شناسه خبر : 91324
چهارشنبه 15 تير 1401 , 12:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این انصاف نیست!

رضا  -  فعلا تمام مشکل ایثارگران شده است جلسه اندر جلسه برای تبدیل وضعیت و سهمیه اتومبیل. انگاز جانبازان مشکل دیگری ندارند.

اولا باید حقوق جانبازان معسر را به خط فقر یعنی ده میلیون تومان برسانید. با حقوق ماهیانه 3 میلیون و 800 هزار نمیشه زندگی کرد.

دوما: چرا ایثارگران و جانبازان بیمه تکمیلی کامل و هزینه دندانپزشکی ندارند. مگر جانبازان از بدو تولد بی دندان بوده اند که آن را جزو بیمه نکردید؟ همه دستگاه های دولتی و بالخصوص بانک ها دارای بیمه تکمیلی دندان هستند.

سوما: این بحث ناعدالتی بالای 25 درصد و پایین 25 درصد و بالای 6 ماه جبهه و پایین 6 ماه جبهه را پایان دهید و یک وزارتخانه ایثارگران ایجاد کنید. چطور برای تشکیل وزارت بازرگانی این همه تلاش می شود ولی برای ایثارگران هیچ قدمی برداشته نمی شود؟! تا وقتی بنیاد شهید وزارتخانه نشود به مجلس هم پاسخگو نیست.

رابعا فکری به حال ایثارگران فاقد مسکن کنید و آنها را به طرح نهضت ملی حواله ندهید. بالخصوص که برای مستاجرین تهرانی که دماوند نزدیک ترین محل ثبت نام بود هیچ مکانی برای ثبت نام معرفی نشده و دماوند هم اعلام کرده فقط نام ساکنین دماوند را می نویسد.

خامسا: چرا مدرسه شاهد از ایثارگران پول ثبت نام می گیرد؟ باید برای تمام ایثارگران رایگان و برای افراد آزاد پولی باشد. با این کمک معیشت 3 میلیونی باید 900 هزار تومان هم پول ثبت نام بچه در مدرسه شاهد را بدهیم. این انصاف نیست.

اینستاگرام
از دیو و دد ملولم و انصافم آرزوست
سلام
خیلی از جانبازان عزیز با هزار بدبختی و قرض و قوله و سودهای با بهره های بالا تونستن با سخت گیری و زدن و فشار در خرجکرد و هزینه و فرزندان و خانواده چندین سال قبل پولی رو ذخیره و خونه ای بخرن که در آینده در اختیار فرزندانشان قرار بدن و فعلا تا آن موقع ممر درآمدی از پول اجاره در گذران زندگیشون بشه. خونه رو هم با توجه به وضعیتشون که حال و حوصله کارهای اداریشو تو ادارات ندارن مثلا زدن به اسم همسر و فرزندانشون. این طرح جدید دولت که کنترل و بررسی و ارزانی همه چی رو ول کردن و چسبیدن به قانون موجر و مستاجر که داره برا جانبازان دردسرساز میشه و مستاجرانی که بعضی هاشون خودشون بنگاه املاک دارن و پولشونو یا زدن تو ساخت و ساز و با گردش حساب بانکی شون متوجه خواهید شد که صد برابر موجر وضع مالی شون بهتره دارن سواستفاده میکنن. مثلا خونه رو خالی نمیکنن. یا خونه برا فروش مالک رو نمیزارن خریدار ببینه و... کردید. آخه یکی نیست به دولت بگه که مالکیت خصوصی مردم که تو قانون اساسی اومده به شما چه ربطی داره. موجر با هزار بدبختی و قرض و قوله و وامهای با بهره های بانکی بالای شما رفته یه خونه ای خریده به شما چه ربطی داره. مگه شما براشون خونه خریدید یا مجانی دادین که الان دستوری قانون صادر می کنید. کار درست رو خیلی از مستاجرا انجام میدن که پولاشونو جاهای دیگه سرماگذاری می کنن. شما مگه تمام چیزهای دیگه رو 20 درصد اضافه کردید که الان میگید موجر باید20درصد اضافه کنه. برید بی عرضه گی هاتونو جمع کنید و دست تو جیب مردم نکنید که به اصطلاح بگید ما فکر مردمیم. در ضمن اگه هم اینو میخواهین اجرا کنین باید برای مستاجران یک وضعیت مالی خاصی را با گردش حساب بانکی تعریف کنید و بعد بگید تا این مبلغ مستاجر محسوب میشن. خیلی ها از مستاجران صدبرابر موجران پول دارند. خیلی هاشون بنگاه املاک دارند. خیلی هاشون پولشونو زدند تو ساخت و ساز. اجحاف به حق موجر بدبختی که با هزار بدبختی و قرض و قوله و دریافت وام با سودهای بالا رفته خونه ای خریده نکنید.

مسئولان بنیاد لطفا این رو هم برای حمایت جانبازان و خانواده هاشون با هردرصدی در قانون خدمات رسانی به جانبازان فوری مثل دولت که فوری قانون وضع و آورده بیارید. 40 ساله قانون تسری رو برای کف درصد جانبازی جانبازان نمیگن و اجرا نمیکنن ولی یه شبه قانون موجر و مستاجر رو بله. فاش نیوز عزیز لطفا پیگیری کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi