شناسه خبر : 84728
یکشنبه 24 مرداد 1400 , 11:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجرای طرح ملی قرآن ویژه خانواده شهدای فاطمیون

به مناسبت ایام محرم‌الحرام طرح ملی قرآنی سوره فجر در بین خانواده شهدای فاطمیون و جنوب تهران برگزار می‌شود.

 

به مناسبت ماه محرم الحرام و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان طرح ملی قرآنی با محوریت سوره فجر ویژه خانواده محترم شهدای دوران دفاع مقدس، امنیت، مدافع حرم و فاطمیون و هیئات مذهبی منطقه جنوب غرب استان تهران برگزار می‌شود.

هیئت حضرت خدیجه (س) شامل بانوان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم فاطمیون مسوول اجرای این طرح در بین همسران، مادران و بستگان شهداست.

در این دوره طرح ملی قرآن کریم با محوریت قرائت و تفسیر سوره فجر از ابتدا تا آخر ماه محرم در محافل عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام در سراسر کشور اجرا می‌شود.

هدف از برگزاری این طرح انس عموم مردم با قرآن و ترویج شعائر دینی است که با محوریت تفسیر یک سوره از قرآن کریم حاصل می‌شود. در این طرح قرآنی که در ایام ماه محرم با مشارکت جمعی از محبان قرآنی و به صورت افتخاری و جهادی برگزار می‌شود، هر یک از رابطین قرآنی و جهادی در محل برپایی عزاداری با برگزاری یک محفل قرآنی کوچک آیاتی از کلام الله مجید را ترتیل خوانی می‌کنند و سپس به بیان لطایف آیه مخصوص هر روز پرداخته و سپس داستان‌هایی با رعایت توالی درست تاریخی از امام حسین (ع) را که در مجموعه طرح آمده است، بیان می‌کنند.

طرح ملی قرآنی رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله در منطقه جنوب غرب تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی و توصیه‌های مقام معظم رهبری در بین بیش از ۷۲ هیات مذهبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi