضعف مدیریتشان در بنیاد باعث مشکلات عدیده بیمه ای، درمانی، تهیه و توزیع بموقع لوازم مصرفی و توانبخشی و حتی یک ویلچر ساده عاجز است.

این نوع مدیریت ضعیف را بگذارید کنار ضعف مدیریت در بی کفایتی برخی افراد مسئول در بنیاد که از پیگیری مطالبات قانونی، ارائه لوایح و تصویب مشکلاتی که سال ها در معاونت تسهیلات بنیاد شهید نسبت به قشر ایثارگر، با آن روبرو بوده است، شانه خالی کرده و صرفا با سوء استفاده از رانت سال ها مسئولیت خویش در بنیاد، برای خود درصد بالای جانبازی دست و پا کرده است و هیچ رزومه قابل اعتنایی در پرونده اداری وی وجود ندارد.

جناب پرکره عزیز حتما می داند که در شرکت ها و موسسات اقماری بنیاد شهید اتفاقات ناخوشایندی رُخ داده که البته باید توسط نهادهای بازرسی، نظارتی و قضایی مورد پیگیری و پیگرد قرار گیرد؛ ولی آنچه آزار دهنده است، به قول رییس موسسه اقتصادی کوثر، بخشی از این مجموعه ها به حیات خلوت آقازاده ها، مسئولین بی کفایت و ... تبدیل شده اند که بشدت با اعصاب و سرمایه مادی و معنوی خانواده های معزز شهیدا، جانبازان و ایثارگرانِ (با پرونده و بی پرونده) بازی شده است و فساد و رانت بازی و رانت خواری فراوانی در پس پرده بعضی از شرکت ها و موسسات اقتصادی وابسته به بنیاد وجود دارد. این درحالیست که جناب آقای اوحدی نتوانسته است در تغییر این نگاه(حیات خلوت) حذف و برکناری اعضای هیئت مدیره و مدیران آنها، اقدامی صورت دهد. البته شاید به دلیل ضیق وقت بوده و اینکه نزدیک به یک سال از مدت مدیریت ایشان گذشته، نتوانسته ( و نه نخواسته اند) به این حیطه ورود کند!

مطلب بعدی این است که جناب رییس بنیاد شهید با رویکرد جدیدی که طی یک سال گذشته در پیش گرفته است که البته بسیار کار ارزشمندی محسوب می شود، با سفر به همه استان ها و دیدار و گفت و گوی رودر رو با ایثارگران، سعی در حل مشکلات آنها داشته است. ولی جناب مهندس اوحدی هیچگاه توضیحی در باره نتیجه این سفرها، انعقاد قرارداد و تفاهمنامه های بسیار با مسئولین استانی و کشوری و پیگیری آنها و مشکلاتی که از منظر جامعه ایثارگران، اظهر من الشمس می باشد، نداده است. آیا جز این است که زحمات و امضای تفاهمنامه هایی که منتج به نتیجه نگردیده، نتیچه ای جز اینکه ما تصور شود نمایشی بوده» داشته است؟

در پایان عرض می شود به شخصه با عملکرد جناب رییس در یک سال گذشته مشکلی ندارم ولی هر شخصی که در افضل بنیادها مسئولیت می پذیرد باید بداند که کم کاری، فساد و ... در مجموعه مدیریت های بنیاد پذیرفتنی نیست و باید رییس جدید با نگاه عمیق و کارشناسانه به مشکلات ایثارگران که دیگر به معضل تبدیل شده است، کار را پیش ببرد و البته قوانین بسیار برزمین مانده در حوزه ایثارگران را با تلاشی مضاعف به سرانجامی نیک برساند.

با توجه به سن و سال ایثارگران و جانبازان،دیگر جای هیچگونه اهمال و کوتاهی نباید باشد و جهادی باید که عمل کرد.

یا علی

| محمدرضا عسکری

اینستاگرام
خوشم اومد آفرین ، زبلی ، نظرمنم همین بود که سانسورش کردی
اول باید خود پرکره بره پشت بندش اوحدی تا آخر ...
کلاً با همه توضیحات موافقم
ایشان از طرف من حرف نزند

زیرا جانبازان عزیر ۵ % حقوقشان بسیار ناچیز است.
و همه حقوق ها در ۱۴۰۰ دو برابر شد
الا جانبازان ۵ % و زیر ۲۵ % .
بیدار شوید و مسلمان شوید
ای بی خبران از فقر .
و باید کسی دلسوز و شجاع از بچه های جبهه و جنگ دفاع کند .
درود و هزاران درود به جانباز دکتر حمید علی صمیمی عزیز
و کارمندان عزیز بنیاد شهید
با سلام خدمت دوست و جانباز گرامی جناب آقای عسگری ؛
برادر بزرگوار گوشه ای از در و رنج و آلام ایثارگران را که توسط مدیران پشت میز نشین و بی درک نسبت به ایثارگران را فرمودید ،
انشالله گوش شنوایی باشد و در دولت جدید در بنیاد شهید، شاهد حضور مدیران دلسوز و انقلابی و از همه مهم تر ؛
شاهد حضور مدیران درد آشنا نسبت به درد و رنج ایثارگران باشیم .
سلام بفرمائید در این مدت آقای اوحدی چه کاری برای ایثارگران انجام داد که از این به بعد میخواهد بدهد ایثارگران عزیز آیا واقعاً در این روزگار به این افتضاحی باید بنیاد به یک فرزند جانباز معلول 23 ساله ماهانه672000 تومان بدهد خداوکیلی با این مقدار پول کدامین مشکل این فرزندان ایثارگران را میشه حل کرد به بنیاد شهرکرد هم مراجعه میکنیم می‌گویند تصمیم مسوولان بنیاد میباشد کاش ما را تیر باران میکردند تا راحت شویم
درود و سلام خدا بر جانباز عسکری که با شجاعت و جسارت و البته به زیبایی حرف ایثارگران و جانبازان را بدون اغماض و به زبانی صریح بیان کردند.
بنظر می رسد بعضی از دوستان همانطوری که از رانت استفاده کرده و در آسایشگاه تخت رزو کرده اند با توجه به اینکه جانبازان دارای زخم بستر نمی توانند از این رابطه و رانت استفاده کنند حق دارند چنین قضاوتی راجب به جانبازی که جز خدمت به همنوع و سختی برای خودش کاری دیگری نکرده داشته باشند فارغ از اینکه اوحدی بماند یا برود !!!
از شرکت متد کسی اطلاعاتی داره!!!!!
هنوز برای ایثارگران مشخص نشده سازمان اقتصادی کوثر بازوی اقتصادی بنیاد هست یا نه اگر هست درآمدش کجا صرف میشود !!؟
این تراست اقتصادی اگر میخواست براحتی میتوانست حداقل در این وانفسا مشگل واکسن کرونای ایثارگران را برطرف کند یا بخشی از مشکلات معیشت آنهارا در یک قلم شرکت مرغ زربال متعلق به این سازمان پیچیده است که مدیرش ادعا دارد که میتواند مرغ مصرفی کشور را تامین کند و اقلا دهها بار بنده در روزنامه ها دیده ام که املاک مازاد بر نیاز خود را به مزایده گذاشته است این سازمان بزرگترین سهام دار بانک دی میباشد و خیلی امکانات دیگر از قبیل هتل ها و مکان های تفریحی که هیچ توضیحی در مورد درآمدهای آن طی چهل سال گذشته داده نشده و هر کس پایش به این تشکیلات زرسالار رسیده آنجا را با هیچ جای دیگر عوض نکرده . واقعا چرا باید اینطور باشد
سلام عرض ادب تاجایی که دوستان می‌توانند از همکاران دو لت روحانی هیچکس نبایددرهیچ پستی بمانندچه برسدبه آقای اوحدی بقول اون جانبازبزرگوارمافرمودنداوحدی چکاری برای جانبازان انجام داده همه جانبازان گرفتارندجزعده معدودی که از بستگان ونورچشمی هاشون آقای اوحدی وهمه معاونهاشم بایدبرن اصلا پشت سرشوهم نگاه نکنندیک فردشایسته ودردآشناوبی ادعابایدبیادبنیادرا اداره کنه والا دربنیادراتخته کنندوسلام
بنده درسته جانباز ۷۰ درصد نیستم
اما با ۵۰ درصد جانبازی و ۴۲ ماه اسارت و تقریبا آقای پرکره رو سالهاست می شناسم اینطور که نوشتید نیست واقعا بتمام معنی یک آزاده ست بنده چون از نزدیک در جریان بودم و هستم .
اونجا که نوشتید (طبیعی است به عنوان کسی که حُکم مشاورت از ریاست عالی بنیاد شهید (چه در زمان آقای زریبافان، مرحوم شهیدی محلاتی و آقای اوحدی) داشته و دارند، از جایگاه و منصب رییس خود که بالطبع دفاع از مقام و منصب خود می باشد دفاع کند)
نه اینطور نبوده و نیست
چون هم با آقای زریبافان و هم مرحوم شهیدی بخاطر دفاع از حق وحقوق جانبازان به مشکل و اختلاف خورد استعفا داد و بشدت هم برخورد کرد
همین الان هم در دفاع از جانبازان با معاونین و مدیران برخوردهای چکشی و خیلی تندی دارد.
زود قضاوت میکنید و
آخرت خود را به خطر نیاندازید
با سلام خدمت این ایثارگر عزیز ،جناب آقای نظری
واقعیت نوشته جناب عالی یه مقداری جای سوال دارد !
چون شما دوست ایشان هستید ،بهتر است که نظر اکثر ایثارگران را مورد توجه قرار دهید ،شاید قضاوت شما تحت تاثیر رابطه دوستانه تان باشد ،بهتر است واقعیت ها را ببینیم .
آقای عسگری مطمئنم دارید اشتباه میکنید
شما هم دغدغه مند و از خیرخواهی این موضوع را نوشتید اما در این مورد واقعا اشتباه میکنید
آقای عسگری هم شما و هم آقای پرکره رو همه می شناسند
آقای پرکره تا اونجایی که من میدونم با کسی تعارف ندارد
بخاطر مشکلی که دوستان جانباز هئیت مدیره بقیه الله برایش پیش آوردند و انجمن جانبازان قطع نخاعی حمایت بیجا از آقای د _ ح مدیر بقیه الله در همین موضوع کردند خبر دقیق دارم که آقای پرکره ارتباط خودش رو با مدیران انجمن بکلی قطع کرد . در واقع باج بهشون نداد نه به مدیر بقیه الله و نه به انجمن
در حمایت از آقای اوحدی هم کار بدی نکرده اکثر جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران در این مدت کوتاه ریاست آقای اوحدی رضایت کامل دارند
متاسفانه ما نخاعی ها همه امکانات رو برای خودمون میخواهیم و فکر میکنیم فقط خود ما جانبازیم
دوستدار هم شما هستم و هم آقای پرکره
نقد منصفانه ای بود، هم به جهت اینکه نقایص مدیریتی رییس بنیاد را متذکر شده وهم از اینکه به صراحت از حقوق جامعه ایثارگری دفاع کرده اند.اینکه ما نظر شخصی خودمون رو با استفاده از تریبونی که دراختیار داریم به همه جامعه ایثارگری نسبت بدیم کار قشنگی نیست.لذا معتقدم جناب پرکره میبایست فقط نظر شخصی خودشون رو انعکاس میدادند واون رو به همه تعمیم نمیدادند،هرچند از ایشون که در جریان همه مشکلات جانبازان و خانواده شهید هست بعید بود از مدیر دولت روحانی دفاع بکنه !!!
در این مدت چهل سال از مدیران بنیاد شهید آقای اوحدی از همشون عملکردش خیلی بهتر و قابل قبول بود با توجه به اینکه ایشان یکسال مدیریت کرده ۷ سال هم مرحوم شهیدی بود
دوم اینکه
چون آقای اوحدی مدیر دولت روحانی بوده نباید ازشون تعریف و حمایت میشد ؟؟؟؟
این چه منطقه که شماها دارید ؟
آقای روحانی بله بشدت عملکردشون خراب بوده حتی بنده معتقدم باید محاکمه شود
اما حالا آقای اوحدی چون مدیر روحانی بوده ایشان هم باید با روحانی محاکمه کنند
اتفاقا هر مدیری که در دولت ضعیف و خائن روحانی خدمتی خوب و مفیدی داشته باید تشویق بیشتری شود
چون در دولتی که بنای خود را بر خیانت گذاشته حالا یه مدیر که مخالف و برعکس مدیر خود عملکرد داشته نباید دیده شود ؟؟
بنده بعنوان فرزند شهید و یکی از رئیس های زیر مجموعه بنیاد شهید مشغول کار و مسئولیت دارم.
از نزدیک به امورات بنیاد شهید مطلع و شاهدم
با ۱۷ سال سابقه در بنیاد شهید
بی انصافی نباید کرد آقای اوحدی واقعا در مدت این یکسال و چند ماه خدمات فراوان با حس مسئولیت و دلسوزی داشته است
آقای پرکره هم از بنده بیشتر در جریان میباشد لذا اگر ایشان از آقای اوحدی حمایت و قدردانی کرده نظرات ما هم بوده
اکثر خانواده شهدا هم همین نظر رو دارند
فاش نیوز
نظرات و کامنتهایی که به میل شما نیست رو چرا درج و منتشر نمی کنید
واقعا ما از عملکرد این یکساله آقای اوحدی رضایت داریم
اگر شما هم عینک بد بینانه تون را بردارید خواهید دید

جناب عسگری همه شاید ندانند که تو با آقای ساقی و سجاد قنبری رفاقت نزدیکی دارید بویژه که با سجاد هم شهری هم هستید
ساقی مطلب تورو تو سایت میزنه و سجاد هم حمایت
حالا دوستان جانباز و پرکره ها و انجمن ها و حدادی ها و حیدری ها هم ندانند که موضوع انتقاد شما چیست اما من که از نزدیک میدانم مشکل و حسادت شما از چیست
قدری وجدان داشته باشید
حمالی و بدبختی از سر ناچاری بخاطر مخارج زندگی برای ماست و زیاده خواهی و ....برای شما
آقای ساقی نگهداری شما از فاش نیوز هم از سر دلسوزی و بخاطر خدا نیست .....
میدانم که این کامنت منو هرگز منتشر نخواهید کرد
اما خوشحالم که فهمیدید بلاخره غیر از خدا هم افرادی هستند که ماهیت کثیف و پلید شما را میفهمند و میدانند

ایکاش نگارش و یا بیان و قلمی را که می زنیم فقط برای رضای خدا و دور از حسادت و حب و بغض دنیوی باشه و قصد خیر خواهی و ایثار برای همنوع خود باشیم نه اینکه از روی هوای نفس و خود خواهی باشه .
با سلام خدمت ایثارگران عزیز؛
کامنت ی که با نام - از آشناها ،به تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ -در فاش نیوز چاپ شده ،
اولا"، ادبیات نگارنده به گونه ای میباشد که مخاطبین این سایت پی خواهند برد که حسود کیست؟ و کثیف و پلید چه کسی میباشد؟
جواب این نوشته را با این بیت شعر باید داد؛
مرد تا سخن نگفته باشد ،
عیب و هنرش نهفته باشد
این گونه ادبیات و این چنین مطلب نوشتن لایق این نگارنده و امثال ایشان میباشد .
توهین چرا بی احترامی به چه بهانه ای? ،به نظرم ظرفیت این نگارنده به میزان و اندازه مطالب شان میباشد !!!؟؟
آقای عزیزی که خودتان را(از آشناها) نام گذاشتید، بحث منطقی که به توهین نیاز ندارد.
اصلا بر فرض مثال، حرف شما درست و آقای نویسنده هم اشتباه کرده است، آیا با منطق تخریب و توهین به این و آن و زمین را به زمان دوختن میخواهید از آقای اوحدی دفاع کنید؟
خوب است که کمی ادب داشته باشیم و اگر نقدی به دیگران داریم، منصفانه و با حرف، دلیل و منطق باشد.
واقعا متاسف شدم آقای از آشناها
جناب آقایی که خودتان را معرفی نکرده اید و در نظرتان توهین و هتک حرمت وجود دارد، بدانید که جدای از گردانندگان، مسئولان و نویسندگانش که شاید نظراتی داشته باشند که به مزاق ما خوش نیاید، این سایت به نام های مبارک و متبرک شهیدان و جانبازان و ایثارگران مزین شده است و عمده مشکلات ایثارگران و خاندان معظم شهدا را بازتاب میدهد، و البته مسائل و مشکلات جانبازان مظلوم اعصاب و روان و شیمیایی زیر 25درصد را.
پس برازنده شما که احتمالا خودتان از همین قثشر میباشید از کلمات نامتعارف و زنتده استفاده کنید.
اگر شما هم نقدی دارید و توان آن را، بنویسید تا همگی ایثارگران بهره مند شوند و بعد قضاوت به خود همین جامعه عزیز و خوانندگان سپرده شود.
لطفا شئونات ایثارگرانه خودتان را رعایت کنید.
در مورد اینکه گفتید ذتوهین کردم من واقعیت را گفتم اسمم الناز اباذری فرزند تک فرزند شهید هستم
خانم فرزند شهید
یقینا پدر شهیدتون به توهین و اهانت راضی نیست و مسیر او نیز نبوده است.
برای گفتن حقیقت به توهین نیازی نیست!
آدم هرچیز فکر میکنه به دهنش میرسه نمیگه
آقای اوحدی اگه جوابی دارد بیاید و بگوید. شاید روشنگری بشود و سوتفاهم از بین برود.
این آقایی که توهین کرده کار درستی نکرده. او هم بیاید جواب مسندل بدهد. شاید راست میگوید ولی نباید با این رکیکی صحبت کند.
آقای اوحدی کلا ما جانبازان بدون درصد و درصد پایین را فراموش کرده است. حیف که از خود ما جانبازان و ایثارگران می باشد.
بنده ایثارگر نیستم
اما افتخار دارم که به جانبازان خدمت ارائه می دهم
اکثر جانبازان بویژه جانبازان قطع نخاع رو می شناسم
اون دو سه نفری هم که به بدی ازشون نام بردم چون می شناختم
اکثر جانبازان رو الگوی خودم قرار میدهم
اما نه هر جانبازی
سلام
با توجه به اينكه از هيچكدام از اعضاي كابينه قبلي در كابينه آيت الله رييسي استفاده نشده ،ابقاي آقاي اوحدي در بنياد به نظر مي رسد به دلايل زبر تبعات منفي براي تصميم آقاي رييسي داشته و وجهه خوبي براي دولت نخواهد داشت
١-آقاي اوحدي تنها مدير ارشدي است كه در ٨سال دولت روحاني بيشترين حكم را دريافت كرده است :رييس سازمان فرهنگي هنري شهرداري با حكم محمدعلي نجفي ،رييس سازمان حج با حكم علي جنتي ،معاون ميراث فرهنگي با حكم مونسان ،مشاور معاون اول به حكم جهانگيري ،معاون آموزش و پرورش با حكم حاجي ميرزايي ،معاون رييس جمهور با حكم روحاني ،
٢-يعني براي ايشان در ٨سال ٦بار حكم صادر شده و در هر پستي ميانگبن يك سال و سه ماه مشغول بوده كه خود دليلي بر عدم توفيق بوده و گرنه اين همه جابجايي مديريتي منطقي نيست و از طرفي نشان ميده كه در دولت روحاني از پشتوانه ويژه و اعتماد خاصي برخوردار بود.
٣-آقاي اوحدي تنها رييس بنياد شهيدي است كه قبل از انتصاب در بيرون بنگاه اقتصادي و فعاليت شخصي تجاري و اقتصادي داشته و در چند شركت عضو هيات مديره بوده و در دوره مديريت در بنياد از همان تيم در جاهاي مختلف اقتصادي استفاده كرده كه دچار شبهه جدي و تبعات بسيار منفي است.
٤-كميته انتصابات دوره اقاي اوحدي ٥نفر بيرون از سيستم بنياد هستند كه شناخت درست و صحيحي از منابع انساني و مديريتي بنياد ندارند و تصميمات آنان عملا منابع انساني با تجربه و دلسوز بنياد را به حاشيه برده است و با پرونده سازي و برچسب بيش از ٣٠مدير كل را به بدترين شكل درمركز و استانها عزل كرده و از آنجا كه اين افراد در بين جامعه ايثارگر افراد متدين ،متعهد و با تجربه و دلسوز. شناخته شده هستند اين نوع بر خورد تاثير منفي زيادي روي پرسنل و جامعه ايثارگري گذاشته است بعضي از اين مديران در حوزه هاي تخصصي خودشون در سطح جامعه هدف و كل جامعه يك برند و شناسنامه محسوب مي شوند.
۵-عملا ايشان مديريت بنياد را به كساني واگذار كرده كه صرفا حكم إنشائي دارند و بازنشسته و از بيرون از سازمان هستند و در تقابل با كساني هستند كه حكم معاون رسمي سازمان را دارند مثلا يك معاون حقوقي در سيستم وجود دارد آقاي اوحدي يك نفر را به عنوان مشاور حقوقي منصوب كرذه كه تمام اختيارات عزل و نصب بنياد عملا در دست ايشان هست و علاوه يك مشاور لوايح هم منصوب كرذه است در حوزه مالي و ...هم به همين سبك است كساني كه حكم إنشائي و غير رسمي دارند اختيار تام در همه حوزه ها دارندو كساني كه حكم رسمي دارند اختياري ندارند.
٦-بيشترين اعتراض و اعتصاب ايثارگران به نسبت به مدت مديريت در طول دوره مديران كلان بنياد ،مربوط به دوره آقاي اوحدي است كه وجهه بسيار بدي در جامعه حتي براي نظام دارد. ٧-در كل دوره تأسيس بنياداز سال٥٨ ،همواره سياست نظام و بنياد بر كتمان خدمات معيشتي به ايثارگران بوده و رؤساي قبل همه بلا استثنا اين قاعده را رعايت مي كرذند ولي در طول دوره اقاي اوحدي خدماتي مثل حقوق و معوقات و مسكن ايثارگران متاسفانه هر روز تيتر رسانه ها بوده كه با توجه به شرايط اقتصادي جامعه،عملا بدبيني كل جامعه را به ايثارگران فراهم مي كرده و تبعات بسيار بدي در جامعه بر جاي گذاشته است .
دوست عزیز این نظریه که شما گذاشتید کاره یک ساعت ودو ساعت و یک نفر و دونفر نیس،قشنگ معلومه یک تیم یک شاید باند رانت خار ساعتها و بلکن روزها نشستید روی این متن برای تخریب اوحدی کار کردید،چقدر بی انصافید،بخاطر آوردن شخص مورد نظرتون یک مسلمان و خدمتگذار واقعی و خراب میکنید،به کجا چنین شتابان؟؟؟ جزو کدوم باندی؟هدفتون ازین کارا چیه؟دنبال چی هستید؟دین ندارید آزاده باشید،به طور قطع درین چهل سال بنیادشهید هیچوقت مدیری به خوبی آقای اوحدی نداشته و این دست وپا زدنهای شمارا فرشتگان خدا بی اثر خواهند کرد،کاملا حق با سردار پرکره عزیز بود،نگم برات....
اگر آقای اوحدی یه فرصت ۴ ساله میداشت بسیار پویاتر و پرتوانتر و با برنامه تر کار میکرد
هرچند این یکسال در دولت پیر و فرسوده روحانی مطلوب کار کرد
سلام
آشفته بازاری درست کرده اید . خودتان هم نمی دانید چه می خواهید. فکر می کنید در این فضایی که ایجاد می کنید در حال خدمت به ایثارگران هستید ؟ اطلاعات غلط به ایثارگران ندهید .آمیختگی اطلاعات غلط و درست ترفند خوبی نیست . برای یک تحلیل منصفانه بهتر است دوره های مدیریتی بنیاد را به درستی تحلیل کنید تا واقعیات روشن شود و بفهمید کدام دوره بهتر بوده . وقتی به ریشه تاختن ها ورود می کنیم بیشتر جنبه شخصی و گلایه های شخصی خود را به جای یک تحلیل از وضعیت عمومی قرار می دهیم . جو گیر نشوید . انصاف ، وجدان ، راستی ، صداقت را فراموش نکنید. قاطبه تحلیلها به برخورد مدیران بنیاد با فرد بر می گردد و شخصی می شود ، به دفاع از حقوق عمومی ایثارگران نگاه نمی کنید . خیلی نمی شود توقع داشت چون اسیر منفعت طلبی شخصی شده ایم . اگر منافعِ حتی خلاف قانون مان تامین نشود کاری به درستی یا نادرستی مسیر نداریم ، به درستی مسیر نگاه نمی کنیم فقط به خواسته و میل شخصی خودمان توجه داریم . خیلی که وسیعتر نگاه کنیم به امور صنفی دار و دسته خودمان توجه داریم دیگران مهم نیستند . جانبازان نخاعی ، جانبازان راست قامت ، جانبازان بصیر ، فرزندان شهدا و ... واژه هایی هستند که فقط به دنبال انحصار خدمات در بین خود هستند . هر کدام هم بنیاد و مدیریت آن را با افتخار تحت فشار می گذارند تا نمدی برای کلاه خود بدوزند . دریغ از آنکه نگاه کلی و عمومی به همه ایثارگران داشته باشند . ده سال بنیاد در خواب بود و ایثارگران هم در خواب . حال که بنیاد تکانی خورده ایثارگران هم بیدار شدند و یاد مطالبات ده ، بیست سال پیش خود افتادند . هر گروهی هم برای خود یک رئیسی پیدا کرده که آن را به خورد دولت جدید بدهد شاید گره های زندگی خود و رفیقانش را باز کند . خدا کند رئیسی فریب این فضا سازیها را نخورد ...
آفرین چقدر دقیق حق مطلب را ادا کردید،کاش یاد بگیریم منافع گروهی و جمعی را به منافع شخصی ترجیح بدهیم،کاش یاد بگیریم‌منصف و با وجدان باشیم،کاش یاد بگیریم #انسان_باشیم
متاسفانه فاش نیوز چون بلندگو دستش داره فکر میکنه عقل کله
هرکسی هم هر مطلبی بنویسه با هر عنوانی بخاطر اینکه سایتش مطلب داشته باشه و از غافله عقب نمونه منتشر میکنه
برای خودم متاسفم که وقت می گذارم تو این سایت
با عرض سلام خدمت مسولان بنیاد این جانب جانباز معسر معشیت درخواستی داشتم من از سال 1384 کمسیون پزشکی رفتم ونتیجه این شد که بنیاد به من ابلاغ کرد که شما حقوق بگیر بنیاد شداید اما به نکفتند که حداقل حقوق به شما پرداخت مشود وبعد چند سال فهمیدیم که حقوق ما با بفیه جانبازان عزیز فرق دارد والان درمدت این 16 سال ما به هرکه کفته ایم قول پیگری داده ولی عمل نکرده من وخوانوادهام داریم با این حقوق بنیاد زیر خط فقر زندگی مکنیم واقعن 2200000هزارتومان امروزه چند روز میشه بهاش زندگی کرد چرا مسولان به فکر ما نیستن چرا از دولت حق ما هارا مطالبه نمکنند چرا بخ فکر ما جانبازان نیستند واقعن حق ما زندگی زیر خط فقر میباشدمن جانباز دگه پیر شدیم ودیگر توان هیچ کاریاز ما بر نمایداز شما التماس مکنم فکری اثاثی برای زندگی ما بکنیدومارا ازیاد نبرید چو ن حق ناس وجود دارد وسلام به امید موفقیت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi