شناسه خبر : 88324
یکشنبه 10 بهمن 1400 , 11:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خوب شد ما بچه نداریم!

جمشید - همسر بنده جانباز ۲۰ درصده. نزدیک به یک ساله ۲۲۰۰۰۰۰ تومان به ایشان می دهند و بیمه هم هست و دیگر در طول این سال ها که از جنگ می گذرد حتی یک ریال یا کمک دیگری از طرف بنیاد به ما نشده.

  شاید باورتون نشه که چه سختی های در طول این مدت که نکشیدیم. باور بفرمایید به قرآن ناطق که از روی عقل کامل این چنین قسم بزرگی رو می خورم، ایشان هر روز ۱۴ یا ۱۵ تا قرص که نیمی شون قرص اعصاب میباشد میخوره.

  باز هم قسم میخورم که بارها خواستم خودم را از این زندگی خلاص بکنم و طلاقم رو بگیرم، بازهم به خاطر خدا صبر کردم. باور کنید ایشان دیگه یه مرده متحرک می باشد. در ضمن بچه هم نداریم و اول زندگیمون با حمایت مادرشوهرم به دکترهای متعهدی مراجعه کردیم و آزمایش های زیادی.

همه به اتفاق شیمیایی شدن در جنگ رو علت دونستن که از همه نامه داریم. بردیم بنیاد شهرستان که مدیرش حتی یک روز جبهه ندارد. هر وقت رفتیم فقط یه کلمه شنیدیم نه نه نه.

به وا... که اسم اعظم خداوند هست قسم.بنیاد بردسیر از استان کرمان. بعضی وقتا فکر میکنم خدا به ما رحم کرد بچه نداریم. چون من به تنهایی بریدم. بابت نگهداری از خودش. باور بفرمایید چند ماهی هم یک نفر سری به ما نمیزند اگر نبودند این چند نفر خیر که می شناسند و کمک آنها نبود سال ها پیش من رفته بودم و ایشان نیز از دست رفته بود.

کاش میشد از جلد قرص هایی که ایشان در طول مدت یک سال و چند ماهی که استفاده کرده برای شما عکس گرفته و می فرستادم دگه اگه کاری میخواین بکنین زودتر، وگرنه دیگه وقت زیادی نیست و در آخر، ایشان نه تنبل بود و نه انتظار مال مفت رو می کشید.

به روح تمامی شهدا تمام مشکلات ما فقط جنگ و جنگ و جنگ بوده و هست. حالا خود دانید و خدای خود.

شاید هم انتظار مرگشون رو می کشین که از سر وا بشن خدا عالمه و بس

اینستاگرام
این حقوق واقعا کفاف زندگی یک جانباز با خانواده اش را نمی دهد. اگر مستاجر هم باشد که وای به حالش. باید برود در خیابان چادر بزند.حالا اگه خدای کرده دندان درد هم بگیرید باید از قید ترمیم بگذرید و بدهد دندانش را بکشند. چون بیمه تکمیلی دی فکر می کند ایثارگران فاقد دندان هستند و آن را در جنگ از دست داده اند و لذا دندان پزشکی را از خدماتش محروم کرده.از فرزندان زیر 25 هم که حقوق خیلی کمتری دارند بیشتر حق ثبت نام می گیرند.امسال هر جانباز باید 600 هزار تومان بابت مدرسه تعطیل و فوق برنامه کنسل شده پرداخت می کرد.
با عرض سلام و خسته نباشید. چرا مدارس شاهد از فرزندان جانبازان حالت اشتغال شهریه می‌گیرند لطفا پیگیری کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi