شناسه خبر : 89931
یکشنبه 11 ارديبهشت 1401 , 16:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیدی مادرشهید به نیازمندان

مادر شهیدان «جواد و هادی طارمی»، در آستانه عید سعید فطر، با اهدای اقلامی اقدام به کمک به نیازمندان نمود...

فاش نیوز- مادر شهیدان والامقام «جواد و هادی طارمی»، با اهدای سه تخته فرش و مبلغ 500 هزار تومان به نیت تمامی شهدا، با اهدای اقلامی اقدام به کمک به نیازمندان نمود.



 به گزارش خبرنگار ما، صبح امروز و در آستانه عید سعید فطر، مادرشهیدان والامقام «جواد و هادی طارمی» با حضور در قرارگاه محرومیت زدایی شهید طارمی، با اهدای سه تخته فرش و مبلغ 500 هزار تومان به نیت تمامی شهدا، اقدام به کمک به نیازمندان نمود.

 به گفته علی گل محمدی مسئول و سخنگوی قرارگاه شهید هادی طارمی، بنا به تجربه های پیشین هر زمانی که بین این مادر و فرزند ارتباطی در عالم رویا شکل می گیرد، مادر به شکرانه آن، دستان نیازمند بسیاری را دستگیری می کند.

 مادر این شهید اظهار می دارد: بنا به خصوصیات اخلاقی شهید هادی که همواره کمک حال نیازمندان بود، بنده هم به تاسی از این شهید سعی می کنم اخلاق و منش فرزندم را در حد توان ادامه بدهم.

 سپس سخنگوی قررگاه شهید طارمی در پایان افزود: در طول سال نیز تمامی مادران شهدای منطقه 17 همواره در این امور خداپسندانه حضور مستمر داشته و نسبت به مسئله محرومیت زدایی از چهره خانواده های بی بضاعت منطقه، اهتمام فراوان دارند که امیدوارم خداوند به برکت حضور مادران و پدران شهدا که ولی نعمتان جامعه ما هستند، روح تمامی شهدا را با سرور و سالار شهیدان محشور نماید.

صنوبر محمدی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi