شناسه خبر : 88687
چهارشنبه 27 بهمن 1400 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام رئیس بنیاد شهیدبه مناسبت روز مددکار

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز مددکار اظهار امیدواری کرد گامی بلند در راستای اعتلای فرهنگ مددکاری و ارتقاء این جایگاه مقدس در بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور تحقق منزلت، سلامت و سرمایه اجتماعی ایثارگران برداشته شود.
 
پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز مددکار/ ارتقای جایگاه مددکاری در بنیاد به منظور تحقق منزلت، سلامت و سرمایه اجتماعی ایثارگران

 در پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:
قلم و بیان را چه رسد به بلندای بی‌انتهای فضایل مولی‌الموحدین، امیر المومنین، حضرت علی ابن ابیطالب، بزرگ مددکار تاریخ بشریت.
به شکرانه تشرف حرفه مددکاری به این طلوع خجسته و به پاس همدلی و همراهی مددکاران متعهد و دلسوز در تأمین امید، آرامش، انگیزه و مشارکت اجتماعی ایثارگران، مراتب سپاس و قدردانی خویش را از مجاهدت و تلاش‌های بی‌شائبه این عزیزان اعلام می‌دارم.
امید است با استعانت از درگاه احدیت، استفاده از این سرمایه عظیم انسانی، بهره جستن از مبانی و اصول تخصصی و ارائه رویکردی علمی، گامی بلند در راستای اعتلای فرهنگ مددکاری و ارتقاء این جایگاه مقدس در بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور تحقق منزلت، سلامت و سرمایه اجتماعی ایثارگران برداریم.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi