شناسه خبر : 88438
جمعه 15 بهمن 1400 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این نحوه و شیوه پرداخت معوقاتتان بود؟

جانباز ماده 38 - جناب آقای پاکدل شما که تیتر میزنید و همه جا جار میزنید معوقات ماده ۳۸ مرحله آخر واریز شد و حتی در رسانه تلویزیون و شبکه خبر زیرنویس می کنید، چه هدفی از این کارتان دارید می خواهید به مردم بگویید شما اینقدر دقیق و منظم کار می کنید! مردم هم باور می کنند که بنیاد چقدر به جانبازانش رسیدگی می‌کند، اشکال ندارد همه جا جار بزنید.

آخه آدم می ماند قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را پس اگر اینقدر رسیدگی می کنید پس چرا هر چند وقت جانبازان از سراسر کشور زن و مرد با جسمی ناقص و ناتوان و کپسول اکسیژن در زمستان و توی هوای سرد دو شبانه روز جلوی درب بنیاد مرکز تحصن می کنند و شما هیچ اعتنائی به آنان نمی کنید این است رسم مردانگی؟!

 به وعده و تعهداتتان هم که عمل نمی کنید، ای کاش به مردم می گفتید که همین معوقات را چگونه و بعد از گذشت ده سال با ارزش همان قدیم چگونه مثل گوشت قربانی به آنان پرداخت کردید می‌گفتید نحوه واریز و پرداخت تان دیمی و شیر یا خط بوده به عنوان مثال و به قول خودتان طی چهار مرحله برای یکی یک مرحله دیگری سه یا چهار مرحله برای تعدادی هم صفر مرحله ! این نحوه و شیوه پرداخت معوقاتتان بود؟

  حالا آن ایثارگری که صفر مرحله یا یک یا حتی چهار مرحله از کجا بفهمد که دیگر طلبی از بابت معوقات ندارد؟ شما که نه نحوه محاسبات را عنوان کردید نه صورت حساب و تسویه و هیچ مدرکی در اختیار جانبازان نگذاشتین فقط بلدید تو بوق و کرنا کنید. بنابراین سرتان را از زیر برف خارج کنید که همه جانبازان می دانند حقشان را چگونه پایمال کردید.

اینستاگرام
درود بر شما
واقعا ناقص و بدون حساب و کتاب پرداخت کردید .حق ما را پایمال کردید .واگذار شما به خدا .ود روز محشر چطور جواب خواهی داد .
سلام واقعا جانبازان ورزمندگان ازدولت انقلابی توقع دارند غرامت جنگی رابرایشان پی گیری کنند
سلام ای کاش برای جانبازان زیر۲۵درصدهم فکری کنید
فاش نیوز عزیز که تنها حامی ایثارگرانی به شرفت قسم پخش کن ماده ۳۸ دیی عزیز ای نقد به ایناالتماس نکن وخود تو دستکم نگیر همین آقای پاکدل چند روز پیش فرمودند خریدیم وبریدیم فروختیم همه معوقات ماده ۳۸ تیا امسال کلیه معوقاتشان پرداخت میشه ولی همین چند دقیقه پیش زیر نویس امد موند برا۱۴۰۱ همین اقای پاکدل بیان فرمودند
سلام خسته نباشید تورابه خدا قسم به فکر ایسارگران استان لرستانم باشیدلشگر57ابولفطل همه میدانن چقدزحمت کشید برای این مملکت یه فکری برای ایسارگران لرستان بکنید ممنونم ازلطفتون
بنام خدا
باسلام وعرض ادب .
چنین معوقات معوقات میکنند که هرکه ندونه پول یه خونه دادن . بخدا قسم به حقیر دویست وچهل وشش هزار تومان آخرین مرحله به من پرداخت کردن که جمعا حدود هفتاد میلیون تومان شد از سال 91 . این هم شد معوقه فامیل همه تبریک میگفتند . گفتم معوقات بنده رقم بالا بود هیچ کس باور نمیکند اینجوری هم ابرومان میبرند .
با تشکر جانباز 50 درصد حالت اشتغال بنیاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi