شناسه خبر : 87332
سه شنبه 23 آذر 1400 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همکاری هلال‌احمر و بنیاد شهید برای تامین داروی جانبازان

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌ احمر از تعامل این سازمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تامین داروهای خانواده شهدا و جانبازان توسط این سازمان خبر داد.

 

همکاری هلال‌احمر و بنیاد شهید برای تامین دارو خانواده شهدا و جانبازان علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌ احمر از تعامل این سازمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای تامین داروهای خانواده شهدا و جانبازان توسط این سازمان خبر داد. وی با اعلام این خبر اظهار داشت: در نشستی با علیرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران بر تعامل بیشتر این سازمان برای تأمین دارو‌های خانواده شهدا و جانبازان عزیز انقلاب اسلامی تأکید شد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌ احمر افزود: با هم افزایی و تعاملات انجام شده با معاونت درمان بنیادشهید شاهد تفاهمات هرچه بیشتر در مسیر رفع نیاز‌ها و تأمین دارو‌های خانواده محترم شهدا و جانبازان عزیز کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همه تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های خانواده ایثارگران در حداقل زمان ممکن به کار خواهیم بست، اضافه کرد: مطالبات داروخانه‌ها را نیز در این زمینه پیگیری خواهیم کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi